بازدید 10881

قتل با ضربات چاقودر پی مصرف مشروبات الکلی

کد خبر: ۷۲۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 20 August 2017
در پی اعلام  گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در تپه های اطراف رابرکرمان، بلافاصله ماموران کلانتری به همراه گروهی  از ماموران آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود  قرار دادند. 
 
به گزارش خراسان، در بررسی اولیه ماموران مشخص شد مقتول جوانی 19ساله بوده  که با ضربات چاقو به قتل رسیده است. تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان  انجام و باتوجه به تحقیقات به عمل آمده از خانواده مقتول، اسامی کلیه افراد و دوستانی که با  مقتول در ارتباط بودند، دریافت شد.
 
در ادامه تحقیقات مشخص شد  مقتول با تعدادی از دوستانش روز قبل از قتل، بحث لفظی و درگیری داشته است که با حضور به موقع ماموران و شگردهای خاص پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس، تعدادی از عاملان نزاع دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی رابر روز گذشته گفت: در پی تحقیقات جامع و کامل انجام شده و با تجزیه و تحلیل اظهارات دو طرف  نزاع، سرانجام  قاتل از بین مظنونان  شناسایی شد.
 
سرهنگ میرافضلی  افزود:قاتل 28ساله در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد اما با توجه به دلایل و مستندات مستدل و محکم پلیس آگاهی، لب به اعتراف گشود و مصرف مشروبات الکلی و ناتوانی در تعادل جسمی و روانی را علت قتل بیان کرد.
 
این مقام انتظامی، اشراف اطلاعاتی کامل پلیس بر مجرمان و اراذل و اوباش و استفاده از معتمدان محلی را یکی از مهم ترین علل موفقیت پلیس در این پرونده ذکر کرد  وگفت:  متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به  مرجع قضایی تحویل  شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار