بازدید 5078
۱
سوژه

دلیل خط خوردن پژمان از تیم ملی چیست؟

شاید اولین گزینه‌ای که برای دلیل دعوت نشدن منتظری به تیم‌ملی به ذهن برسد نتایج ضعیف استقلال است. ضعف استقلال اما در این ۵ بازی بیش از این که در فاز دفاعی باشد مربوط به فاز هجومی بوده
کد خبر: ۷۲۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 23 August 2017
پژمان منتظری مهم‌ترین غایب در لیست جدید کی‌روش است، اما چرا پژمان نامش میان کسانی که برای بازی با کره جنوبی و سوریه دعوت شده‌اند نیست؟

به گزارش تابناک ورزشی، شاید اولین گزینه‌ای که برای دلیل دعوت نشدن منتظری به تیم‌ملی به ذهن برسد نتایج ضعیف استقلال است. ضعف استقلال اما در این ۵ بازی بیش از این که در فاز دفاعی باشد مربوط به فاز هجومی بوده. همچنین دعوت سه بازیکن یعنی چشمی، وریا غفوری و نورافکن از بازیکنان دفاعی استقلال این فرضیه را رد می‌کند که دلیل دعوت نشدن منتظری ضعف استقلال بوده است.

نگاهی به آمار پژمان منتظری در قطر و در روزهایی که بازیکن ثابت کی‌روش بود نشان می‌دهد که دعوت این بازیکن ارتباطی به عملکرد تیمش نباید داشته باشد. منتظری در این روزهای سیاه آبی‌ها شرایطی بسیار بهتر از زمان حضورش در الاهلی دارد.

منتظری در فصل گذشته در ۱۳بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و تیمش در این ۱۳بازی، ۲۶ گل دریافت کرد یعنی میانگین هر بازی ۲ گل خورده. او دو فصل گذشته هم در ۱۶ بازی فیکس بود و ۲۰ گل دریافت کرد. باز هم میانگین بیش از یک گل در هر بازی.

منتظری این روزها با وجود شرایط بدی که استقلال دارد هنوز به آمار یک گل خورده در یک بازی نرسیده است و هر بازی ۰،۶ گل دریافت کرده است. یعنی آماری بسیار بهتر از روزهای حضور در قطر. با این حال کی‌روش به نظر می‌رسد هنوز حضور در لیگ‌های خارج از ایران را یکی از فاکتورهای اساسی برای دعوت بازیکن می‌داند و شاید پژمان منتظری هم به همین دلیل، جزو خط خورده‌های لیست کی‌روش قرار گرفته و خیلی نباید دنبال دلایل آماری برای آن بود.

دلیل خط خوردن پژمان از تیم ملی چیست؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسنت ، این دلیل فقط ممکن بود به ذهن شما برسه ، واقعا از نظرات کارشناسانه تابناک مشعوف شدیم . لطفا کم تر جوک بگین .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی