بازدید 2882

از قطبی تا برانکو؛ اسیر کابوسی به نام میثاقیان

کد خبر: ۷۲۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ 16 August 2017
هر چقدر هم پرسپولیس غیر قابل مهار باشد، اکبر میثاقیان تنها کسی است که می‌تواند آن‌ها را متوقف کند.

به گزارش تابناک ورزشی، میثاقیان امشب با سیاه جامگان مقابل پرسپولیس، همان کاری را انجام داد که ده سال قبل با تیم قطبی کرده بود. پرسپولیس لیگ هفتم با چهار برد پیاپی، شروع فوق العاده‌ای داشت و مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شد. آن‌ها در بازی پنجم، باید روبروی راه آهن میثاقیان قرار می‌گرفتند. تیمی که شرایط چندان خوبی نداشت اما مربی آن‌ها با روش‌ها خاص خودش، توانست تیم قطبی را متوقف کند و اولین تیمی باشد که از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد.

این فصل هم پرسپولیس برانکو، لیگ را با سه برد پیاپی آغاز کرد و به نظر می‌رسید کار سختی هم برای شکست سیاه جامگان نداشته باشد. آن‌ها خیلی زود گل اول را هم زدند اما سیاه جامگان به بازی برگشت و نیمه دوم توانست با زدن گل مساوی، اولین تیم فصل باشد که از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد. میثاقیان این بار، بیشتر دقایق بازی از حریفش عقب بود و بدون اتهام اتلاف وقت، توانست سرخپوشان را متوقف کند.

پرسپولیس قطبی قهرمان شد و تیم فعلی برانکو هم مدافع عنوان قهرمانی است، اما میثاقیان می‌تواند کابوس هر پرسپولیسی باشد. تیم‌های رویایی که فقط یک نفر در ایران، راه متوقف کردن‌شان را در هر شرایطی می‌داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار