بازدید 2506

بازار داغ قاچاق تروریست های داعشی از تلعفر به خارج از عراق

در آستانه آزاد سازی شهر تلعفر از تروریست های داعش، بازار قاچاق تروریست ها به خارج از عراق هم داغ شده و هر تروریست ۳تا۵ هزار دلار برای خروج از عراق پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۷۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 20 August 2017
در آستانه آزاد سازی شهر تلعفر از تروریست های داعش، بازار قاچاق تروریست ها به خارج از عراق هم داغ شده و هر تروریست ۳تا۵ هزار دلار برای خروج از عراق پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «عکاظ»، اداره مبارزه با تروریسم عراق از «حیدر العبادی» نخست وزیر این کشور خواست تا در خصوص اطلاعات امنیتی اخیر مبنی بر اینکه عناصر داعش به صورت قاچاقی از تلعفر بیرون برده می شوند تحقیقاتی صورت بگیرد.

اخیرا «عباس البیاتی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرد بر اساس اطلاعات امنیتی به دست آمده عناصر داعش در آستانه آزادسازی تلعفر به صورت قاچاقی از این شهر خارج شده و به بیرون از مرزهای عراق می روند.

بر اساس این خبر افرادی که در عملیات قاچاق تروریست ها به خارج از عراق دست دارند ۳ تا ۵ هزار دلار بابت هر تروریست دریافت می کنند.

این نماینده پارلمان عراق تأکید کرد که قاچاقچی ها از شکاف های امنیتی موجود در تلعفر استفاده کرده و دست به این اقدام می زنند وی افزود: این افراد همان دلالانی هستند که نفت عراق را برای داعش به فروش رسانده بودند یا آثار تاریخی این کشور را از عراق قاچاق کردند.

وی تأکید کرد برخی در حال فعالیت در خارج از چارچوب قانون هستند و نهادهای اطلاعاتی باید در این خصوص تحقیقات گسترده انجام دهند زیرا برخی از این دلال ها اطلاعات مفیدی از تروریست های داعشی دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار