بازدید 5238

تکذیب اقدام انتحاری و تروریستی در زرقان فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از تکذیب اقدام انتحاری و تروریستی در زرقان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 31 August 2017
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از تکذیب اقدام انتحاری و تروریستی در زرقان خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در پی انتشار برخی شایعات در شبکه های اجتماعی مبنی بر حضور عامل انتحاری داعشی در دادسرای شهرستان زرقان، معاون اجتماعی پلیس فارس ضمن تکذیب هرگونه عملیات تروریستی و برقراری امنیت کامل در این شهرستان توضیحاتی ارایه کرد.

وی افزود: فردی که دارای اختلافات ملکی بوده است قصد داشته با ورود به دادسرای شهر زرقان و ضمن همراه داشتن مواد محترقه طرف دعوا را تهدید و واداربه رضایت نماید که به محض مراجعه به دادسرا با هوشیاری مامورین ناجا شناسایی و دستگیر شده است.

سرهنگ محمدی همچنین با هشدار جدی به اشاعه دهندگان شایعات کذب که مایه به هم زدن آرامش در جامعه میشوند تاکید کرد با همکاری پلیس فتا و دادگستری استان ،با چنین مواردی برخورد جدی خواهد شد.

وی از شهروندان خواست اخبار پلیسی را فقط از طریق مبادی رسمی و کانال پلیس استان فارس پیگیری کنند و به شایعات توجه نکنند.

سرهنگ "یوسف ملک زاده" فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز بیان کرد: امروز پنج شنبه شخصی به هویت غ. ح. 56 ساله که با یک نفر به هویت معلوم در بخش زرقان اختلاف ملکی داشته است با زمینه سازی قبلی و با در دست داشتن مواد محترقه هنگام ورود به دادسرای بخش زرقان با هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ ملک زاده تصریح کرد:در تحقیقات به عمل آمده وی، انگیزه ی خود را از این کار اختلاف ملکی، ترساندن طرف پرونده برای وادار نمودن وی به سازش بیان کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار