بازدید 8277

یک ساعت و 20 دقیقه تاخیر برای 55 دقیقه

کد خبر: ۷۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۴ 14 November 2009
پرواز شماره 447 هواپیمایی جمهوری اسلامی از تهران به مقصد تبریز صبح امروز با 80 دقیقه تاخیر و انتظار مسافران بر روی باند انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر پرواز شماره 447 هواپیمایی جمهوری اسلامی ( هما) که قرار بود در ساعت 6 و 25 دقیقه صبح امروز تهران (فرودگاه مهر آباد) را به مقصد تبریز ترک نماید، پس از سوار کردن مسافران با یک ساعت و 20 دقیقه تاخیر پرواز کرد.

با توجه به تاخیر به وجود آمده خلبان پرواز طی جملات کوتاه در داخل هواپیما خطاب به مسافران اعلام کرد: به دلیل قرار گرفتن چند هواپیمای دیگر در مسیر حرکت بر روی باند پرواز، باید منتظر بمانیم تا مسئولین فرودگاه بتوانند هواپیماهای دیگر را جابه جا کرده و سپس پرواز انجام شود، در حال حاضر کاری از دست ما بر نمی آید.

این مسئله باعث ناراحتی و نارضایتی مسافران بابت نشستن 80 دقیقه ای در داخل هواپیما بر روی باند پرواز و انتظار برای خالی شدن مسیر پرواز شد.

به گزارش مهر تاخیرهای پروازی یکی از مواردی است که متاسفانه همواره در پروازهای داخلی و خارجی اتفاق می افتد. این موارد باعث نارضایتی مسافران و تاخیر در برنامه های آنها می شود، ضمن اینکه مسئولان فرودگاه و شرکتهای هواپیمایی تاکنون اقدام موثری در این زمینه انجام نداده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
سلام، این مسئله برای من هم طی رفتن با اهواز با پرواز ایران ایر هواپیمای ایرباس ساعت 6:25 دقیقه صبح طی 2 ماه اخیر 3 بار پی پیش آمده که حداقل 1:30 داخل هواپیما روی باند نشسته بودیم که پس از اعتراضات شدید مسافران خلبان جمله ای دقیقا مثل متن خبر را از بلن گو اعلام کرد در حالی که ما میدیدیم هواپیما های دیگر از روی باند بلند می شدند. متاسفانه هیچ کسی هم جوابگو نیست و یا مردم رو سر کار می ذارند و هیچ ارزشی برای وقت مردم قائل نیستند.
با پرواز 6.45 دقیقه خودم را ساعت 5 به فرودگاه رساندم که ساعت 8.30 پرواز کرد . ساعت 22 همان روز باید برمیگشتم که ساعت 2 بعد از نیمه شب برگشتم . یعنی 7 ساعت در فرودگاه دو ساعت پرواز و 6 ساعت تبریز بودم . این باز هم جای شکر داره چون هواپیمای بگفته مهماندار بوئینگ ساخت روسی 80 گویا در زمان استالین ساخته شده بود اگر زمین نخورد باز هم جای شکر داره .
ببخشيد. در اين كشور جايي را سراغ داريد كه كارها در آن لنگ نزند؟
80 دقیقه که تو ایران عادیه! چرا براش خبر چاپ می کنید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی