بازدید 2842

هکرها باچه سندی مدعی دوپینگ۲۰۰فوتبالیست هستند؟

کد خبر: ۷۲۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 22 August 2017
یک گروه از هکرهای روسیه امروز پرونده پزشکی ۲۰۰ فوتبالیست متهم به دوپینگ را منتشر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این گزارش همچنین ۱۲ ورزشکار حاضر در جام جهانی آفریقای جنوبی متهم به دوپینگ شده‌اند. براساس مدارکی که گروه "فنسی بیرز" منتشر کرده این ۱۲ نفر از TUE استفاده کرده‌اند. این مسئله به معنی معافیتی است که به ورزشکار اجازه می دهد تا به علت بیماری یا شرایطی خاص برای درمان از لیست داروهای ممنوعه فیفا استفاده کند.

برخی تصور می کنند که ورزشکاران از TUE در زمانی استفاده می کنند که نیازی به آن ندارند و بدین ترتیب عملکردشان بهتر می شود. دکتر راس تاکر، یک روانشناس درمانی که در زمینه دانش ورززشی فعالیت می کند، اعتقاد دارد که شدت بالای استفاده از کورتی کاستروئید به ورزشکاران کمک می کند تا بهتر نفس بکشند و عملکرد تنفسی بهتری داشته باشند.در این تئوری، یک ورزشکار باید از طریق یک کمیته مستقل TUE بگیرد که به گفته وادا این کمیته باید حداقل سه داروشناس ورزشی داشته باشد. 

این کمیته به سازمان بین المللی مبارزه با دوپینگ یا یک نهاد ورزشی، پذیرش یا عدم پذیرش درخواست را اعلام خواهد کرد. در زمان تصمیم گیری، پزشکان باید عوامل مختلفی شامل حفاظت از سلامتی ورزشکار را در نظر بگیرند. باید این نکته هم در نظر گرفته شود که این ماده به بهبود عملکرد کمک نکند و هیچ جایگزین ممنوع نشده دیگری وجود نداشته باشد.
هکرهای روسی مدعی هستند قوانین مرتبط با این پروتکل رعایت نمی‌شود و سازمان‌های بین‌المللی با کشورهای آلوده به دوپینگ همکاری می‌کنند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی