بازدید 3047

عزم صدا و سیما برای حمایت از صنعت تبلیغات

کد خبر: ۷۲۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 23 August 2017

بازدید معاونت مالی و اداری و مدیر کل اداره بازرگانی سازمان صدا و سیما از گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب

صبح روز دوشنبه 30 مرداد 1396، دکتر شهریاری معاونت مالی و اداری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آقای مهدوی‌مهر مدیرکل بازرگانی این سازمان، به همراهی گروه معاونین بازرگانی صدا و سیما، از گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب بازدید کردند و با اعضای هیئت مدیره‌ این مجموعه به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی شبکه افتاب، در این بازدید، نخست دو طرف پیرامون راهکارهای توسعه و پایداری صنعت تبلیغات کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و برای غلبه بر چالش‌ها و موانع رشد این صنعت با یکدیگر هم‌اندیشی کردند. در خلال این گفتگو، پژوهش‌ها و بهینه کاوی‌های انجام شده توسط گروه شبکه آفتاب برای توسعه‌ و راهکارهای ممکن بر پایدارسازی صنعت تبلیغات با مدیران مالی و بازرگانی صدا و سیما در میان گذاشته شد و با مقایسه‌ای میان چند الگوی بین‌المللی کارآمد و پیشرو، به نقش و سهم حساسی که تلویزیون به عنوان کلیدی‌ترین و برترین رسانه‌ ارتباطات بازاریابی در این فرآیند دارد پرداخته شد. در ادامه هم مدیران سازمان از ، امکانات، دستاوردها و سازوکارهای راهبردی و اجرایی شرکت‌های زیرمجموعه گروه شبکه آفتاب دیدن کردند، بازدیدی هم از شرکت فیلمسازی و خانه تولید آفتاب داشتتند و این بار با نگاهی متفاوت و از منظر تولید و جزئیات پیچیده آن، روندهای تازه در تولید آگهی‌های تلویزیونی را نظاره کردند.

این دیدار، نخستین مورد از سلسله بازدیدهایی است که مدیران ارشد مالی و بازرگانی سازمان صدا و سیما در برنامه دارند. این حرکت که با دیدار و نشست‌هایی مشترک با گروهی دیگر از مدیران و دست اندرکاران شرکت‌های تبلیغاتی ادامه خواهد یافت؛ نشان از عزم این سازمان برای حمایت و همسو کردن راهبردها و فرآیندهای بازرگانی تلویزیون با ظرفیت‌ها و توانمندهای بدنه صنعت تبلیغات ایران دارد، تا کمکی باشد به رشد و توسعه این صنعت در کشور. با گذشت بیش از یک سال از رفع تحریم‌ها، کسب و کارهای داخلی رشد و رونقی نسبی داشته و اقبال شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی هم به بازارهای داخلی این نوید را می‌دهد که صنعت تبلیغات ایران همگام و همسو با دیگر صنایع، امکان خلق آینده‌ای پر رونق داشته باشد و در این راستا به‌نظر می‌رسد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در نظر دارد، ظرفیت‌های رسانه‌ی تلویزیون را به عنوان ابزار اصلی ارتباطات بازاریابی توسعه دهد.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی