بازدید 1974

3 مدال طلای جهان برای ايرانی‏ها

امير حسين‌پور از ايران بعد از يك دور استراحت با نتيجه 8 بر يك از سد نماينده چين گذشت و سپس حريفي از بوسني را 4 بر يك مغلوب كرد. او در ادامه كاراته‌كار مصري را 6 بر 4 برد و در پنجمين دور از سد نماينده برزيل با نتيجه يك بر صفر گذشت و گام به فينال گذاشت و با شكست يك بر صفر حريفي از انگليس به مدال طلا رسيد.
کد خبر: ۷۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۴ 14 November 2009
دومين روز ششمين دوره مسابقات كاراته قهرماني جوانان و اميد جهان، برخلاف روز اول با موفقيت تيم ايران همراه بود.

به گزارش فارس، روز دوم اين رقابت ها كه با حضور 3 هزار كاراته كار از 91 كشور در شهر رباط مراكش جريان دارد در چهار وزن كوميته به همراه كاتاي انفرادي جوانان برگزار شد كه سهم ايران 3 مدال طلا بود.

در وزن 55- كيلوگرم امير حسين‌پور از ايران بعد از يك دور استراحت با نتيجه 8 بر يك از سد نماينده چين گذشت و سپس حريفي از بوسني را 4 بر يك مغلوب كرد. او در ادامه كاراته‌كار مصري را 6 بر 4 برد و در پنجمين دور از سد نماينده برزيل با نتيجه يك بر صفر گذشت و گام به فينال گذاشت و با شكست يك بر صفر حريفي از انگليس به مدال طلا رسيد.

بهمن عسگري كاراته‌كار وزن 68- كيلوگرم ايران در دور اول توانست نماينده ليتواني را با نتيجه 3 بر صفر پشت سر بگذارد سپس با همين نتيجه بر نماينده سويس غلبه كرد.

او در ادامه كاراته‌كار استراليايي را 2 بر صفر برد و در چهارمين دور از سد نماينده كروات با نتيجه 2 بر صفر گذشت و با غلبه بر حريفي از كشور مصر با نتيجه 2 بر يك به فينال رسيد. عسگري براي كسب مدال طلا با حريفي از فرانسه رو به رو شد و با نتيجه يك بر صفر به برتري رسيد و مدال طلاي اين وزن را به خود اختصاص داد.

در وزن 76- كيلوگرم علي فداكار بعد از شكست 5 بر صفر نماينده اسكاتلند توانست با همين نتيجه حريف آمريكايي خود را مغلوب كند. او در دور سوم با نتيجه يك بر صفر از سد نماينده ونزويلايي گذشت و با غلبه بر حريف مصري و مراكشي خود گام به دور نهايي گذاشت تا با غلبه بر نماينده فرانسوي (با نتيجه 2 بر يك) به سومين مدال طلاي ايران دست يابد.

در وزن 61- كيلوگرم آروين باقري بعد از شكست 3 بر يك نماينده آذربايجان توانست با نتيجه 2 بر يك حريفي از اسكاتلند را مغلوب كند.او در دور سوم در جدال با نماينده تونس با نتيجه يك بر صفر باخت.
با توجه به شكست حريف تونسي مقابل كاراته كار مجار، باقري از گردونه مسابقات حذف شد.

در بخش كاتاي انفرادي جوانان مهران قربانعلي پور كه در دور اول استراحت داشت در دومين دور به مصاف نماينده اي از آمريكا رفت و با نتيجه 3 بر 2 شكست خورد. با توجه به شكست نماينده آمريكا مقابل حريف مصري، قربانعلي پور نيز حذف شد.

روز گذشته اين رقابت ها در 4 وزن كوميته انفرادي مردان، 2 وزن كوميته انفرادي زنان و كاتاي انفرادي زنان و مردان جوانان برگزار شد و طي آن نفرات زير در مكان هاي اول تا سوم مشترك قرار گرفتند.


زنان:
كاتاي انفرادي:
1- هيكارو از ژاپن
2- ساكورا از امريكا
3- الكساندر فراسي از فرانسه
3- انگريد آراندا از پرو

وزن 48- كيلوگرم
1- هيكارو از ژاپن
2- مايادا علي از مصر
3- ايميلي توري از فرانسه
3- تيلر آوري از امريكا

وزن 53- كيلوگرم
1- سوهاداي از فرانسه
2- بتينا از اتريش
3- الدينا از بوسني
3- جنسيس از ونزوئلا


مردان:
كاتاي انفرادي
1-نايوكي از ژاپن
2- آندروراهارجا از نيوزلند
3- زياد بازان از مصر
3- ميجات از مونته نگرو

وزن 55- كيلوگرم
1- اميد حسين پور از ايران
2- رايان از انگليس
3- مگري محمد از مصر
3- كيسوكي از ژاپن

وزن 61- كيلوگرم
1- لسلي از هلند
2- ماروين از فرانسه
3- زولتان از مجارستان
3- ارمان از تركيه

وزن 68- كيلوگرم
1- بهمن عسگري از ايران
2- لوگان از فرانسه
3- مايك از دانمارك
3- احمد از مصر

وزن 76- كيلوگرم
1- علي فداكار از ايران
2- جوران از فرانسه
3- جاليپ از كرواسي
3- محمد نادا از مصر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی