بازدید 2647

در سطح معاونان به عدالت قومیتی و جنسیتی بها داده شود

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب آذری جهرمی به عنوان وزیر متولد سالهای پس از پیروزی انقلاب انتخاب خوبی از سوی رییس جمهور بود.
کد خبر: ۷۲۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 23 August 2017
محمد فیضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در ارزیابی کابینه دوازدهم گفت: افراد معرفی شده کابینه دوازدهم در حد مقبول هستند ولی واقعیت این است که می توانست بهتر از این هم باشد.

در سطح معاونان وزیر به عدالت قومیتی و جنسیتی بها داده شود

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: معتقدم که در کابینه عدالت قومیتی و جنسیتی رعایت نشده است در حالی که زنان نصف جامعه را به خود اختصاص می‌دهند و انتظار بر این بود که یک وزیر زن وارد کابینه می شد اما با توجه به معرفی کابینه انتظار می رود که در سطح معاونان وزیر  به عدالت قومیتی و جنسیتی بها داده شود.

وی با بیان اینکه نحوه چینش کابینه از نظر کاهش میانگین سنی قابل تایید است،خاطرنشان کرد: انتخاب آذری جهرمی به عنوان وزیر متولد سال های پس از پیروزی انقلاب انتخاب خوبی از سوی رییس جمهور بود.

باید به جوانان میراث دار انقلاب اعتماد کرد

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد که باید در کنار پیشکسوتان انقلاب به جوانانی که میراث دار انقلاب اند، اعتماد شود از این رو، وزیر شدن آذری جهرمی نقطه عطفی برای استفاده از جوانان در پست‌های کلیدی خواهد بود.

وی افزود: آنهایی که می گویند آذری جهرمی تجربه ندارد وقتی سوابق اورا مطالعه کنند به این موضوع می‌رسند که وی از سال‌های ابتدای جوانی خود در پست های مهمی حضور داشته و مسئولیت های سنگینی بر عهده او بوده است.

فیضی تصریح کرد: به دلیل جوان بودن از آذری جهرمی حمایت می‌کنیم تا تخصص،انرژی جوانی خود را در وزارت ارتباطات برای کارهای مهم و اثربخش به منصه ظهور برساند.

اقتصاد کلان و خرد را باید در کنار یکدیگر دید

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی کرباسیان برای وزارت اقتصاد و در پاسخ به منتقدانی که وی را تنها متخصص اقتصاد خرد می دانند گفت: البته اینگونه نیست که اقتصاد کلان و خرد را در دو فضای مجزای از یکدیگر ببینیم بلکه این دو با هم مرتبط هستند و شاید کفه ترازو به سمت یکی از آن‌ها سنگینی کند ولی باید هر دو در کنار هم دیده شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: در حال بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد هستم و نظر فراکسیون امید نیز در این رابطه بسیار مهم است که اگر در فراکسیون به این نتیجه رسیدیم  که باید از  کرباسیان حمایت کنیم، حتما این کار را انجام خواهیم داد.

شریعتمداری نزدیکترین فرد کابینه به رئیس جمهوراست

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص محمد شریعتمداری برای وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: وی هم تجربه لازم را در این زمینه دارد و هم بهترین گزینه برای این وزارتخانه است چرا که به نظر می رسد به دلیل مسئولیت در معاونت اجرایی ریاست جمهوری در میان وزرای پیشنهادی وی همسوترین و نزدیکترین فرد به رئیس جمهور باشد که می تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.

زنگنه یکی از وزرای موثر دولت یازدهم بود

فیضی همچنین در خصوص معرفی بیژن نامدار زنگنه برای وزارت نفت تاکید کرد: عملکرد وی مشخص است و زنگنه  یکی از وزرای خوب و موثر دولت یازدهم بوده و به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای وزارت نفت در شرایط فعلی خود  زنگنه باشد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: شاید عملکرد آقای آخوندی در سطح کلان مثبت باشد ولی از وی توسعه متوازن انتظار می رود و اینکه بعضی از مناطق به کلی از یاد برود اما بعضی دیگر رشد کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: وضعیت راههای روستایی در اردبیل مناسب نیست و بزرگ ترین خواسته و مطالبه مردم این استان راه آهن اردبیل است که از سال ۱۳۸۴ آغاز شده اما به نتیجه نرسیده است البته در این زمینه به ما قول‌هایی داده اند که کنسرسیومی از پیمانکاران فعلی شکل بگیرد که بتوانند برای اجرای این پروژه از صندوق توسعه ملی تامین مالی داشته باشند و از آنجایی که این قول داده شده از آخوندی حمایت کرده و مسئله را از وی پیگیر خواهیم بود.

فیضی در خصوص وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نیز تصریح کرد: به لحاظ ملی ما توانستیم در گندم به خودکفایی برسیم و در این مدت، واردات میوه نیز کاهش یافته و آقای حجتی در بسیاری از حوزه های عملکردی در کشور موفق عمل کرده است ولی با توجه به اینکه ۵ درصد زمین های قابل کشت کشاورزی کشور در اردبیل واقع شده است نگاه مهربانانه ای از سوی جهاد کشاورزی به استان ما نشده است وضعف مدیریتی موجود در جهادکشاورزی  اردبیل باید ترمیم شود.

تعامل تیم ربیعی با مجلس خوب نبود

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد علی ربیعی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ربیعی در سطح ملی عملکرد خوبی داشته و مدل جدیدی از در مدیریت را وزارتخانه متبوع خود پیاده کرد اما در سطح استانی تیم مدیریتی این وزارتخانه نتوانسته با نمایندگان تعامل لازم را داشته باشند ولی به شخص وزیر حتما کمک خواهیم کرد.

متخصصین حوزه وزارت نیرو، بی طرف را با لیاقت می دانند

عضو فراکسیون امید مجلس دهم در رابطه با بی طرف به عنوان وزیر نیرو گفت: نظر متخصصین این حوزه در خصوص آقای بی طرف مثبت است و او را قابل و با لیاقت می دانند اما باید دید فراکسیون امید به چه جمع‌بندی خواهد رسید و با آن جمع بندی کار را به پیش خواهیم برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی