بازدید 16700
۵

فروش لیزینگی خودرو به بازنشستگان کشوری پایین تر از قیمت بازار

کد خبر: ۷۲۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 21 August 2017
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از فروش لیزینگی خودروهای داخلی با قیمتی پایین تر از نرخ شرکت های لیزینگ، به بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش مهر، محمود شهشهانی پور با بیان اینکه در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم گرفته است تا بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از خدمات لیزینگ بهره مند شوند، گفت: شرکت لیزینگ آتبه صبا مجری این طرح صد در صد متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است و در فاز نخست، قرار است تعداد محدودی خودروهای داخلی با شرایط لیزینگ و با نرخ سود پایین تر از بازار یعنی حداکثر ۱۶ درصد را به بازنشستگان تحت پوشش واگذار کند.

وی با بیان اینکه محصولات شرکت ایران خودرو برای فاز نخست این طرح در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش صندوق بازنشستگی حمایت از تولید داخل است. همچنین، صندوق به دنبال ارائه خدمات و تسهیلاتی است که برای بازنشستگان قابل استفاده و مقرون به صرفه باشد.

شهشهانی پور ادامه داد: بازنشستگان کشوری، از اواخر هفته آینده می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir برای خرید خودروهای لیزینگ ثبت نام کنند. در شرایطی که تعداد ثبت نام کنندگان از تعداد خودروهای فاز نخست بیشتر باشد، فروش خودرو در فازهای بعدی ادامه خواهد یافت.

وی در خصوص چگونگی پرداخت اقساط خودرو گفت: شرایط و ضوابط حاکم بر این واگذاری از ضوابط واگذاری خودروها به صورت لیزینگی تبعیت می کند. تنها تفاوت موجود به پایین بودن نرخ این واگذاری و کسب منافع بیشتر توسط بازنشستگان باز می گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بدون شک باد کرده و رودستشون مونده. من نمیدونم واقعا هنوز‌کسی‌هست که به اینا اطمینان کنه.آی مردم آدم چند بار باید گزیده بشه .
بدون شک باد کرده و رودستشون مونده. من نمیدونم واقعا هنوز‌کسی‌هست که به اینا اطمینان کنه.آی مردم آدم چند بار باید گزیده بشه .
بدون شک باد کرده و رودستشون مونده.
آره خیلی خبر خوش بود پیش پیش دارند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه یک سال بعد رو جلوتر می گیرند. قسطش 620 هزار تومن درمیاد برای اقساطی سه ساله.
سال اول نیاز به بیمه بدنه نداره و بیمه شخص ثالث رو هم نداره ( ایران خودرو خودش اینا رو روی خودروش میکشه ) ولی حدودا ماهی 150 هزار تومن از بازنشسته می خوان بگیرند یا سالی یک میلیون و هشتصد هزار تومن برای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اونم پیش پیش.
برای اقساط 48 ماهه حدود هفت میلیون و ششصد هزار تومن برای سه سال بیمه بدنه و شخص ثالث می گیرند یعنی سالی حدودا دو میلیون و چهارصد هزار تومن و اونم پیش پیش. برای سال اول رو که اولش می گیرند برای سال دوم هم از همون سال اول ماهی 150 هزار تومن می گیرند یعنی تا وقت تمدید بیمه برای سال دوم برسه حدودا یک میلیون و هشتصد هزار تومان به ازای هر خودرو از بازنشسته ها گرفته اند ( یعنی حدود 2 میلیارد تومن به ازای هر 1000 خودرو). خدود 2 میلیارد پیش پیش از بازنشسته ها می گیرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی