بازدید 4005
۱

واکنش برانکو به عذرخواهی داور از پرسپولیس

کد خبر: ۷۲۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸ 18 August 2017
برانکو در واکنش به عذرخواهی حمید حاج‌ملک داور بازی با سیاه جامگان از اشتباهات خود در دیدار پرسپولیس - سیاه‌جامگان اظهار داشت: این عذرخواهی چه فایده‌ای دارد؟ ما دو امتیاز را از دست دادیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا نمی‌ترسید بلایی که العین سر استقلال آورد را الاهلی بر سر شما بیاورد؟»، گفت: من اصلاً به این‌ چیزها فکر نمی‌کنم. ما دانش و کیفیت‌مان را نشان دادیم. با خوش‌بینی خیلی زیاد به عمان می‌رویم.وی در پاسخ به سؤال دیگری خبرنگاری که از او پرسید: «آیا قول قهرمانی در آسیا را می‌دهید؟»، یادآور شد: ما با کاری که کردیم و نتایجی که گرفتیم، به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم. من نه به این چیزها فکر می‌کنم و نه قصدی دارم که این کار را بکنم. همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند، تیم‌های خوبی هستند. تیم‌های پرسپولیس و الهلال، یعنی دو تیم از چهار تیمی که به این مرحله رسیدند، در یک گروه حضور داشتند. این نشان می‌دهد که ما چقدر کیفیت و قدرت داشتیم که تا اینجا توانستیم بالا بیاییم.

وی در این باره که حاشیه‌های پس از بازی مقابل سیاه‌جامگان در دیدار سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان تأثیری خواهد داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: کدام حاشیه؟!

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات بعد از بازی این تیم با شاگردان میثاقیان و شعارهای هواداران علیه مهدی طارمی گفت: ما تلاش می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم، اما همیشه این اتفاقات ریز و درشت رخ می‌دهند. هواداران بهترین خواسته را دارند و ما هم بهترین نیت را داریم. مقابل سیاه‌جامگان لیاقت پیروزی داشتیم، اما داور هم تأثیرگذار بود. گل حریف خطا بود و یک پنالتی به نفع ما اعلام نشد که این هم جزئی از فوتبال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازی بعد جبران میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار