بازدید 4308
آیدین کبیر:

از تیم "پدرم" انتظار بیشتری داشتم

مهرام هفته‏هایی متزلزل را در فصل جاری مسابقات لیگ برتر پشت سرگذاشته است که فقط به دلیل ناهماهنگی بازیکنان بود. مشکلی که تا حدود زیادی برطرف شده است. از این هفته به بعد قدرت واقعی مهرام آنهم در مصاف با تیم‎های پرقدرت تر ثابت می‎شود.
کد خبر: ۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۱ 14 November 2009
بازیکن پست دو و سه تیم بسکتبال مهرام ضمن بیان اینکه این تیم جایگاهی غیر از رده اول را در لیگ ایران نمی بیند،گفت: برای تصاحب دوباره عنوان قهرمانی فقط یک رقیب جدی داریم.

آیدین کبیر در گفتگو با مهر اظهار داشت: همه تیم‏های شرکت‏کننده در رقابت‏های لیگ برتر محترم هستند اما واقعیت این است که همه آنها با برنامه در این رقابت‏ها شرکت نکرده‏اند. در خوشبینانه‎ترین حالت از مجموع 10 تیم، فقط 7 تیم آماده‎سازی لازم برای شرکت در مسابقات امسال را داشته‎اند.

وی با تاکید بر اینکه مهرام مدعی قهرمانی دوباره در رقابت‎های لیگ برتر است، افزود: بدون توجه به موقعیت دیگر تیم‌ها، تلاش داریم با اقتدار بازی‎های خود را پیگیری کنیم تا عنوان قهرمانی خود را تکرار کنیم. فکر می‎کنم ذوب‎آهن تنها رقیب ما در این مسیر باشد. تیم‎های دیگر درحدی نیستند که بتوان از آنها به عنوان مدعی و رقیبی برای قهرمانی یاد کرد. البته صبامهر و پتروشیمی سابقه خوبی در بسکتبال ایران دارند اما متاسفانه این تیم‎ها امسال در حد و اندازه‏های همیشگی ظاهر نشده‎اند.

بازیکن پست دو و سه بسکتبال کشورمان یادآور شد: البته مهرام هفته‏هایی متزلزل را در فصل جاری مسابقات لیگ برتر پشت سرگذاشته است که فقط به دلیل ناهماهنگی بازیکنان بود. مشکلی که تا حدود زیادی برطرف شده است. از این هفته به بعد قدرت واقعی مهرام آنهم در مصاف با تیم‎های پرقدرت تر ثابت می‎شود.

کبیر در ادامه به دیدار پنجشنبه گذشته دو تیم مهرام و لوله a.s شیراز اشاره کرد و گفت: شیرازی ها نیمه اول را خیلی خوب برگزار کردند اما در نیمه دوم از آن شرایط فاصله زیادی گرفتند. به نظر می رسید بازیکنان حریف از نظر بدنی دچار کمبود شدند و نتوانستند به رقابت پایاپای خود ادامه دهند.

بسکتبالیست شوت زن مهرام که پدرش را به عنوان سرمربی در تیم حریف می‎دید، اظهارداشت: در مجموع از تیم لوله a.s شیراز انتظار بیشتری داشتم و فکر می‎کردم خیلی بهتر از اینها باشند. به هرحال لوله a.s جزو تیم‎هایی است که تمام بازی‎های خود را پرقدرت آغاز می‌کند اما به دلیل نداشتن نفرات باتجربه در نیمه دوم بازی دچار مشکل می‎شود و نمی‎تواند تیم تمام کننده باشد. به هرحال نیمه دوم مسابقه همیشه نیمه تعیین کننده است و فرق تیم‏ها در همین نیمه مشخص می‎شود. نیمه‎ای که همیشه برای مهرام ایده‏آل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی