بازدید 2166

انتقاد برزيلي رئال از خودش

حال و روز من در رئال همانند تمام بازيكنان تيم است. در بازي رئال تداوم وجود ندارد. من بايد براي زماني طولاني بازي كنم و مسابقه‌هاي زيادي را انجام بدهم. از اين گذشته كمي از نظر بدني مشكل دارم و همين هم دو بازي پرفشار در يك هفته را دشوار مي‌كند.
کد خبر: ۷۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۱ 14 November 2009
ستاره‌ برزيلي رئال مادريد مي‌داند كه هنوز هم در سانتياگو برنابئو نتوانسته است درخشش در ميلان را تكرار كند.

به گزارش ايسنا، چند روز پيش گنارو گتوزو درباره‌ي كاكا گفته بود؛ او در رئال مادريد آن گونه كه روزگاري در ميلان بود، قدرتمند نيست.

خود اين بازيكن برزيلي هم گفت كه اين موضوع را قبول دارد: «فكر مي‌كنم هنوز هم مي‌توانم پيشرفت كنم و به تيم چيزهاي بيشتري را ارايه بدهم.»

مرد سال سابق فوتبال جهان افزود: «حال و روز من در رئال همانند تمام بازيكنان تيم است. در بازي رئال تداوم وجود ندارد. من بايد براي زماني طولاني بازي كنم و مسابقه‌هاي زيادي را انجام بدهم. از اين گذشته كمي از نظر بدني مشكل دارم و همين هم دو بازي پرفشار در يك هفته را دشوار مي‌كند. باور دارم همه كار مي‌كنم كه به تداوم دست پيدا كنم و بهتر با تيم هماهنگ شوم. از اين گذشته هنوز هم در پي يافتن بهترين جايگاه در تيم براي خودم هستم. بايد بهتر با مهاجمان تيم هماهنگ شوم.»

كاكا درباره‌ آسيب ديدگي كريستيانو رونالدو هم گفت:« زماني كه ما روي دور افتاده بوديم، كريستيانو آسيب ديد. ويژگي‌هاي او و تحركش در زمين مسابقه او را به يكي از بازيكنان بسيار با اهميت ما تبديل مي‌كند. متاسفانه آسيب ديدگي‌ها در فوتبال به يك باره رخ مي‌دهند. ما بايد به عنوان تيم شخصيت خودمان را پيدا كنيم تا آسيب ديدگي‌هاي فردي در آينده ديگر ما را اينگونه ضعيف نكند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی