بازدید 3461

دهکده مقاومت در گیلان راه اندازی می‌ شود

کد خبر: ۷۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۵ 10 November 2009
استاندار گیلان از ساخت دهکده مقاومت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، روح الله قهرمانی چابک در سومین نشست برگزاری کنگره سرداران و هشت هزار شهید استان گیلان افزود: دهکده مقاومت به عنوان مهمترین طرح فرهنگی در استان، فعالیت و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی را برای آشنایی مردم به معرض نمایش می گذارد.

وی همچنین با برشمردن نقش شهیدان و ایثارگران به ویژه شهدا و سرداران گیلانی در جبهه ها، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند در برگزاری کنگره همکاری کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با تخصیص اعتبارات لازم در هرچه بهتر برگزاری کنگره شهیدان و ساخت دهکده مقاومت در استان گیلان اثری ماندگار و تاثیرگذار داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این نشست با اعلام اینکه فداکاری های و ایثارگری های جوانان و پدران و مادران شهیدان همیشه باید به نحو شایسته در جامعه تبیین شود، گفت: تثبیت نظام حاصل جانفشانی ها و ایثارگری های جوانان مومن و مخلصی است که جانانه از نظام و میهن اسلامی دفاع کردند.

آیت الله زین العابدین قربانی همچنین از دست اندرکاران برگزاری کنگره سرداران و هشت هزار شهید استان گیلان خواست در برگزاری هرچه بهتر این کنگره از همه توان خود استفاده تا این کنگره به نحو مطلوب برگزار شود.

در ادامه فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس ستاد کنگره سرداران و هشت هزار شهید استان گزارشی از چگونگی برگزاری کنگره و ساخت دهکده مقاومت در استان ارائه کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی