بازدید 6528
۱
گزارش

توهین مسی به مادر کاپیتان رئال، محرومیت دارد؟/بارسا درآستانه بحران

در صورت شکایت راموس از مسی و یا اثبات این توهین کلامی ، فوق ستاره بارسا هم مثل رونالدو محروم می شود و این حکم بخاطر مصدومیت چهارهفته ای سوارز وضع بارسا را وخیم می کند.
کد خبر: ۷۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 17 August 2017
کاپیتان رئال مادرید در ال کلاسیکو باعث عصبانی شدن مسی شد و الموندو مدعی شد که ستاره آرژانتینی بارسلونا حرف زشتی را به راموس زد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، دیدار برگشت سوپر جام ‌اسپانیا که با پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید و غیبت رونالدو بخاطر محرومیت به پایان رسید حواشی داشت که می تواند وضع بارسا را از این هم بدتر کند.

در نیمه دوم این بازی یک صحنه جنجالی رخ داد. سرخیو راموس خطایی را روی مسی مرتکب شد. ستاره آرژانتینی می‌خواست بازی را زود شروع کند و از راموس خواست تا توپ را به او بدهد، اما کاپیتان رئال مادرید با حالتی تمسخر آمیز توپ را به هوا پرتاب کرد. الموندو دپورتیوو روزنامه کاتالان که بیشتر مطالبش در حمایت از بارسلونا نوشته می شود، حالا نوشته است که این حرکت راموس، مسی را خشمگین کرد و باعث شد که این بازیکن آرژانتینی به مادر راموس دشنام دهد.

مسی بعد از پایان بازی به انتقاد از این حرکت راموس پرداخت و تاکید کرد که از راموس به عنوان کاپیتان رئال مادرید انتظار بیشتری دارد و نباید او باعث تحریک سایر بازیکنان شود اما این موضع نرم پایان کار نیست.
رسانه های اسپانیا نوشته اند در صورت شکایت راموس از مسی و یا اثبات این توهین کلامی ، فوق ستاره بارسا هم مثل رونالدو محروم می شود و این حکم بخاطر مصدومیت چهارهفته ای سوارز وضع بارسا را وخیم می کند.

توهین مسی به مادر کاپیتان رئال، محرومیت دارد؟/بارسا درآستانه بحران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسی دیگه تمام شده !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی