بازدید 12206

تبلیغ یک گروه تروریستی روی فندک‌های چراغدار در جنوب

این فندک‌ها با نام تجاری «olqmpre 2008» در برخی از دکه‌‌ها و دست‌فروشی های کنار خیابان به فروش می‌رسد...در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی است، فروش پوسترهای مبتذل خوانندگان عرب که از راه عراق وارد خرمشهر و آبادان می‌شوند نیز هر از چند گاهی در سطح این شهر دیده می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳ 10 November 2009
توزیع گسترده برخی اقلام در مناطق جنوب کشور و به ویژه استان خوزستان که در آنها با انعکاس نور، تصویر بن‌لادن پیدا می‌شود، باعث شگفتی شهروندان شده است!

به گزارش خبرنگار «تابناک»، نوعی فندک‌های ساخت چین که به چراغ قوه نیز مجهز هستند، به هنگام روشن شدن تصویر اسامه‌بن‌لادن، رهبر القاعده را روی دیوار یا هر چیز دیگر بازتاب می‌دهد.

فروشندگان این فندک‌های چراغدار که عمدتا در بساط دست‌فروشان پیدا می شود، خود نیز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

گزارش‌های دریافتی حاکی است، این فندک‌ها به وسیله برخی ملوانان لنج‌ها که بین بنادر جنوبی و به ویژه خرمشهر با عراق و امارات در ارتباط و رفت‌وآمد هستند، وارد کشور شده است.

تصاویر بن‌لادن به صورت دایره و روشن در حالی که عمامه به سر دارد و در حال سخنرانی است، روی چراغ این فندک‌ها نصب شده است. این فندک‌ها با نام تجاری «olqmpre 2008» در برخی از دکه‌‌ها و دست‌فروشی‌های کنار خیابان به فروش می‌رسد.

یادآور می‌شود، چند سال پیش نیز برخی از سی‌دی‌ها و کتب تبلیغی وهابیان از راه بنادر امارات متحده عربی، به وسیله برخی از ملوانان لنج‌ها وارد شهرهای بندری جنوب کشور شد.

گفتنی است، فروش اقلام تبلیغی نامناسب در بنادر جنوبی کشور مانند استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان‌و بلوچستان سابقه چندین ساله دارد، اما ورود اقلامی که برای گروه‌‌های تروریستی از جمله القاعده تبلیغ می‌کنند، برای نخستین بار در این بنادر دیده شده است.

در همین حال، گزارش های دیگری حاکی است، فروش پوسترهای مبتذل خوانندگان عرب که از راه عراق وارد خرمشهر و آبادان می‌شوند نیز هر از چند گاهی در سطح این شهر دیده می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
امان از این کشور دوست و برادر چین!! هر چیزی دستش برسه تولید می کنه از فندک بن لادن گرفته تا عروسک با صدای خواننده های لس انجلسی تا شوک الکتریکی و...
خوزستان را در یابید .
تابناك عزيز اين خبرها را از كجا مي آوري . جالب است كه شماها از ترس اينكه كه مبادا حقي از حقوق نفت به جنوبيها پرداخت كنيد وحتي براي پيشگيري هر روز به اين بندگان خدا انگ وهابي بودن ميزنيد تا در صورت لزوم آنها را به هر چوبي برانيد. راستي ميدانستيد خرمشهر وآبادان بيشترين آمار حسينيه و مسجد را در ايران دارند گيرم كه چند نفر وهابي شده اند مگر در ديگر استانها كسي زرتشتي يا مسيحي يا شيطان پرست نشده ، انصافتان كجاست
توي اين مقاله نگراني بازتاب از هيچ چيزي نيست، فقط توجه و تاكيد روي كلمه چين است. چين داره قدرت اقتصادي رو از امريكا ميگيره و يكه تاز ميشه، حالا شما هي بشين بگو چين اينجوري و اونجوري، اگه اين فندكا ساخت امريكا و اسرائيل بود عمرا اگه يه خط خبر در موردش ميزدي
مسئولان فرهنگی کشور کلاهشون رو بالا بگیرن با این همه فرهنگ سازی که تو مملکت انجام دادن
هر دم از این باغ بری میرسد
حلا همش به اين كشوردوست وبرادرچين توهين كنيدوبگوييد مرگ برچين.يه مقدارمنصف باشيد!نيمه ي يپرليوان راببينيد.من مطمئن هستم قصدبرادران چيني از اينكاراين بوده كه مردم بنلادن ماعن روبشناسن واگراحياناجايي ديدن به مسعولين اطلاع دهند.تازه اين فندك باعث ميشه همواره به بن لادن اعن ونفرين ارسال كنيدواگر يه موقعي خدايي ناكرده درتجمعي قصداهانت به برادران چيني داشتيدمنصرف شويد.
درضمن نيروهاي محترو لباس شخصي رابفرستيد به منطقه تاقضيه روحلش كنن.
بن لادن کیه؟!!!
البته غيرت دوست عزيز بجاست لكن در حد يك خبر است نه در حد اتهام .بوجود جنوبي ها ي با وفا و با شرف بعنوان يك ايراني افتخار مي كنم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی