بازدید 3780

توقف خانگی رئال بی رونالدو و راموس درشب گل نزنی بنزما

در این بازی کریم بنزما به تنهایی چندین فرصت طلایی گل زنی را با بی دقتی خراب کرد تا بار دیگر شائبه ها برای نگه داشتن وی و فروش موراتا بر سر زبان ها بیفتد.
کد خبر: ۷۲۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 28 August 2017
همه اتفاق ها دست به دست هم دادند تا شاگردان زیدان در بازی خانگی برابر والنسیا تن به تساوی 2 بر 2 بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم رئال مادرید و والنسیا از هفته دوم لالیگا در برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم در نیمه اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند. برای رئال مادرید در نیمه اول آسنسیو دقیقه 10 و برای والنسیا سولر در دقیقه 18 موفق به گلزنی شدند.

در نیمه دوم رئال مادرید فرصت های بسیاری را از دست داد و والنسیا نیز تیم دست و پا بسته ای نبود. کوندوگبیا در دقیقه 77 برای والنسیا گلزنی کرد و خفاش های سیاه را پیش انداخت. این گل برای والنسیا گل برتری بود اما با درخشش آسنسیو در دقیقه 83 روی ضربه ایستگاهی جبران شد و دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

رئال مادرید که بدون راموس و رونالدو به میدان رفته بود، به عدم اعلام حداقل دو پنالتی معترض بود و در پایان بازی نیز توپ را به تیر دروازه حریف کوبید. ایسکو ستاره خط میانی رئال هم در این بازی بدلیل سرگیجه بین دونیمه تعویض شد! در این بازی کریم بنزما به تنهایی چندین فرصت طلایی گل زنی را با بی دقتی خراب کرد تا بار دیگر شائبه ها برای نگه داشتن وی و فروش موراتا بر سر زبان ها بیفتد.

رئال مادرید-والنسیا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار