بازدید 2988

روش‌ های مبارزه با سفیدبالک‌ها باید تغییر کند

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از اینکه روش مقابله با مگس های سفید کارساز نبوده است خواستار تجدید نظر در این موضوع شد.
کد خبر: ۷۲۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 23 August 2017
سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اینکه جمعیت مگس های سفید در پایتخت روز به روز در حال افزایش است، گفت: سفید بالک ها مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده و ضعف عملکرد شهرداری سابق در این موضوع مشهود است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه روش مقابله با مگس های سفید کارساز نبوده است خواستار تجدید نظر در نحوه مبارزه با این حشرات شد و افزود: می طلبد شهرداری و شورای شهر پنجم به رفع معضلات محیط زیستی پایتخت توجه بیشتری داشته و این مسائل را در دستور کار قرار دهند.

ذوالقدر عواملی مانند تغییر اقلیم، خشکسالی های پیاپی و همچنین افزایش دما را در افزایش و طغیان مگس های سفید موثر دانست و گفت: کمیته محیط زیست شورای شهر باید به موضوع مدیریت و کنترل معضل سفید بالک ها  ورودی جدی داشته و با استفاده از روش های نوین و بیولوژیک تعداد آنها را به حداقل برساند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه معضلات محیط زیستی پایتخت را با همکاری شورای شهر پنجم و شهرداری بررسی و رفع خواهیم کرد، ادامه داد: دغدغه تمامی مسئولان باید رفع معضلات زیستی محیطی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی