بازدید 4289

بوسه گلزن پرسپولیسی سایپابرمچ‌بندقرمز،سکوهارامنفجرکرد

کد خبر: ۷۲۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 17 August 2017
هواداران تیم استقلال نسبت به شادی گل مهاجم تیم سایپا به شدت واکنش نشان دادند و سکوهای آبی بعد از این عمل، منفجر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های سایپا و استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هفدهم در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که مهمترین حواشی نیمه دوم بازی به شادی گل محمد عباس زاده اختصاص داشت.

پس از اینکه عباس‌زاده مهاجم فعلی سایپا و سابق پرسپولیس از روی نقطه پنالتی گل برتری سایپا را به ثمر برساند اقدام به پشتک‌زدن های پیاپی کرد که در ادامه زمین خورد و مصدوم شد. همین موضوع تمسخر سکوهای آبی را به همراه داشت اما این بازیکن سپس مچ بند قرمزی که به دستش بسته بود را با تاکید فراوان بوسید که همین مسئله باعث شد هزاران هوادار استقلال که در این بازی میهمان به حساب می آمدند،به شدت علیه این بازیکن شعار سر دهند.

 در ادامه عباس‌زاده باز هم دستانش را رو به آسمان برد که برای لحظاتی هواداران استقلال پیوسته علیه این بازیکن شعار و فحاشی سر دهند. در حالی که هواداران سایپا بدون هیچ مشکلی کنار هواداران استقلال حضور داشتند علیه استقلال شعار می‌دادند که برخی از هواداران استقلال با آنها درگیر شدند. در این میان تعدادی از تماشاگران منتسب به استقلال به سمت هواداران سایپا بطری آب پرتاب کردند. در ادامه جو ورزشگاه متشنج شد و نیروهای زیادی از یگان ویژه در بین تماشاگران مستقر شدند.

زمانی که علیرضا منصوریان دستور تعویض مهدی قائدی را داد، هواداران استقلال به شدت این بازیکن را تشویق کردند و ماجرای عباس زاده فراموش شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی