بازدید 3957

صادقی درجواب به شکایت رحمتی:آدم باید دریده باشد!

کد خبر: ۷۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 15 August 2017
امیرحسین صادقی درباره حضورش در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: دیروز به دلیل شکایت مهدی رحمتی و امروز (سه‌شنبه) هم به خاطر درگیری با فرزاد حاتمی در کمیته اخلاق حضور یافتم. از شکایت رحمتی خبر نداشتم، اما ظاهرا شکایت او به دلیل صحبت‌هایم در یک برنامه بود. از صحبت‌هایم برداشت بدی کردند، نامی از کسی نبردم و حرفی هم نزدم که به کسی بربخورد. قرار است از طریق وکیلم پیگیر این موضوع باشم تا پرونده به یک جمع‌بندی برسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق استقلال افزود:  12 سال در استقلال بازی کردم و خیلی اتفاقات افتاد، اما گذشت کردم. این گذشت کردن به ضررم تمام شد. مثل برخی از بازیکنان نبودم که دنبال محبوب شدن و پول درآوردن باشم. هر زمان که از استقلال جدا شدم، بد تیم را نگفتم.

صادقی تصریح کرد: در مدتی که در صبای قم و مس کرمان بودم هیچ وقت پس از جدایی درباره تیمم صحبت نکردم، اما متأسفانه‌ها گذشت‌ و کوتاه آمدن‌ها به ضررم تمام شده است. همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها خصوصیات اخلاقی من را می‌شناسند، آدم رکی هستم و گله‌ای باشد، آن را می‌گویم. از امیر قلعه‌نویی که حق پدری گردن من دارد، انتقاد کردم، اما خیلی چیزها از او یاد گرفتم. به رحمتی هم گله کردم و به او پیامک زدم و موضوع را انتقال دادم. بیرون از فوتبال خیلی چیزها رخ می‌دهد، اگر من بودم و وارد این وادی‌ها می‌شدم، الان هزار پرونده در کمیته اخلاق تشکیل شده بود.

مدافع پیکان با بیان اینکه برخی‌ها وجهه فوتبال را خراب می‌کنند، گفت: امیدوارم این روند بدعتی نشود تا خودشان و دوستان در کمیته اخلاق حضور پیدا کرده و شکایت کنند. از این وضعیت خسته شده‌ام، از سکوت کردن خسته شده‌ام، از کوتاه آمدن هم خسته شده‌ام. ظاهرا آدم باید دریده باشد، اما من اینطوری نیستم.

صادقی با اشاره به شکایت دروازه‌بان استقلال از او گفت: من از رحمتی حمایت کردم و خودش می‌داند چه مسائلی رقم خورد، اما هیچ وقت کینه نگرفتم. تربیت من اینگونه بوده که گذشت می‌کنم. من از مرحوم حجازی، پورحیدری و ... خیلی چیزها یاد گرفته‌ام. دوست ندارم استقلال وارد حاشیه شود، اما دنیا محل گذر است. همه دلایل رفتنم از استقلال را می‌دانند. ما که کاری نکرده‌ایم، وضعیت‌مان این است، اما وای به حال کسانی که نمایش بازی می‌کنند. دوستان برخی اتفاقات و همه چیز را گردن من انداختند، در صورتی که مشکل من نبودم. اشکالی ندارد، خدای ما هم بزرگ است و روسیاهی به ذغال می‌ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی