بازدید 40485

نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۶

کد خبر: ۷۲۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 02 September 2017
کنکور کارشناسی ارشد 96 در روزهای 7 و 8 اردیبهشت در سراسر کشور و توسط سازمان سنجش برگزار شد . در این آزمون که برای اولین بار به صورت هماهنگ برای سنجش اطلاعات داوطلبان برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار شد ، ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب به رقابت پرداختند .
به گزارش تابناک،  نتایج اولیه عصر روز 15 خرداد اعلام شد . این نتایج که در قالب انتشار کارنامه علمی ( کارنامه اولیه ) داوطلبان خواهد بود ، رتبه و نمره آزمون هر داوطلب را به همراه درصدهای داوطلب در هر درس نشان می دادند . بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 96 ، فرصت انتخاب رشته ارشد برای داوطلبان آغاز شد که در این فرصت داوطلبان شرکت کننده می توانستند براساس وضعیت مجاز بودن در دوره های مختلف ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 برای دانشگاه های سراسری ( دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه ، پردیس های خودگردان ، پیام نور و غیرانتفاعی ) و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96 را انجام دهند . در حال حاضر نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 96 اعلام شده و طی آن محل قبولی نهایی هم در دانشگاه های سراسری و هم در دانشگاه آزاد برای داوطبان مشخص شده است . در این گزارش ، راهنمای مشاهده نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 96 آمده است.

نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد 96
برای مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد 96 و بعد از استقرار کارنامه ها روی سایت سنجش ، کافیست به آدرس اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید . در صفحه اول و از منوی سمت راست روی لینک " کارشناسی ارشد " کلیک کرده و سپس روی لینک " نتایج نهایی آزمون تحصيلات تکميلي ( کارشناسي ارشد ناپيوسته) سال 1396 " کلیک کنید . در ادامه همانطور که از تصویر زیر مشخص است هر داوطلب می تواند به دو شکل زیر ، کارنامه نهایی خود را دریافت کند . این کارنامه حاوی نتایج انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد است . بعد از این اعلام نتایج ، کارنامه نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را می توانید از طریق سایت Azmoon.org مشاهده کنید.

مشاهده نتایج کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 با شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
همانطور که از تصویر بالا مشخص است ، در روش اول هر داوطلب می تواند با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ، کارنامه نهایی کنکور کارشناسی ارشد 96 را مشاهده کند . شماره پرونده هر داوطلب هم در فرم ثبت نام ارشد 96 و هم در کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد درج شده است . کد پیگیری ثبت نام هم در رسید ثبت نام درج شده است . اگر به هر دلیلی به کد پیگیری ثبت نام خود دسترسی ندارید ، برای مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد 96 می توانید از روش دوم که در زیر توضیح داده شده است اقدام کنید .

مشاهده نتایج کنکور سراسری کارشناسی ارشد 96 با شماره پرونده و کد ملی

در روش دوم داوطلبانی که به کد پیگیری ثبت نام خود دسترسی ندارند می توانند با وارد کردن شماره پرونده خود به همراه کد ملی و سال تولد ، نتایج کنکور کارشناسی ارشد 96 را مشاهده کنند . اگر از روش دوم هم نتوانستید به کارنامه خود دسترسی پیدا کنید ؛ آخرین راه بازیابی اطلاعات ثبت نامی از طریق سیستم پاسخگویی به سوالات سازمان سنجش است . در این روش باید ابتدا عضو سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شوید و در قسمت درخواست های کارشناسی ارشد ، شماره پرونده و کد رهگیری خود را بازیابی کنید .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار