بازدید 8686
بازتاب

حرکت عجیب باشگاه الهلال برای بازی احتمالی با پرسپولیس

باشگاه عربستانی اعلام کرد که اگر با پرسپولیس مواجه شود کشور امارات را به عنوان میزبان خود انتخاب خواهد کرد.این در حالی است که احتمال پایان حکم ای اف سی مبنی بر بازی در زمین غیرخودی تا آن مرحله وجود دارد.
کد خبر: ۷۲۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 09 September 2017
باشگاه الهلال عربستان در اقدامی عجیب اعلام کرد که اگر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به قرعه پرسپولیس بخورد، ابوظبی را به عنوان شهر میزبان خود انتخاب خواهد کرد. این در حالی است که احتمال پایان حکم ای اف سی مبنی بر بازی در زمین غیرخودی تا آن مرحله وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از راصد، الهلال عربستان یکی از تیم هایی که به یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، از حالا به فکر شکست تیم هموطنش الاهلی، مقابل پرسپولیس است. الهلال در این مرحله العین امارات را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

حرکت عجیب باشگاه الهلال برای بازی احتمالی با پرسپولیس

با توجه به اینکه احتمال رویارویی الهلال با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا زیاد است این باشگاه عربستانی اعلام کرد که اگر با پرسپولیس مواجه شود کشور امارات را به عنوان میزبان خود انتخاب خواهد کرد.
این اقدام باشگاه عربستانی در حالی است که آنها در مرحله گروهی با پرسپولیس هم گروه بودند و عمان را به عنوان میزبان خود انتخاب کردند اما این بار تصمیم دیگری گرفتند و ابوظبی را به عنوان میزبان دیدار برابر پرسپولیس انتخاب کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار