بازدید 15351

توزیع آب معدنی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومانی در بازار

از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های ۷ تا ۴۰ هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
کد خبر: ۷۲۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 15 August 2017
این روزها بازار فروش آب معدنی‌های خارجی که مشتریان خاص خود را دارند در سطح بازار رونق گرفته است. البته برخی دیگر هم برای عقب نماندن از قافله مرفه نشین‌ها اقدام به خرید این بطری های آب معدنی می کنند.
 
به گزارش تسنیم، به عنوان نمونه اخیراً بنا بر اعلام انجمن آب معدنی کشور از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام‌های آب معدنی "پرییر" و "اویان" در بازار آغاز شده است. البته برخی می‌گویند مجوز واردات این برند با تشدید اعتراض ها لغو شده اما هنوز تغییری در توزیع این بطری ها در سطح شهر اتفاق نیفتاده است.

 
 
در رابطه با قیمت این آب معدنی‌های فرانسوی باید گفت بطری آب معدنی گاز دار "پرییر" از ۷ هزار تا ۹ هزار تومان است و بطری آب معدنی "اویان" از ۳۰ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در کنار این دو برند یک برند نروژی تحت عنوان "ووس" هم در فروشگاه‌های شمال تهران از قیمت ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود که این موضوع برای عموم مردم بسیار قابل تأمل است.

 
 
فروهر دبیر انجمن آب های آشامیدنی و معدنی ایران در همین ارتباط می‌گوید: برند "ووس" به صورت کاملاً قاچاق وارد کشور می شود و مشتریان خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه آب‌های معدنی خارجی در حالی به صورت قانونی یا قاچاق وارد کشور شده که ظرفیت تولید کارخانجات آب معدنی کشور یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر است، گفت: سرانه مصرف مردم ۱۵ لیتر آب معدنی آنهم در سال است. که این رقم نشان می دهد فقط ۲.۷ درصد مردم آب معدنی خریداری می کنند. این در حالی است که کارخانجات کشور ظرفیت تولید ۱۰ میلیارد لیتر آب معدنی را دارند.
 
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۶
يك كيلو عسل خوب اردبيل هست كيلويي شصت تومان .با اونهمه خواص بينشير غذايي . اونموقع يك ليتر اب معدني همه بشه شصت تومان . تاسف براي افراد ساده لوحي كه اين محصول را خريداري ميكنند
عقل هم خوب چیزیه بهترین آب معدنی را در ایران داریم انوقت میرن تا 40 هزار تومن پول میدن خارجی میخرن
اینها آب معدنی واقعی هستند که از رودخانه های خاصی بعد از مراحل تصفیه پیشرفته به دست مشتری میرسند در حالی که اکثر برندهای آب معدنی ایران آب چاه با کمترین میزان تصفیه است
به حدی کلر استفاده میکنند ( هیچ دنیا از کلر برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده نمیکنند ) که معمولا دکتر به افرادی که مشکل کلیه دارند میگوند که به هیچ وجه از این آبها استفاده نکنند
برادر جان ممکنه این آب برای مصرف ما نباشه ولی برای بعضی ها که خوب نون داره...
این مردم و بخصوص تازه به دوران رسیده ها وحشتناک هزینه میکنند !! آب مستراح را هم که به آنها بدهی با زرق و برق میخورند و پزش را میدهند ! مامردم محکوم به فنا هستیم !! چون خارجی ها هم کاه ما را نشان کرده اند ؟؟ به دو چیز علاقه عجیبی نشان داده ایم یکی خوردن و دیگری خریدن !! برای همین است که هئیتهای شرق و غرب برای ما صتعت نمیاورند و تا میایند صحبت از پیتزا و فسفوت میکنند و بازاچه های فروش البشه !!وقتی شهری مثل قم و مشهد را قرق کنند !! باید فاتحه این ملت را از همینجا خواند !!
مردم حاضرن پول بدن تا چیزی بخرن که استاندارد اروپا داره و مواد نگهدارنده و موادش معدنی اش استاندارد باشه
نکنه بنام اب چیز دیگری باشه!!!
شیراهو نیز به این قیمت نیست!!!
کاملا مسخره و فقط بخاطر اینه که کلاس بذارن به خیال خودشون. با این کارها نشون میدن جیبشون پر هست ولی مغزشون خالیه.
خلق را تقلیدشان بر باد داد/ ای دو صد لعنت بر این تقلید باد
تنها راه حذف این معضلات ، نخریدن کالا است...
آب معدنی یا آب شاید آشامیدنی؟
به یه شوخی بی مزه شبیهه؟
مرفه نشينان به جاي اينكه آب معدني بنوشند! جانشان را از رحمانيت و انسانيت پر كنند! به جاي پول دور ريختن صرف كودكاني كنند كه در پايشان پلاتين شكسته و اگر كمك نشوند پايشان قطع مي شود! اين جماعت سرمست و بي مسئوليت، چه خوب بود اگر به جاي پر كردن جسمشان از آبي بي خاصيت، دلشان را به نور معرفت و انسانيت صفا دهند! اينگونه نور كه در جانشان نفوذ كند عمرشان طولاني تر و پرثمر تر خواهد شد! :)
دست در دست هم دهيم به مهر
ميهن خويش را كنيم آباد!
همه ابهای روی زمین دارای فرمول شیمیایی H2Oمیباشند و مولوکل اب بصورت مثلثی شکل که دو اتم ان بصورت دو اتم هیروژن و یک اتم اکسیژن میباشد زاویه بین اتمهای هیدروژن ۱۰۵ درجه است این فرمول برای تمام ابهای جهان ثابت است اگر کسی اب معدنی را ۶۰ هزار تومان می خرد بشدت در اشتباه است و پولش را هدر می دهد
آقا مشتری داره بگذارید بفروشه خب. حداقلش اینه که میشه گفت سالمترند.!!!
به جای اینکه جلوی واردات یا فروش این گونه محصولات لوکس را بگیرن باید تعرفه بالای وارداتی براش در نظر بگیرن. کسی که پولش رو داره میخره و از اون سمت هم مالیاتش رو به بیت المال میده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی