بازدید 5433
این الاهلی را می توان در امارات حذف کرد

بازگشت تاریخی پرسپولیس با تعویض«سه‌ قلوها»

رانکو پس از دریافت گل دوم پی به اشتباه خود برد و دست به انقلابی در ترکیب تیم خود زد. او کمال کامیابی نیا را به میدان فرا خواند و با اضافه کردن منشا و رسن، مثلث معروف و مافیایی نوک هجومی تیمش را بیرون کشید.
کد خبر: ۷۲۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹ 22 August 2017
پرسپولیس در بازی رفت مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان با درخشش تعویضی هایش بخصوص دو بازیکن خارجی تازه وارد و همچنین بازی بی نقص شجاع خلیل زاده دیگر خرید این فصل خود، بازی باخته را مقابل الاهلی به تساوی تبدیل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این بازی حساس برانکو ایوانکوویچ بار دیگر با اصرار روی اشتباه تکراری خود یعنی استفاده از محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی، میانه میدان را به حریف سعودی تقدیم کرد و در سراسر نیمه اول بازیسازی قرمزها مختل بود. برانکو پس از دریافت گل دوم پی به اشتباه خود برد و دست به انقلابی در ترکیب تیم خود زد. او کمال کامیابی نیا را به میدان فرا خواند و با اضافه کردن منشا و رسن، مثلث معروف و مافیایی نوک هجومی تیمش را بیرون کشید. 

خروج طارمی سنگین و مسلمان خسته و احمدزاده پریشان، پرسپولیس را به تاکتیکی که مدنظر سرمربی بود، متمرکز کرد. رسن در میانه میدان بدون نگاه خاص پاس می داد و پاس ها به منشا رسید. سرمربی کروات با همین تغییرات می توانست حتی بازی را در عمان ببرد و کار را تمام کند.

نیمه اول را سعودی ها با شوک زود هنگام آغاز کردند و دروازه پرسپولیس در دقیقه 2 روی شوت صالح العمری و ریباند عمرالسومه روی دفع ناقص علیرضا بیرانوند باز شد.

بازگشت تاریخی پرسپولیس با تعویض«سه‌ قلوها»

دقیقه 7 لئوناردو با بیرانوند تک به تک شد که با دخالت شجاع خلیل زاده، مهاجم الاهلی نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند. دقیقه 15 محسن مسلمان پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه الاهلی عبور کرد.

دقیقه 17 پاس هوایی امیری در مقابل دروازه الاهلی روی پای علیپور قرار گرفت که شوت این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 19 شوت خطرناک عمر السومه از کنار دروازه علیرضا بیرانوند عبور کرد. 
باقی زمان نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول این دیدار با تک گل السومه به سود الاهلی پایان یابد.

دقیقه 58 روی پاس در عمق زیبا از صالح عجمان العمری، لئوناردو با بیرانوند تک به تک شد که با یک شوت خوب توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. بلافاصله برانکو در اقدامی قابل تحسین که ناشی از شناخت تیمش دارد، سه بازیکن پیشانی خط حمله یعنی طارمی،مسلمان و احمدزاده را بیرون کشید و دو خارجی تازه نفس بنام رسن و منشا را وارد کرد. همین دو بازیکن ورق را در نیمه جلویی زمین عوض کردند.

دقیقه 63 پاس عمر السومه در مقابل دروازه پرسپولیس به المقاوی رسید که با شوت بد این بازیکن توپ از بالای دروازه بیرون رفت. 

سپس پرسپولیسی ها موفق شدند اختلاف را به حداقل برسانند تا امید ها زنده شود، دقیقه 70 ارسال بشار رسن روی ضربه ایستگاهی با تاثیر علیپور در دهانه دروازه الاهلی به شجاع خلیل زاده رسید که این بازیکن با یک ضربه سر دروازه را باز کرد. 

دقیقه 72 توپ در مقابل دروازه الاهلی به رسن رسید که شوت این بازیکن را دروازه بان الاهلی دفع کرد. دقیقه 73 کرنر ارسالی رسن در دهانه دروازه الاهلی به محمد انصاری رسید که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرون رفت. 

حملات پر تعداد پرسپولیس جواب داد و دقیقه 83 گادوین منشا پشت محوطه جریمه الاهلی صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن با پای چپ درون دروازه الاهلی قرار گرفت.

پرسپولیس دقیقه 94 می توانست با ضربه منشا برنده از زمین خارج شود که این مهاجم دقت لازم را نداشت تا همه چیز به بازی برگشت در امارات کشیده شود.

بازگشت تاریخی پرسپولیس با تعویض«سه‌ قلوها»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی