بازدید 7027

به دلايل نامعلوم؛توديع قلعه‌باني لغو شد

کد خبر: ۷۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵ 14 November 2009
مراسم توديع و معارفه رؤساي قديم و جديد سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران كه قرار بود صبح امروز برگزار شود، به دلايل نامعلوم لغو شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، اواخر هفته گذشته وزير صنايع حكم رياست مجيد هدايت بر سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران را امضاء و به وي ابلاغ كرده بود.

بر اساس اين گزارش، قرار بود مراسم توديع قلعه‌باني و معارفه هدايت امروز ساعت 10.30 برگزار شود كه لغو شده است.

مراسم توديع قلعه باني در حالي صبح امروز برگزار نشد كه مهمانان جلسه از جمله رويانيان رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و مصرف سوخت، منطقي مدير عامل سابق ايران خودرو، ايرج نديمي مشاور معاون پارلماني رئيس جمهوري، ابطحي مديرعامل دخانيات و حاتم معاون وزير صنايع حضور يافتند و وزير صنايع و روساي قديم و جديد نيز در جلسه حضور نداشتند.

شنيده ها حاكي است ، هدايت رئيس جديد سازمان گسترش در دفتر وزير صنايع حضور يافته و به قلعه باني نيز رياست شستا پيشنهاد شده است.

همچنين احتمال دارد جلسه توديع فردا يا پس فردا برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
مگه خودتون تو یک خبر دیگه ننوشتین بنابر برخورد شدید یک مقام عالی رتبه اجرایی این برکناری ملغی شد حالا چرا تیتر زدید به دلایل نامعلوم مراسم تودیعش لغو شده ؟! ضمنا من جای آقای قلعه بانی بودم به جای ایدرو که این روزها تبدیل به شیر بی یال و دم و اشکم شده شرکت شستا رو قبول می کردم که کمتر از صدمات چند سال اخیر در مدیریت بخش اقتصادی کشور در امان مانده ...
اینکه چیزی نیست. کلی از مدیران عامل شرکتهای سازمان هم شادمان جهت عرض تبریک اومده بودند ولی وقتی فهمیدند خبری نیست باز هم همچنان شادمان سازمان را ترک کردند!!!!!!!
نمیدانند که چه بکنند!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی