بازدید 14824

برداشت حسینیان از اظهارات احمدی نژاد

کد خبر: ۷۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰ 14 November 2009
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از صحبتهای رئیس جمهور این برداشت نمی شود که مترو تهران به دولت واگذار شود بلکه آقای احمدی نژاد خواستار رفع بحران فعلی مترو تهران بود.

به گزارش مهر روح الله حسینیان نماینده مردم تهران افزود: از اظهارات اخیر رئیس جمهور این استنباط نمی شود که مترو تهران باید به دولت واگذار شود بلکه آقای احمدی نژاد خواستار واگذاری شبکه های مترو شهر تهران برای رفع بحران فعلی آن بود و پس از رفع مشکلات مترو دوباره این ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار شهرداری تهران قرار می گیرد.

این اظهارات در حالی از سوی حسینیان مطرح می شود که سخنان دکتر احمدی نژاد درباره واگذاری مترو تهران به دولت و تغییر مدیریت آن با واکنشهای متفاوتی روبرو شده است.

رئیس جمهور در برنامه تلویزیونی تهران 20 با بیان اینکه ما باید مسئله مترو را از دوش تهران برداریم گفته بود تهران مسائلی دیگری نیز دارد که دولت برای آنها راهکار دارد و به زودی وارد عرصه می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
جناب حسينيان خودتم نمي دوني چي داري ميگي!!!؟ يكي ديگه حرف زده تو تفسير ميكني!!!؟ مگه خودش نمی تونه توضیح بده يا امكانات ارتباط دوباره با شنونده ها رو كه شما حرفاشو تفسير ميكني!!!؟
انعكاس خبرها به اين شكل به اين معني است كه ساختار رسانه هاي ما با مشكل جدي مواجه است و در رسانه ها به جاي ادمهاي حرفه اي كه صحت و دقت در اطلاع رساني را بر ديگر امور ترجيح دهند در دست عده اي هوچي گر است كه فقط دنبال اهداف باندي و جناحي هستند . البته همه رسانه ها اين طور شده اند و كاري به چپ و راست ندارد . بخش عمده تنش هاي موجود كشور نيز ناشي از حاكميت ادمهاي غير حرفه اي و باندي بر رسانه هاست .ا
احمدي نژاد گفت در اختيار دولت باشد تا 10 يا 15 سال ديگر تمام شود - آيا اين معني موقت !و فعلي !مي دهد !
اگر استنباط این آقا به عنوان نماینده مجلس همیشه به این بی دقتی باشد که ...
این ریاست جمهور و این نماینده براستی زبان هم را میدانند . . چون نماینده مردم اگر بودند کمتر متوجه میشدند.
برای دولتی که مجلس شورای اسلامی را در دست گرفته!!!این نباید کار سختی باشد!و دلیلش نیز وجود هاشمی و قالیباف است!مساله این دو شخص هستند وگرنه بقیه بهانه هستش!
agar bardashthaye digar iyngone bashad ........nemidanam
نظرتون چیه که آقای احمدی نژاد دوباره شهردار تهران بشن تا راهکار های مناسب ایشان در خدمت مردم تهران بکار گرفته بشه؟
نه آقای حسینیان اشتباه می کنید.
منظور آقای احمدی نژاد این بود که دولت را بدهیم به شهرداری! کمی منصفانه و خوشبینانه تر قضاوت کنید.
1: من هم راهکار دارم آقا
2: خوب راهکارتون چی هست؟
1: راهکار هایی مهندسی دارم برای تمامی مسائل
2: خوب راهکارتون چی هست؟ میشه مباحث رو مهندسی تر بیان کنید؟
1: همون راهکار دیگه، گیر نده که ...
مشکل اساسی تهران حضور کاخ ریاست جمهوری در تهران است، اگر کاخ ریاست جمهوری به زاهدان منتقل شود آقای احمدی نژاد از درد مردم بیشتر آگاه می شوند و قطعا از آنجا وقتی با قطار به شیراز و بعد به اصفهان و بعد به تهران بیایند (نه با هواپیمای ریاست جمهوری که بدیش به اسم آقای خاتمی تمام شد و این ور انور رفتنش به کام ایشون) انوقت فکر کنم متوجه بشن که از متروی تهران واجب تر هم برای ایشون وجود دارد
احمدي نژاد عادت كرده همواره پا را فراتر از مسئوليتش بگذارد و مشكلاتي را بوجود آورند . آقاي حسينيان هم هميشه از اونوري مي فهمند .
اقاي حسينيان اول با ... هماهنگ كن بعد اعلام نظر
فکر کنم مردم خودشون شنیدن. نمی دونم چرا دولتی ها همه حرفتشون رو یکی باید بیاد توجیح کنه. یا بلد نیستن حرف بزنن یا بدون فکر و از سر احساسات یه چیزی می گن و بعد جماعتی باید اونو توجیح کنن.
بهتر است آقاي رييس جمهور حرفهاي خود را واضح اظهار نمايد تا نياز به تفسير آقايان نباشد.
ایشان که از صلح امام حسن چنان برداشتی دارند از این هم چنین برداشتی دارند.
حرف حساب را حسینیان زده مشکل وجود هاشمیه بعد از مدتی ...... قالیبافه!!
بنده به مدیریت جناب آقای دکتر قالیباف اعتمادکامل دارم انشاءالله خداوندمتعال دراین برهه اززمان نیز این مرد را یاری فرماید
اين آقايان مفسرين سخنان آقاي احمدي ناد هستند.
يادمه روزي رييسم به من گفت هروقت نامه اي مي نويسي لازمه كه خودت هم بيايي و توضيح بدي . اين موضوع منو ياد آقاي رييس جمهور مي اندازد كه وقتي صحبت مي كند پشت سرش آقايان رسايي و حسينيان راه مي افتند و صحبت را راست وريس مي كنند.
اگه مدیرعامل مترو بغیر از فرزند هاشمی بود اینجوری بلا بسر مترو نمی اومد اقای احمدی نژاد بخاطر فرزند هاشمی با مترو لج کرده تا مدیریت اورا زیز سوال ببرد ولی منصفانه نیست اقایان باید قیامت جواب بدهند
منظور او را فهمیدیم
لزومی به تبیین ایشان نیست
تا پسر هاشمی هست...
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی