بازدید 2727
روجردی در پیامی به نبیه بری:

پیروزی مقاومت در جنگ۳۳ روزه برگ زرینی در تاریخ لبنان است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی به رئیس مجلس نمایندگان لبنان سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۲۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 16 August 2017
علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در پیامی سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی را به رئیس مجلس نمایندگان لبنان تبریک گفت، که متن آن به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با مسرت و خشنودی، حماسه بزرگ پیروزی مقاومت لبنان در نبرد 33 روزه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به جناب عالی و همکاران شما در مجلس لبنان و همچنین بر جوانان متدین، غیور و سلحشور مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

همواره؛ غرورآفرینی غیورمردان لبنانی در نبرد سترگ با دژخیمان صهیونیستی، بر صاحب نظران نظامی، ملت های آزاده و به ویژه امت اسلامی، به جهت اهمیت راهبردی این حماسه در خور توصیف است و برگ زرینی است که بر تارک تاریخ اسلامی رقم خورده است.

بی تردید، امدادهای غیبی، مدیریت خردمندانه جناب عالی، رشادت و سلحشوری مقاومت اسلامی لبنان، این حماسه بی بدیل را در اذهان به خاطر خواهد سپرد.

این حماسه؛ علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت مسلمان و مظلوم علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آن ها گشوده است.

این جانب، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این پیروزی بزرگ را به جناب عالی، همکاران و فرماندهان و حماسه آفرینان این نبرد عظیم، تبریک و تهنیت می گویم.

از خداوند منان برای شهدای این حماسه، رحمت وغفران، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده های مصیبت دیده، صبر و شکیبایی آرزومندم.


علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار