بازدید 22099
خوانده می‌شوید؛

نکات مثبت و منفی کارنامه دوازده ساله قالیباف در شهرداری تهران را بیان کنید

دوازده سال حضور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید و حالا او باید سکان هدایت مدیریت شهری را به دست چهره‌ای از جناح رقیبش واگذار کند. شما دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری را چگونه دیدید؟
کد خبر: ۷۲۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 13 August 2017
دوازده سال حضور محمد باقر قالیباف در شهرداری تهران به پایان رسید و حالا او باید سکان هدایت مدیریت شهری را به دست چهره‌ای از جناح رقیبش واگذار کند. شما دوران مدیریت قالیباف بر شهرداری را چگونه دیدید؟

در سال‌هایی آغازین دهه هشتاد، عمر شهردار تهران کوتاه بود و بین چند نفر مختلف دست به دست شد تا بعد از رئیس‌جمهور شدن شهردار تهران در سال ۸۴ شورای شهر اصولگرای تهران، محمدباقر قالیباف را که تازه از مدیریت پلیس کشور آمده و در انتخابات ریاست‌جمهوری هم نتوانسته بود، موفق شود، به عنوان شهردار تهران انتخاب کند و این آغازی بود بر یکی از طولانی ترین مدیریت‌های شهری در تهران.

اقبال اصولگرایان در انتخابات‌های بعدی شورای شهر، موجب شد تا قالیباف دو دوره دیگر هم شهرداریش تمدید شود تا اینکه سرانجام با شکست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر امسال، مدیریت دوازده ساله قالیباف بر شهر تهران هم به پایان خود نزدیک شده و این روزها، روزهای آخر حضور قالیباف در خیابان بهشت است.

اکنون می‌خواهیم نظر شما را درباره مدیریت دوازده ساله قالیباف بر شهر تهران بدانیم. شما مدیریت قالیباف در تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

* مدیریت شهری قالیباف چه نقاط تاریک و روشنی داشت؟

* اگر بخواهید یک نکته مثبت و یک نکته منفی از عملکرد قالیباف بیان کنید، به چه چیزهایی اشاره می‌کنید؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۲۸۲
سردار دکتر خلبان بهترینه
با اومدن نجفی می‌فهمید کیو از دست دادید
تهران بی قالیباف به غهغرا میره
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
اولا قهقرا صحیح است نه بقول شما غهغرا! ثانیا قهقرا به معنای بازگشت به عقب است و معنای بدی ندارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
شایستگی های بی نظیر قالیباف به زودی بر تهرانیها وبرهمه مردم معلوم میشه حالا فرقی نمیکنه قهقرا بگی یا غهغرا!!
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
اگر چلوکباب برگ بخوری یا کباب دولی چطور؟ فرق داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
سلام بعد چهل سال زندگي يه سفر رفتم تهران فكر مي
كردم از دبي قشنگتر باشه - خيابان ساختمان
پاسكو خيلي زشت مخروبه بود حيف اين همه پول مملكت كه تو تهران هزينه مي شه
جواد
| Switzerland |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
چیزی که از دست دادیم باغات تهران و درختان چندین ساله خیابان ولیعصر عجج می باشد که به این سادگی قابل جبران
نیست و وقتی که زمستان فرا میرسد همه میگن چرا هوای تهران آلوده است
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ما ازتهرانی ها اعلام میکنیم میخواهیم به قهقرا بریم و برگردیم به عقب مخصوص زمان سردار بزرگ کرباسچی
که الان تهرانی می فهند گه گوهری بود
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
آئینه چو نقش تو بنمود راست
خود شکن ، آئینه شکستن خطاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
کارای قالیباف با هیچ شهرداری قابل مقایسه نیست
خیلی کار کرد و واقعا دمش گرم
اقای نجفی مشکل قلبی داره و توی این 4 سال باید به فکر قلبش و .... باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
تو 12 سال 4 درصد مشکلاتو حل کرد و 96 درصد به مشکلات اضافه نمودند
ایشون اهل کار هستند و پاسخگو
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
کار مثبت : قطع درختان خ ازادی و ولیعصر
تبدیل اتوبان به خیابان (چمران)
استفاده از اتوبول های فوق العاده کم مصرف در بی ار تی
بجای صرف هزینه ایجاد 2 خط کامل مترو بزرگرا صدر رو 2 طبقه کردن
سورپریز راه رفتن در پیاده رو که سنگ فرش باهات شوخی میکنه و یک دفعه خیست میکنه
واگزاری پروژه ها به افراد کار آمد و طی تشریفات قانونی
ایجاد مجتمع های تجاری فراوان که اصلا هیچ بار ترافیکی ایجاد نکرده اند و داخل آنها فقط جنس ایرانی فروخته میشود ( کوروش - پالادیوم - ارگ - -...)
بجای خط مترو به نمایشگاه بین المللی نمایشگاه شهر آفتاب رو ساختند
-ایجاد مدرن ترین سیستم ایمنی در مترو که 24 ساعته میتوانند استفاده کنند ( تونل توحید )
با فروختن طرح ترافیک مشکلات مردم را حل کردند و مشکل ترافیکی در طرح ترافیک اصلی اصلا نداریم
.
.
.

عملکرد منفی: هیچ چیزی پیدا نکردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
محمود تو فوق العاده ایی دیگه زحمت نوشتن رو از ما گرفتی .... دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
آقا من اشتباه کردم می خواستم بنویسم نیما نوشتم محمود
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
درموردسنگ فرش پیاده روها وآب لجن پاشیدن به شلوار خودوعابرین مجاورخودکه نگو دل پری دارم, کاش همان اسفالت بود.وقتیکه فن اجرای کاررانداریم بهتربودازهمان اسفالت استفاده میکردیم
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
به نظر میاد تابناک ابتدا باید این عقده ها و تعصبات سیاسی رو ریشه یابی بکنه بعد از ما مردم نظر بخواد ،قالیباف نسبت به اکثر مدیران کارنامه موفقی داشته تا جایی که حتی محسن هاشمی هم به تلاش و عملگرا بودن وی با همه اختلاف نظرها اعتراف کرد،ما پیشرفت نخواهیم کرد الا زمانی که عقل و انصافمان بر تعصب و احساسمان غلبه کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
تهران به معنای امروزی ،خدمات شبانه روزی امنیت ،بی آرتی وپارک های جدید اشتغالزایی و سایر مسائل با مدیریت قالیباف معنا گرفت
تونل های بی حساب و کتابی که فقط هزینه داره و امنیتش صفره هر لحظه میخواد بریزه روی سر آدم

فرستادن عابرین پیاده به زیر زمین بجای زدن زیرگذر برای ماشین ها و سخت شدن رفت و آمدهای ساده

شلوغ کردن شهر با طرح های نابجا و جابجایی راه ها و بستن خیابان ها و غیره

زدن ایستگاه های مترو و بی آر تی و غیره بدون کارشناسی

صرف هزینه ها بی دلیل برای کندن دائم سنگ فرش یا کاشی کاری کف پیاده رو ها که همشون الان نابود شدن

فقط هزینه کردن و بودجه دادن و یسریا از کنارش به نون و نواهای کلان رسیدن (خیلی سراغ دارم ازشون)

کلا تهران قبل از این موارد خیلی بهتر بود تا الان
پاسخ ها
حسین
| Germany |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
شما می تونید از مترو استفاده نکنید و سوار تاکسی بشید
بردار می دونی هروز تعداد ماشین زیاد میشه حساب کن از 12 سال پیش چقدر خودرو اضافه شده تونل پل این جور چیز ها دقیقا مثل ضد درد چون تا وقتی ماشین اضافه میشه پل این جور چیزها تاثیر موقت داره

ببخشید این جانمای مترو نمی دونم یعنی چی مثلا می خوادی نوک دماوند بسازه ؟ یا دور تا درو شهر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
حسین آقا شما اول از تعصبت کم کن بعد بیا طرفداری یه فرد یا یه مملکت رو بکن

ایستگاه مترو هارو بری دو کیلومتر زیر زمین باید پازل حل کنی تا برسی به یه سمت تازه اگر اشتباه نری

همون زیر گذر ولیعصر رو برو ببین که ملت برای یه رفتن اونر خیابون باید نقشه بگیرن دستشون با قطب نما ببینن از کدوم سمت در بیان

توی اینجا باید یا حرفه ای باشی یا اینکه سردرگم باشی

اصول شهرسازی (از همه نوع جای ایستگاه و زیر گذر و غیره) و تابلو زدن و هزار مورد دیگه هست که همه جای دنیا استاندارد داره ولی اینجا پول و بودجه اش رو میگیرن بجاش اصول بومی استفاده میکنن که هزینه نکنن و باقیشم میذارن جیبشون
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
حسین جان کلاس چندم دبستانی با اینهمه غلطهای املایی؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
امیدوارم چهار سال دیگه هم نظرت همین باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
متاسفانه سیاست زدگی در همه شئونمون رخنه کرده
طرز اظهار نظر شما معلومه، اطلاعی در خصوص اصول معماری شهری و عمران ندارین.

طراحی خیلی از بخشهای مترو تهران مربوط به قبل از
انقلابه
منم شاید افکار سیاسی قالیبافو نپسندم، ولی همین تصمیم گیریا باعث شده وضعمون این باشه
شاید رئیس جمهور خوبی نبود، ولی برای کارهای اجرایی مثل شهرداری گزینه مناسبی بین رجال
موجود بود.
برعکس آقای نجفی که عمدتا سوابق غیر اجرایی دارن
اینم سوابق ایشون:

۳ معاونت آموزشی صدا و سیما
۴ وزارت فرهنگ و آموزش عالی
۵ وزارت آموزش و پرورش
۶ معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه
۷ عضویت در شورای شهر تهران
۸ حضور در دولت یازدهم
۸.۱ نامزدی وزارت آموزش و پرورش
۸.۲ معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
۸.۳ مشاور رئیس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی
۸.۴ سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
۸.۴.۱ اعلام نتیجه بررسی بورسیه‌های غیرقانونی
۸.۴.۲ تمدید سرپرستی با حکم حکومتی
۸.۵ عضویت در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری
۸.۶ عضویت در شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
خوبه آدم همه خوبی ها را با بدی ها بیبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
این همه پارک ساخت نهج البلاغه چیتگر جوانمردان
شما بهتره خوبی ها را به همراه بدی ها ببینی
بگی این کار ها رو کرد و این کار ها رو نکرد
حسین
| Germany |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
محمد رضا خان مهم کلاس نیست مهم فهم درکه بدونیم دور ورمون چی میگذره علت مشکلات بفهمیم بعد بدونم چه کارهای شده چرا نمیشه رفع کرد مشکلات وگرنه تو چین اتوبان 12 لاینه هم ساخته شده وقتی تو تهران اکثر ماشین های تک سرنشین هستن چه انتظاری از شهرداری دارید حالا چه راستی باشه یا چپی
رضا
| - |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
واقعا نظریه پرداز خوبی هستی خودت رو به نجفی معرفی کن ازت استفاده کنه اگه راس می گی .حیفی . شما لیاقت قالیباف رو ندارید برید سراغ سلفی بگیراواقعا
رضا
| - |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
پس چرا رای نیاورد !!!!!!!!!نامزد وزارت اموزش و پرورش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
شما مثل اینکه ژن تون فرق داره ،با تا حالا از این چیزا که گفتی استفاده نکردی تو خط ویژه با خودرو وِیژه می رفتی دادش ،اگه این امکانات نبود که الان با این جمعیت رو به افزایش تهران بدلیل عدم مدیریت کلان کشور نمیتونستی راه بری ،قالیباف مدیر خوبی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
حسین عزیز سلام
خودت داری میگی ماشین های تک سرنشین، وقتی هیچ خطوط حمل و نقل شهری منظم و سالم و تمیز نیست باید چه کار کرد؟ اینو توضیح بدید آقای حسین
مینی بوس های دهه چهل و پنجاه هنوز دارن کار میکنن وقتی از کنارت رد میشن انگار کارگر معدن هستی-نمیشد به جای هزینه اتوبان صدر تمام مینی بوس های تهران به ون و با کرایه مناسب در خدمت مردم باشند؟ آیا با این کار آلودگی شهر کمتر نمیشد؟
آیا با این کار ترافیک کمتر نمیشد؟؟؟؟؟؟
اینو توضیح بدید
حیف دکتر قالیباف برای شهر تهران...
زیر پل طبیعت از اتوبان مدرس که رد میشی همش بوی وایتکس و فضلاب میاد قبل از قالیباف اونجا بوی گل میومد!
پاسخ ها
حسین
| Germany |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
احتمالا کارخونه وایتکس زدن پل طبیعت هم واسه رد گم کردن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
اینایی که مثبت دادن، یعنی زیر پل طبیعت بوی وایتکس احساس کردن همشون؟
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
اینایی که منلفی زده یعنی بوی وایتکس احساس نکردند همشون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
راست میگه بخصوص قبل از ظهر افتضاحه
رضا
| - |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
تعداد + ها به خاطر استفاده از یک نرم افزار رباته گول این همه + ها رو نخورید این کلک بعضی هاست که از انتخابات شروع شده یه نظر بی خودی 1200 موافق داشت و مخالف 2
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
منم هر روز این بوی بد رو حس می کنم ولی امروز استثنائا خبری نبود فکر کنم همین خبر باعث شده به کسبه و شستشوی های بالای پل تذکر بدن!
آفرین قالیباف!
بنظرم قالیباف شاید به لحاظ مالی کارهایی کرده باشه که درست نبوده و قابل پیگیری هم باشه

اما واقعا تو کار ساخت و ساز خوب بوده.بعضی از پروژه ها واقعا پول مفت و دور ریز بوده مثل پل صدر

اما بعضی از چیزام خوب بوده.

در مجموع من از 20 بهش 12 میدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
7:25 فکر کنم نمره منصفانه ایی باشه البته با کلی ارفاق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اگه به همه مسئولین اینجوری نمره بدی که همه روفوزه می شن داداش ،به نظر من تنها کسی که میتونست مشکلات بیکاری را حل کند در کشور قالیباف بود ،
واقعا اقای قالیباف تهران را به یک شهر زندگی تبدیل کرد راه ها پلها اتوبانها تونل ها بوستانها مترو ،بی ار تی ومرکز اجتماعی و....... خیلی کار کرد توی تهران تشکر میکنیم فقط چند مسله رو حل نکرد یکی الودگی ودیگری ترفیک ضمن اینکه قیمت ارم طرح ترافیک را سرسام اور گران کردنند وفشار به مردم اوردنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
"راه ها پلها اتوبانها تونل ها بوستانها"
کدوم راه و ...مد نظر شماست دقیقا ، با رسم شکل توضیح دهید
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
بخیل را گفتند:هر چه طلب کنی تو را خواهیم داد به یک شرط و آن اینکه به همسایه ات دو
چندان خواهد رسید،..بخیل بلافاصله گفت:یک چشمم را کور نمایید!!!!!!!!!!!!!!حال این سیاهنمایی یکطرفه در مورد قالیباف شده عین این حکایت !!!به هر صورت دود این تعصب به چشم خود تهرانی ها خواهد رفت
مثبت، هیچ!!!!!!!!!!!!!
منفی، قطع درختان ولیعصر، فروش شهر، تخریب باغات و ساختمان سازی، مداح پروری و . . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
یعنی توسعه خطوط مترو جزو کارهای منفی به حساب میاد؟ شما خوبی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
یعنی مترو و بی آر تی هیچ مثبتی درش نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
در حال حاضر املاک شهرداری 10 برابر قبل از قالیباف و اموال و درآمد نیز به همان صورت می باشد،اشتغالزایی با افتتاح هر ایستگاه عالی ،قالیباف بهترین مدیر تاریخ بعد از انقلاب چه در نیروی انتظامی با درست کردن پلیس 110 به معنای واقعی کلمه ،با ایجاد سازوکار پیشرفته در پلیس ،شهرداری تهران ،شهر تهران را قالیباف مدرن نمود.
منطقه22 را به گندکشیدن.جلوی ورود باد راگرفتن تراکم فروختن دیگه آب نیست برای ساکنین این منطقه. دریاچه را باچه هزینه هنگفتی اداره میکنن.به اندازه 30سال بعدازانقلاب دراین منطقه خانه ساخته شد. بیشترین سودراهم سرمایه داران دراین منطقه بردند.ماهاکه ازسال67 جهت صاحب خانه شدن به این تعاونیهای دولتی پول دادیم سرمان کلاه رفت
همان بهترکه این آقای قالیباف رئیس جمهور نشد.
پاسخ ها
م آ مدرس دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
قالیباف از بهترینها در مدیریت شهر تهران بود ، خدا قوت سردار
هرچی تلاش کرد بااستفاده از منصب شهرداری وتبلیغات رییس جمهور بشه نتونست بای 8سال پیش از شهرداری می رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
بله چون رییس جمهور شدن با کار کردن خوب و مدرن و ایجاد اشتغال ممکن نیست،با شعار و تخریب و بستن با جناح ها ی سیاسی و گول زدن امکانپذیر است.کاش در رقابت می موند و برای اولین بار این افتخار رو داشتم که به قالیباف رای بدم.
درود و خسته نباشید به سردار دکتر قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
سلام،
اشتباهی منفی زدم
در حالی که باید مثبت می زدم چرا که حقیقت رو نوشته بود ایشون سردار قالیباف هستند نه شهردار قالیباف ... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
سلام
اشتباهی مثبت زدم
لطفا کم کنید.
شما برو از دم شهرداری رد شو یه بار. مثل قدیما که میگفتن "نوار جدید ,شاد "
الان زیر گوشت میگن مشکل جواز . پرونده . نما خلاف. تراکم

به صورت رسمی هم که فروش تهران ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
همو ن نوار های قدیم رو بذار تو گوشت چیزی نشنوی دوست عزیز
هیچ مسئولی به قصد ارائه یک کارنامه بد نمیاد و مردم ما همیشه و همه جا ناراضی هستند و فقط ادعا داریم.
سنگ فرشهاي متعددي كه پول آن از جيب مردم پرداخت شده و هيچ منفعتي براي مردم ندارد كه اخيرأ اين سنگ فرشها بسيار زياد شده .
مرد تفكر خلاقيت مديريت سرعت وعمل است
پاسخ ها
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
امیدوارم گذر شما به خارج از کشور بیفته و اون موقع می بینین که اکثر خیابونهای اروپا سنگ فرشه نه اسفالت!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
بله اروپا تشریف ببرید بجای استفاده از نفت و سوخت های فسیلی و خودرو از مترو و انرژی های تجدید پذیر استفاده می کنند ... آیا اون ها رو هم مد نظر قراردادید یا فقط مثل غرب زده هایی که تو تلویزیون تبلیغ می کنند هر چی به چشت اومد رو بیان کردید؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
ما مثل شما ژن خوب نداریم که بریم اروپا،ولی به همین کار هایی که دکتر قالیباف انجام داده که ماندگار است تو تهران قناعت می کنیم ،دمت گرم که تهران رو با اروپا مقایسه کردی ،بدان که جمعیت تهران چند برابر بسیاری از کشور های اروپاییست عزیز دل ،و بدان که در تهران از تمام فرهنگ ها ی ایران از همه روستا های ایران از همه جای ایران انسان زندگی می کنند،و نا مدیریتی دوستان در کشور باعث مهاجرت روز افزون به این شهر مدرن می شود
فروش بی حساب و کتاب تراکم از بدترین کارها بود.
همچنین برج سازی در منطقه ۲۲ و عدم توفیق در جمع آوری متکدیان و کودکان کار
همشهری بازی و آوردن مشهدی ها به سیستم شهرداری تهران
مخالفت با برجام و نصب پوسترهای معنی دار مخالف با آن

کارهای خوب: گسترش مترو و بی آر تی. تا حدی البته.
سلام
چون كه صد آمد نود هم پيش ماست...
اگر آقاي شهردار چند تا كار مثبت انجام داده به واسطه پول هاي بدون حساب است كه به حساب شهرداري واريز ميشود.
پول اكثر قبوض بخشي مربوط به شهرداري است
پاركبان
عوارض خودرو
تراكم فروشي
تخلفات كه با پول دادن به شهرداري حل ميشد
ورودي بعضي از پارك ها ( ورودي بعضي از پارك ها مانند پارك آبشار تهران در غرب تهران)

انجام بعضي از پروژه ها در قبال بذل بخشش زمين هاي هم جوار پروژه ها به پيمانكار ( مانند بذل بخشش زمينهايي كه كاربري فضاي سبز داشت به شركت پيمانكار سازنده پارك جوانمردان داد)
زمين هاي اطراف اتوبان آزادگان
زمين اطراف درياچه خليج فارس
از همه مهمتر فروش تهران در قبال پول
به هيج وجه مديريت خوبي نداشت و سراسر خيانت
عملکرد های مثبت ایشون بسیار بود
ولی متاسفانه اینقدر پشت میز شهرداری نشست که به جای اینکه مثل یک قهرمان توسط مردم بدرقه بشه به دست مردم از طریق اعضای شورای شهر اخراج شد.
دوست دارم مثل یک قهرمان و در اوج خداحافظی کنم (زین الدین زیدان )
زیدان فهمید این و ولی محمد باقر نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اکثرهم لایعقلون
قالیباف مثل همه انسانها مجموعه ای از صفات منفی و مثبت دارد اما بسیاری از کارهای وی بدون حساب و کتاب بوده
است مانند ایستگاههای مترویی که دهها پله دارند و احداث بزرگراههایی که هیچ خاصیتی ندارند . قالیباف در زمینه به کار گرفتن نیروهای ماهر و ساده در ساخت و سازهای شهری نسبتا موفق بود اما نتوانست فاصله جنوب و شمال تهران
را کم کند ضمنا شرکت واحد با کدام منطق فقط اتوبوسهای خطوط بیعارتی! را استاندارد و مجهز به کولر نموده و مابقی
اتوبوسها را بی خیال شده هر چند در همین اتوبوسهای خط میدان راه آهن به تجریش به جای نصب پرده از صفحه توری
مانند سیاه رنگی استفاده کرده که چشم مسافران را خسته و ناراحت میکند
به فکر آینده تهران باشید که با این همه نابسامانی چه باید کرد؟؟؟
نمونه کامل یک مدیریت شهری را در تهران به تصویر کشید عاقبت بخیر شوی سردار سازندگی
آقای قالیباف کل تهران، خاک، آب و هواشو به خود تهرانی ها به قیمت خونشون فروخت و رفت
شاهکاری که در تاریخ می نویسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
آخه به تهرونی ها هم نفروخت قربونت برم که به شهرستانی های محترم همه چیز تهرون رو فروخت و شد آتیش بیار معرکه مهاجرت عظیم و بی رویه و بی پایان به پایتخت!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
آلودگی تهران بدلیل عدم اشتغال در شهرستانها و مهاجرت بیش از حد می باشد،شما خون خودت رو کثیف نکن عزیزم برو پارک محل یه هوایی بخور و یه بادی و بستنی و ...
توسعه مترو، بی ار تی، تونل ها، بزرگراه ها و فضاهای سبز، در کل میشه گفت مانند ناجا عملکرد مثبتی داشته.
کاش برای تهرانی ها این همه کار نمیکرد .....
لیاقت نداشتند ....
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ناشناس عزیز
یک روز بی مطالعه و فقط برای ارضای میل شخصی خیابانی را مسدود سنگ فرش کرده و تبدیل به پیاده رو کرد،بعداز چندسال فهمیدن کارشان اشتباه بوده
هزینه این ندانم کاری و سلیقه بازی کی باید بده؟بفهم لیاقت را کجا باید بکار ببری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ایشالله بیاد شهرشما ببینیم بعد از 12 سال که خوبه بعد از 5 سال شما شهر و خونت رو باید رها کنی بری یه جای دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
کجایید؟ بیایند پیش شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
ناشناس عزیز
شما اولا برو تربیت یاد بگیر بعد بیا اینجا نظر بده همون تهرانی هایی که لیاقت ندارن وقتی میان به شهر شما برای مسافرت نمیدونید چکار کنید
در ضمن نمیدونم این همه شهرستانی تو تهران چکار میکنن ؟؟؟ شهر شلوغ شده به خاطر شماها که اومدید مسافرکشی میکنید
بی تربیت
فقط يك جمله مي تونم بگم : او بهترين بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
برا چه کاری ؟ منظورت از ساعت 18 به بعد بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
در سطح قالیباف در مدیریت کلان داریم ولی ایشان خیلی خوب بودن
به دور از هرگونه گرایش سیاسی میگم:
خوب به معنای واقعی بودن ایشون. ان شاله همیشه موفق باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
دمت گرم و دلت خوش باد
به نام خدا
هر که را بهر کاری ساختند
به جرات میتونم بگم ایشون یکی از مدیران نسبتاً موفق اجرایی هستند با این ایراد که نتوانستد شهر دیجیتال کم ترافیک تهران را ایجاد نماید از طرف دیگر شاخص درایت سیاسی ایشون هم پا مدیریت اجرایی ایشون قوی نیست.
سئوال اینستکه چرا بایست یک مدیر اجرایی موفق وارد سیاست شود و چرا باید تصور کنند خدمت در شهرداری پایتخت کار کوچکتری از ریاست جمهوری می باشد؟
در هر صورت امیدوارم با بلندنگری ایشون همان مدیر موفق اجرایی باقی بمانند و از عدم توفیق در حوزه سیاست آموخته هایی داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
خوابی برادر
بره که دیگه این طرفا دیده نشه.
بره توی افق محو بشه.
تهران دیگه جای زندگی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
آی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اگه جای زندگی نیست عزیزم برو بذار یکی دیگه بیاد جات
مشکل فساد اداری در شهرداری ها مابرجاس. مشکل تراکم و الودگی و ترافیک پابرناس
گران شدن اپارتمان و عیره ک سر جای خود
البت خوب قکعدتا هر کسی بیاید ب هر نال کارهایی میکند ساخت تونل و مترو و بزرگراه و عیره مسایل عادی هستند
ساخت و ساز عالی بود، خطوط مترو و بی آرتی، بلوار ها و بزرگراه های مختلف را می توان نقاط قوت نامید. اندکی کارهای هنری هم در سطح شهر را می توان محصول قالباف دانست. اما مسائل روانی شهر از قبیل آلودگی صوتی، آلودی نوری، آلودگی هوا آرامش در بسیاری از مناطق شهر و .... از ضعف های تهران امروز است که انصافا همه اش را نمی توان گردن آقای قالباف انداخت.
من که راضیم ازش خدا ازش راضی باشه انشااا حق تعالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
به خدا چه ربطی داره؟؟؟!!!!!
ترو خدا دیگه برنگرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
برنگرد ،همین جور برود جلو تا انشاالله یه روز با بصیرت مردم مدیر اجرایی اول کشور شود.
مثبت : مترو ، سیستم آموزشی گسترده در شهرداری ، مشاوره گرفتن از کارشناسان خارجی ، عملگرا بودن
منفی : بی اخلاقی در مناظرات انتخاباتی ، پر هزینه تمام شدن پروژه ها ( درآمد شهرداری تهران چند برابر شهرداری لندن بود ) ، فروختن تراکم ، بد اخلاقی کارکنان اجرائیات شهرداری در حین اجرای قانون، عدم دید بلند مدت و اولویت شهری ( مترو و آلودگی زیست محیطی را دیر شروع کردند )
پاسخ ها
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
شهرداری لندن!!!؟؟؟؟؟داداش به تومن حساب کردی به یورو بود!!!!!؟؟؟؟؟؟
با سلام....متاسفانه عملکرد آقای قالیباف در پنج سال آخر رنگ و بوی انتخاباتی و تبلیغاتی گرفت و مصروف نمودن هزینه های گزاف صرف پروژه های کم بهره و کم ارزش و اجرای برخی پروژه های مازاد و نمادین کارنامه ابیشان را خراب کرد.....البته ما هیچگاه عملکرد مناسب ایشان را در دوران خدمت در نیروی انتظامی فراموش نمی کنیم..راه اندازی مرکز 110 و نهادینه کردن استفاده از کمربند ایمنی و غیره را فرلموش نمی کنیم. اما اجرای پل صدر و فروش بسیاری از زمین های شهر و املاک و سرمایه های شهرداری تهران ، اجرای مسیر اتوبوسهای تندور در مسیرهای غیر ضروری و نحوه حمل و نقل و انتقال غیر استاندارد مسافران در وسط اتوبانها از نکات منفی کارنامه ایشان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
انصافا تو شهرداری خوب کار کرد
محاسن.۱-کارعمرانی قوی.گسترش مترو.جمع اوری مدرن زباله.ساخت کمربندی وبزرگراه.معایب.گسترش فرهنگ اشرافیگری.پرداخت زیادمزایا به مدیران.تعامل خلاف قانون باافرادوسایردستگاهها.افزایش بیش ازحدنیرو
گسترش مترو و حمل و نقل شهری..بی ار تی
خخخخخخخ شکسته نفسی میفرمایند اساتید
اگه ایشون برن شمعدونیا دق میکنن
فقط خدا رحم کنه به اونجایی که ایشون بعد از شهرداری میرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
آمریکا نمی یان عزیزم همون جا راحت باش،
از بارز ترين نقطه قوت ايشان تاسيس 137 و ايجاد خطوط مترو و بي ار تي مي توان نام برد
بزرگترين نقطه ضعف ايشان از نظر بنده ساخت وساز بي رويه در منطقه 22 مي باشد که با ارائه مجوز به اسمان خراش هاي اين منتطقه عملا ريه تهران را مسدود نمودند.
در هر صورت و به طور کلي ايشان عملکرد خوبي داشتند.
12 سال تونستد پروژه متفاوتی اجرا بکنند که نظیرش نبود و در مقابل سی سال وزیر و معاون اول و تاجر صنعت بوده که هیچ کا رو ریسک جدیدی در صنعت نکرده اند جر انحصار مدیریت فامیلی که هنوز طلبکار هستند شاید یک تونل بریزد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نسبت بقیه در دولت منفی ندارد ولی شهرداریها هم! با پول و رشوه کار پیش میره مثل همه جا.
دستتون درد نکنه
سلام.حقیقت امر این است که قدر امثال قالیباف که مردعمل است بسیارمجهول است ونظریه پردازان بی محتوا با لفاظی قلب حقیقت میکنن ومیدان داری.شهردار اینده فرق توانمندی وناتوانی را هویدا میکند
چند سال دیگه متوجه میشید کی رو از دست دادید
این خط ----- این نشون +++
قدرت طلبی برخی از مدیران ، زیان های زیست محیطی به شهر به دلیل آسیب های وارده به درختان تنومند برخی از خیابان های تهران ، امنیتی کرده فضای خدمت رسانی به مردم ، بهره گیری از مدیرانی که شغلشان با تحصیلشان ناهمخوان بود ، مخارج بدون برنامه ریزی شده ،جواب ندادن تونل صدر ، حل نشدن ترافیک پس از حاکمیت 12 ساله اش ، رانت ها و واگذاری املاک و ... ، و ...
موافقم، فقط جنبه سیاسی کار را نبینید،واقعا کارهای زیربنائی زیادی کرد که تو جنجال سیاسی کاری ایرانیا گم شده و دیده نمیشه،بزرگراهها،بوستانها،مترو و..... که کرده ولی فقط به خاطر مسائل و دخالتهای سیاسی که شده بعضی کارهای غیرمفید ومضرهم انجام ششد که تو ایران همه جاش هست
صرفنظر از عدم رعایت مقررات رانندگی توسظ رانندگان و چشم پوشی پلیس از اینهمه خظا . یکی از مشکلات پایتخت نبودن پارکینگ ها با ظرفیت زیاد در سصح شهر است. اینهمه ولخرجی که شده است باید شهرداری برای ساخت پارکینگ اقدام میکرد و به بخش خصوصی واگذار میکرد اما از انجا که قیمت زمین بالاست باید در این زمینه به بخش خصوصی کمک میشد و یا خود شهرداری صدها پارکینگ در سطح شهر ایجاد میکرد بالا خره یک نفر باید این هرج و مرج را در ترافیک تهران حل کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اونجوری دیگه تهران 70 میلیون ماشین میومد علی جان ،فکر اونجا رو نکردی
فروش شهر تهران و نابودی محیط زیست آن. تهران دیگر جای زندگی نیست. یکی از بدترین کارهاش ساخت اتوبان دو طبقه صدر بود که حتی 4 صفحه هم توجیه فنی و اقتصادی نداشت.
یکی از تخصص های ویژه ایشون زیاد بود
ساخت بزرگراه و بعد تبدیل آن به کوچک راه و متوسط راه ، به واسطه خطوط BRT
ایجاد بزرگراه طبقاتی با حداکثر سرعت 70km ، که باید حداکثر 50km داخلش رانندگی کنید. هرچند 90 درصد زمان ها ترافیک داره و خواب تردد با سرعت 20kmرو باید ببینید ، اونم بدون خروجی و راه فرار .
تخصص دیگه قطع درخت 100 ساله و جایگزینی با بذر و درخت 1-2 ساله ، جای درخت قطع
ایجاد تونل های متعدد جهت جمع آوری آب باران فصلی داخل بزرگراه ها جهت ذخیره آخرت
ساخت پل های کاملا کارشناسی شده بر اساس استاندارد روز اروپا و تبدیل بزرگراه چهار بانده به شاید دو باند و باز هم بدون راه فرار و خط ویژه امداد .
ایجاد مال و مگا مالهای کارشناسی شده به شکلی که مثلا خروجی بزرگراه حکم به ستاری رو تو ساعت پر تردد باید ببندند !!
یک سری تخصص های زیست محیطی و شهرسازی هم که داشتند که واقعا اسم بردنش خارج از حوصله هستش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
فدات ...
ايا شده است سري به پل عابر پياده تجريش بزنيد و ببينيد چه نوع پله برقي اشغالي كه هفته اي دو بار خراب است با چهار تيكه بلاستيك رِنگ كرده زشت به عنوان سقف و كفش هم يك موكت كثيف و تازه اينجا شمال شهر است. شده است از پارك وي تا پارك ملت يا از ميدان قدس تا ميرداماد برويد و يك دونه سطل اشغال ببينيد و بعدش سوْال ميكنيد كه چرا مردم اشغالهايشونو در جوب ميريزيد؟ شده است اين اقايون افغاني كه مسئول جارو كردن و تميزي بياده رو هستند ببينيد كه چه طور اشغالها را در جوب اب ميريزند و هيچكس بالاي سرشون نيست و يعد هفته اي يك بار اقايون ميان جوبها را تميز ميكنند!!! اين داستان سر بلندي دارد و خواهشنا از قاليباف بت سازي نكنيد. چقدر سخت بود اگر اين اقايون وانتي با إيجاد صداي بلند و بلندگو روزي بيست بار در كوچه ميان و نميذارند مردم بخوابند و بجاي اينكه در هر منطقه ايستكاهي باشد كه هر زمان كسي خواست يخچالي ، اهن الاتي بيرون بندازه به اون مركز زنگ بزند و بيان ببرنش بدون اينهمه دود كازوييل و اين همه سر وصدا كه انسان را ديوانه ميكند، بله داستان ادامه دارد....
عملكرد سردار خوب بوده وتهران بدونه قاليباف هيج....
کارنامه ای سراسر شرمساری
فروش تراکم بی حساب و کتاب
مجوز 3 میلیون واحد مسکونی در منطقه 22
ساخت و بهره برداری بی حساب و کتاب طرح های شهری
ارائه مجوزهای بی حساب و کتاب برای ساخت مراکز تجاری حتی در کوچه 8 متری!!!!!!!!!!
عدم تجهیز آتش نشانی
و در یک کلام راه انداختن شوی تبلیغاتی در شهرداری که هیچ وقت موفق نبود.
تمام پروژه های شهرداری دوران قالیباف از ساعت 12 تا 5 صبح تعطیل هستند و مشغول اصلاحات و بازسازی چون سرعت فدای دقت شده خصوصا این فاجعه در تونل توحید مشهوده ساختن برج ها و پاساژهای عظیم در خیابان های کوچک که ترافیک رو چند برابر کرده عدم توجه به زیرساخت های مترو به طور مثال در کنار هیچیک از ایستگاههای مترو یه پارکیگ مناسب نیست و از همه بدتر پل صدر که هیچ کمکی به رفع ترافیک نکرد در حالی که با زیر گذر هم می شد این موارد رو انجام داد
خطای بعدی پروژه شهر کتال در حالی که کتاب فروشی های تهران دچار مشکلات بسیار عدیده ای هستند این پروژه بازار کسب و کار این صنف قدیمی رو هم تهدید می کنه شهرداری فقط برج و سازه ساختن نیست حمل و نقل صحیح شهری گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و هزار تا مورد دیگه از اولی هست که فراموش ده و در نهایت هم چوب حراج به اموال مردم در مورد املاک نجومی که برای خرید رای و ساخت گزارش در تلویزیون به اعضای شورا و خبرنگاران وابسته اهدا شد
بدون قالیباف تصورش سخت که باز تهران روی پیشرفت رو ببینه.
نکته منفی اینکه خواستند از آقای احمدی نژاد الگو برداری کنند و از شهرداری سکوی پرتاب به ریاست جمهوری برای خود درست کنند. غافل از اینکه موضوع آقای احمدی نژاد چیز دیگری بود.
ایراد دیگر اینکه جاهایی از شهر در حال انفجار تهران که نباید اجازه ساخت و ساز می دادند با دریافت پول اجازه دادند و به این ترتیب برای درآمدزایی برای شهرداری، شهر تهران را به انفجار تراکمی رساندند.
بدترین اتفاقی که در دوره ایشان افتاد بهم خوردن مرزهای بین مناطق مسکونی با مناطق اداری و تجاری و آموزشی بود بطوریکه واقعا شب میخوابیدی صبح یک اداره یا مدرسه یا ساختمان تجاری بغل خونه ات سبز میشد و آسایش مردم رو سلب کرده بود بیایید در شهرک غرب یا سعادت آباد ببینید که مثلا ساختمان عظیم بورس رو در خیابان 10 متری احداث کرده اند که همین الان که هنوز را نیافتاده چه ترافیکی راه انداخته بعضی از کوچه ها بخاطر مدارس یا اداراتی مثل تامین اجتماعی نمی تونید جای پارک پیداکنید کاش شهردار بعدی دست از فروش تهران بردارد و مناطق مسکونی رو از مناطق دیگر جداکند گرچه چشمم آب نمیخوره چون هیچ وقت خوبی بر بدی اثر نداره و همیشه عکس اون ثابت شده
بدترینش به خاک سیاه کشاندن پیمانکاران شهرداری با تطمیع
- ابتدا با پیمانکاران قرارداد با قیمت خوب و خیلی بالا منعقد می شود، شرط عدم پیش پرداخت هم قید می گردد.
- پیمانکاران شروع به کار می کنند. از اینکه در تهیه صورتمجالس و صورت وضعیت ها فساد فراوانی است میگذریم.( این معضل همه جا هست ولی تو شهرداری نوبره)
- بعد از اتمام کار تازه میرسیم به نقد کردن صورت وضعیت ها و سر و کارت به کارچاق کن ها و دلالان که روز روشن دکون خود را تو طبقات پایین و اطراف گسترده اند.
- بعد از چند سال از اتمام کار و کلی بدهکاری ، پیمانکار باید 30 درصد صورت وضعیت را به کارچاق کن طبقه پایین پرداخت کند و 70 درصد را پس از کسر 12 درصد بیمه و مالیات و... به صورت تهاتر ( به عوض پول نقد آپارتمان و زمین ) با عبارت بهتر تهران فروشی یه طلب خود می رسند. تازگی ها شهرداری با اخذ وام از بانکها طلب پیمانکاران و کارچاق کن ها را پرداخت میکند یعنی یک بدهکارای طولانی مدت برای آینده شهر تهران به ارث می گذارد.
علیرغم دریافت پولهای کلان تراکم فروشی , عوارض و غیره هیچ اقدامی در جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران که عمدتآ توسط افراد ضعیف استفاده می شود انجام نداد!!! واینهم وضعیت اسفالت خیابانهای شهر تهران و بویژه روکش روی پلهاست که می بینید.
تهران مدیری توانمند و شجاع در تصمیم گیری و عمل را از دست داد
متاسفانه قاليباف به شدت تراكم فروشي كرد وفضاي سبز شهر را ازبين برد حتي كوه هارو تبديل به برج كرد واقعا اين شهر ظرفيت اين جمعيت را نداره
وبه جرات ميتوان گفت تو اين دوازده سال شهرداريش يك تهران ديگر به تهران اضاف كرد
استخدام های بی ضابطه
این کار با تحمیل هزینه ی مالی و نیروهای ناکارآمد دست مدیران آینده را هم برای بهبود می بندد.
اگر مقایسه با شهردار های قبلی بشه متاسفانه هرکدام یک کارخوب داشتند و چندین کار خراب
بطور مثال برای آقای کرباسچی خوبیش این بود که ایشان تهران را با درخت و گل آشتی داد ولی یکی از پروژهای ایشان مثل نواب یکی از علت گرانی خانه در تهران بود.
آقای احمدی نژاد هم که هرچی چهار راه بود را دور برگردان زد
آقای قالیباف یکی از کارهای خوبش ایجاد اتوبوس های تندرو بود ولی خیلی خیلی ناقص و هنوز کار داره و خراب کاری های ایشان یکی قطع درختان، ایجاد دریاچه خلیج فارس و ترافیک های زیاد و عدم کنترل آن است
در کل با توجه به سوابق کاری ایشان در نیروی انتظامی بایستی بگم که توی اون سمت بهتر و عالی تر بود تا شهرداری مخصوصا با این خراب کاری های اخیر در خصوص واگذاری املاک به افراد خاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ترافیک چه ربطی به شهرداری داره؟؟ماشین ها رو که سایپا و ایران خودرو تولید میکنند که زیر مجموعه وزارت صنایع هستند و متعلق به دولت.پلیس هم که مربوط به وزارت کشور هست
یک کلام:افتضاح و فاجعه
هدف های بدون بهره ور
اقدام مثبت: باغ کتاب
منفی ها: احداث غیرکارشناسی پل صدر و تمرکز بیش از حد بر اتوبان ها به جای توسعه مترو.
سرکوب دستفروشان در 12 سال عمر مدیریتی و چرخش ناگهانی و مهربانانه در 12 روز آخر !
اسراف و تخریب اموال بیت المال به بهانه اجرای طرح های شهری. از جمله پروژه بازسازی غیرضروری سنگ فرش های سالم در وسط بلوار کشاورز و مسیر دوچرخه سواری .
واگذاری برخی پروژه های کلان و پولساز بدون رعایت تشریفات مناقصه به نیروهای نظامی و پیمانکاران نزدیک و وابسته
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
خداییش ساخت باغ کتاب برای 12 سال میتونه نکته مثبت تلقی بشه؟ اونم باغ کتابی که بهره برداری از اون رو بی رعایت ضابطه و با ترک تشریفات سپرده به شرکت نشر شهر که مال خودشونه. تازه همین باغ کتاب هم خیلی خراب و نا منظم هستش و با عجله افتتاح شده . فقط قسمت فروشش داره خوب کار میکنه . نگاهی به بیرون مجموعه بندازید تا متوجه بشید که چقدر هنوز کار داره
استخدامهای بی حساب و کتاب در شهرداری.... فک و فامیلی
مثبت: ساخت و تکمیل بزرگراه ها مثل بزرگراه امام علی، تکمیل مترو، باغ کتاب و برخی نمادها.
منفی: تخریب باغ ها/ ساخت برج در خیابان های کم عرض/ عدم توجه به بافت های فرسوده و مناطق پایین شهر/ ساخت و سازهای بدون پارکینگ که معضل ترافیک را تشدید کرده است مثل مجتمع های بدون پارکینگ، آپارتمانهای بدون پارکینگ/
تو ی این شهر خاکستری هیچی پیدا نیست .
منطقه ٢٢ و بذل و بخششهاي بي حساب و كااي لز جيب مرذم از نقاط تاريك قاليباف ميمونه
آقاي قاليباف خود شخصا" آدم اجرايي بسيار قوي هستن ولي متاسفانه كار شهرداري كه خدمات رساني به همشريان است را باسياست درآميخت ايشان از سال 90 به بيراهه رفتن اي كاش بقول آن هموطن عزيز همان سال مثل يك قهرمان از صحنه شهرداري خارج ميشد به جرات ميتوان گفت خروج ايشان درآن زمان آقاي قاليباف را به اسطوره تبديل مي كرد ولي الان با توجه به انتصاب هاي افراد بي كفايت در شهرداري وبدنه آن وكنار گذاشتن افراد متخصص واستخدام هاي بي رويه نمره ايشان از100 مي توان زير ده رادر نظر گرفت. ياعلي تابعد
به دستور آقاي قاليباف چندين باغ بزرگ در منطقه 14 شهرداري در خيابانهاي شهيد واضحي فرد شهيد جعفري وپاسدار گمنام تخريب گرديد و به مجتمع هاي مسكوني براي يك از اورگانها تبديل شد واعترضات مردم هم كارساز نبود
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اورگانها چیه مشدی؟! حتما منظورت ارگانها بوده
از او چه برجای مانده؟ تعدادی تونل زیرزمینی و پل های هوایی که گرهی از ترافیک تهران را نگشوده، ....، فروش بی حساب و کتاب برج های چند ده طبقه در کوچه هایی که راه خدمات رسانی به آنها در هنگام بروز حادثه وجود ندارد، هزاران ملیارد بدهی بدون منابع درآمدی پیش بینی شده....!!! بازم بگم؟!!! او در تهران همانقدر خرابی به یادگار گذاشت که احمدی نژاد در کشور!!!
متاسفانه اقدامات منفي انجام شده توسط ايشون به نحوي هست كه ديگه قابل اصلاح نيست!! ايشون براي تامين مالي پروژه هاي جاه طلبانه، زمين هايي كه ذخاير تهران بودند و بخشي از پارك هاي موجود در شهر و ساير منايع شهري رو فروختند! جايي كه پاساژي ساخته شده كه زماني پارك بوده، ديگه قابل برگشت به حالت قبل نيست!!
نصب بنرهاي ضد آمريكايي و ضد برجام هم اقدام بسيار ناپسندي بود كه انجام ميدادن!
بی حساب و کتاب در شهرداری استخدام کرد به طوریکه قسمت عمده ای از درآمدهای شهرداری خرج حقوق و مزایا میشود و پستهای حساس مدیریتی را به افراد غیر متخصص سپرد که اثرات منفی آن تا مدتها باقی خواهد ماند ولی در کل شهردار خیلی بدی نبود حداقل از دوران شهرداری احمدی نژاد بهتر بود ولی بقول معروف انگشت کوچیک کرباسچی هم نبود.
اين آقاي قالي باف لااقل 12 سال شهردار تهران بود ... خوب كجاي دنيا كسي رو كه هيچ و هيچ اطلاع و سواد و علمي از اصول شهر سازي و محيط زيست شهري و..... ندارد ان همه سال شهردار مي كنند مگه در كشور آدم در اين زمبيه كم داشتيم . منطقه 2 حتي ديگه پياده هم نمي توني راه بري تو خيابان از شلوغي ، پاركبان جلوي در خونت جريمت مي كنه به جاي هواودرخت و محيط باز فقط تيرآهن و .... مي بيني . غرب تهران در انتهاي بزرگراه خرازي بكر ترين و زيبا ترين محل براي توسعه فضاي سبز و خيلي نيازهاي شهر تهران بود كه از اون هم يك خيابان نواب ساختتند و ديگر هيچ روزنه اي براي عبور هواي شهر تهران باقي نمونده ...پايتخت كثيف، آشفته ، متراكم، شلوغ، گرون، آلوده . و حالا بعضي ها كه معلوم نيست علتش چيه اعلام مي كنن سردار؟ فيلسوف؟ دكتر ؟ خلبان ؟ پروفسور؟ دانشمند؟ فضانورد ؟ قالي باف يك شهردار بايد تخصص اصول فني و علم حرفه خود را بدانند ... واقعأ بايد تأسف خورد . 12 سال كم نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
از همون اوربان نوشتنتون معلومه چقدر سواد دارید.ایشون مدرکشون جغرافیاست در ضمن من هر روز دارم توی منطقه دو پیاده روی میکنم شما کجاش هستید دقیقا؟؟
به نظر من بزرگترین اشتباه اقای قایباف این بود که 12 سال با چنگ و دندان این پست را نگه داشت و بهترین اب هم یک جایی بمونه بالاخره راکد و بد بو میشود !!
بدترین حرفش این بود که تو مناظره گفت ما املاک نجومی رو واگذار کردیم به رفتگران.ادمیکه راست راست تو دوربین نگاه میکنه دروغ میگه با چه شعبده بازی شهر رو اداره میکرده خدا داند.
کاٍش به جای آقای قالیباف کسی می آمد که موضوعیت کلان شهری مثل تهران را می دانست و با نظام شهر داری و شهر سازی (به صورت عام)آشنا بود.دکتر بودن ‍‍:مهندس بودن پروفسور بودن.فرمانده بودن.کشتی گیر یا وزنه بر دار بودن .....ووووو مشکل تهران را حل نخواهد کرد.ساخت یک پل و یا یک تونل و یا چند خط مترو و..در تهران 14 میلیون نفری نه تنها مشکلی را در تهران حل نمی کند بلکه مشکلات را روز به به روز اضافه کرده و میکند.اشتغال کاظب به خاطر ساخت و سازهای بی رویه و شوق مردم از سرار کشور برای امدن به تهران ودر آمد زایی وکارو بار بخش عمده ای از مشکلات کشور شده است.بهترین کاری که شهردار شهر بزرگی چون تهران باید بکند و یا میکردانتقال پایتخت به نقطه دیگری بود که ایشان نکرد .و آقای شهر دار بعدی هم نخواهد کرد .چون اکثر آقایان وابستگیهایی در شهر تهران دارند که نمیخواهند و یا نمیتوانند به خارج از تهران بروند.؟؟؟؟؟ولی آقای محسن هاشمی اگر شهر دار بود خیلی از کارها را حتما انجام می داد که به نفع کشور میشد.
به عنوان یک کارمند شهرداری در این 12 سال، شاهد انتصاب همشهری ها و آقازاده های دوستان آقای دکتر بدون داشتن مدرک تخصصی معتبر در مجموعه شهرداری تهران بودیم. وقتی که پرسنل شهرداری دارای تجربه و تخصص کافی بودند، بیشتر کارها برون سپاری شد که نتیجه آن تضعیف روز افزون بدنه کارشناسان و هجوم مدیران یک شبه و بی سواد به راس امور بود. در طی این مدت آنچنان جو خفقان آوری بر مجموعه حاکم شده بود که امکان هرگونه اعتراضی را برای پرسنل سلب شده بود و عملا جو نظامی حاکم بود.
شاید بشه گفت با توجه به مدت زمان طولانی که شهرداری دستش بود و اعضای شورای شهر و نهادهای نظامی و انتظامی رو هم پشت سر خودش داشت و منابع مالی بی حساب و کتابی که به شهرداری سرازیر میشد ، قالیباف بدترین عملکرد رو بین همه شهرداران تهران از گذشته تا امروز داشته.
هیچ یک از شهرداران سابق از این همه حمایت و پول بهره مند نبودند. هیچ یک از شهرداران سابق تهران هم این مدت طولانی کلید شهر تهران رو در اختیار نداشتن. اگه ایشون مدیر کارآمدی بود باید عملکردش به مراتب بهتر میبود. فقط خوشحالم از اینکه ایشون رییس جمهور نشد.
هیچ نقطه مثبتی نداشته به جز گرانی مسکن , ساخت و ساز بی رویه , مترو هم پروژه ای است که هر کسی بود طبق برنامه اش باید پیش میرفت , حالا چه قالیباف بود چه کس دیگر , فقط استفاده ابزاری از شهرداری با بیلبوردهای تحریک آمیز که منطقی پشتش نبود و مردم را از تفکر واقعی این آدم مطلع ساخت , خلاصه فروختن شهر تهران و رانت و رانت و رانت
ایشان با زدن بزرگراه صیاد عملا چندین محله بزرگ و قدیمی را از وسط نصف کرد که این بزرگ راه به هیچ کجا هم نمیرسد. در بزرکترین شهرهای دنیا سعی بر این است که روابط مردم زیاد شود نه با زدن بزرگ راه صیاد و پل صدر که به هیچ کجا هم نمیرسد تهران را از وسط نصف کنند. ایشان بدرد موتور و کف خیابان بیشتر میخورد تا شهرداری
اگر قالیباف با این عملکرداصلاح طلب بود چه نظری داشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
بهترین شهردار تاریخ بشریت قهرمان سازندگی.اینا کلا مغزشون ایراد پیدا کرده یادشون رفته خودشون بودند که به کرباسچی فحاشی میکردند و الان دارن ازش تعریف و تمجید میکنند.بعید نیست چندسال دیگه هم به قالیباف بگند قهرمان! در کل قالیباف بد نبود بی ار تی توسعه مترو و زیباسازی شهر و ...هر وقت از نواب رد میشم حالم از اون ساختمونای قرمزی که میراث جناب کرباسچی هستند به هم میخوره.
كارنامه اش از ابتدا يك هدف را دنبال كرده است .
استفاده حد اكثري از بودجه شهرداري تهران براي رئيس جمهور شدن خودش تا آنجا كه هزاران ميليارد تومان
از اموال عمومي را به كساني بخشيد كه در انتخابات او را حمايت كنند .
اگر يك حكومت نيمه دمكراتيك هم داشتيم كه نداريم او اكنون در زندان بود .
قالیباف از تهران و کوچه و محله ها خاطره نداشت نابودشون کرد. همونطور که باشگاه پاس نابود شد. مسوولان خاطره نداشتن.
اوایل شهرداری ش رفت مونیخ. آلمان با خاک یکسان شده بود ساختمان قدیمی نداشت. ایتالیا رو ندید. اومد فکر کرد اتوبان و برج نشانه بزرگی و پیشرفت هست. تفکرش این بود هرچه بزرگتر، بهتره the bigger the better. تفکر جهان سومی. دبی و امثالهم اگر ساخته شده بیابون بوده و توریستی. قبلش هیچی نبوده. اگر شهرهای چین برچ داره به خاطز اینه که چین 1.5 میلیارد جمعیت داره. تهران 200 سال پایتخت بوده، قالیباف نابودش کرد. بی هویتش کرد. اگر تحصیلات مهندسی و یا معماری داشت، یا بومی تهران بود، خیلی کار ها رو نمی کرد. فکر کرد هرچی رو تا بی نهایت میشه ادامه داد. تراکم بفروشه بی حد و حساب. بذل و بخشش کنه بی حد و حساب. اتوبان بسازه بی حد و حساب. حساب سر و صدا و آسایش مردم رو نکرد. مردم تهران رو مریض کرد. صدر رو دو برابر کرد، ولی خونه ی یه طبقه رو 40 طبقه کرد. عملا بی خاصیت شد. با این حجم ساخت و ساز به زودی مترو بی خاصیت میشه. منطقه چیتگر به طرز عحیبی 15 کیلو متر برج داره و هنوز ساخته می شه. کل جمعیت تهران توی برج های چیتگر جا می شه با اینکه قرار بود تهران رشد نکنه. مرز افقی براش گذاشتن به جاش فرستاندش به آسمان. باید توجه داشت که قالیباف خیر مدرسه ساز نبوده که بگیم اشتباهاتش قابل چشم پوشی بوده. مسؤول بوده و موظف، و حقوق و مزایا گرفته. مثل یه کارگر یا هر شغلی اشتباه کنی باید جواب بدی، اونم باید جواب بده. این همه جنوب تهران بیابون خالی از سکنه. چرا شمال تهران رو خراب کرد. اگز به جای چیتگر پایین تهران رو می ساخت و اتوبانها اونجا بودن چی میشد. بدبختی اینه تفکرش مثل به شهرهای دیگه سرایت کرده. کرج هم همینطور داره نابود میشه. دولت باید کاری کنه. امیدوارم آخوندی رأی نیاره. چون 4 سال وزیر بود و کاری نکرد.
با افتخارترین کار جناب دکتر امیر خلبان شهردار و غیره احداث پل عظیم جوادیه است که بیشترین پیچ خاورمیانه را در ان مصرف کرده است !!!((((خخخ) خدا وکلیلی از بالا که نگاه کنید گویی یک احمق انرا طراحی کرده است معلوم نیست این پل کجا را به کجا میخواسته وصل کند؟ برای رسیدن به میدان راه اهن از طرف جنوب و یا برعکسباید دور این پل چرخید بلوار ضلع شمالی پل را غیر قابل استفاده کرده اند در زیر و بالای پل ( تقاطع نواب) ترافیک فشرده ای در جریان است محله جوادیه کاملا متروک شده است. چندین عیب دیگر .
از نظر ایشون تهران فقط از میدان ونک به بالا تهران محسوب میشد و ایشون کاری به جنوب شهر و مناطقی که مردمانش پول کمی داشتند نداشتند. البته این اواخر برای جمع آوری رای برای محله های ما هم یه کارهایی میکردند اما خدماتی که به شمال شهر تهران ارائه شد کجا و کارهایی که در مناطق پایین شهر شد کجا!
بی مدیریتی صرف
ساختن چند باره فضاهای سبز
ساختن و کندن چند باره پیاده روها
فروش بی رویه تراکم
تقلید کور کورانه از مدیریت شهری در استانبول ترکیه بدون ایجاد درست زیر ساختها
دادن پروژه ها به پیمانکاران نابلد یا کم تجربه که عملا پروژه قابل استفاده نیست مثل ساختن مسیر برای نابینایان یا معلولین
از بین بردن فضای سبز
ايشان خوب خورد وبرد و سرمردم كلاه گذاشت وشهرداري كه اصلا پاسخ گونيست
با سلام. من از ايشان بابت زحمات بسياري كه كشيدند تشكر ويژه دارم. اما گلايه اي دارم. حقير اهل تهرانسر هستم. به 1888 تماس گرفتم و پيشنهاد ايستگاه از بيمه تا تهرانسر را دادم. گفتندنمي شود به دلايل واهي! گفتم اگر ميخواهيد از حجم ترافيك و آلودگي هوا كاسته شود اين كار حتما انجام شود. اما بي جواب ماندم. باز هم اصرار دارم يك خط ايستگاه مترو در اين شهرك و شهركهاي مجاور كشيده شود.
اینطوری نمیشه که هر مسئول و مدیری بیاد سر کار و هر کاری دلش خواست بکنه و هر گندی که تونست بزنه و جیب خودش و اطرافیانش رو پر کنه و بعدش هم بره و هیچکس هم به کارش کاری نداشته باشه و دست آخر بره بشینه به ریش ملت بخنده. باید یک کمیته پیگیری تشکیل بشه که به طور ویژه به تخلفاتی که طی این 12 سال انجام شده رسیدگی بشه و قالیباف باید در دادگاه جوابگو باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
حالا بذار اون احمدی نژاد رو اول محاکمه کنن تا بعد برسه به قالیباف ..
منطقه 22. مجوز به فروشگاهها در بر اتوبان! ستاری و باکری عملا تبدیل به کوچه های فرعی شدند. ترافیک و ویرانی تهران. باز هم نکته بگم؟!
سلام بر گلوی گلگون حاج محسن حججی در یک کلام اقای. قالیباف این کاره نبود
اشتباه حق کسی است که کار ی انجام میده. قطعاً آقای قالیباف کارهای مثبتی انچام داده و در کنارش اشتباهاتی هم مرتکب شده. اما یکی از نکات مثبتی که ندیدنش کم انصافیه فضای سبز تهران الان نسبت به 12 سال پیشه. قابل مقایسه نیست.
در سال ۸۴ جمعیت ساکن تهران چیزی حدود چهار میلیون ،بود ،با اتحساب کرج ،و شهر ری ،اما اکنون جمعیت ساکن بدون کرج ،وشهر ری چیزی حدود ،نه میلیون است که اشتباه ترین ،مدیریت شهری ایشان می باشد ؟ چرا یک پنجم جمعیت کشور در یک شهر متمرکز گردد؟ فعالیت ،این نه میلیون نفر ،وحدود شش میلیون نفر شهرهای کرج ،ری پردیس ،و پرند ،سایر شهرکهای اقماری تهران بزرگ چیست؟ بغیر از مصرف کردن ،و دلالی ،چه فعالیتی دارند؟ اگر میبینید قیمت ارزاق عمومی ،به نسبت ۱۲ سال پیش ،بیست برابر شده ،نتیجهٔ همین سیاست است ،که امکانات رفاهی ،به بهای گزاف ،در تهران تجمیع شده؟ وبغیر از سه ،چهار شهر ،ایران ،باقی شهرها ،عقب مانده شده اند ،فقط بخاطر اینکه تهران را بی برنامه ،وسیاسی ،اداره نمودند ؟ مخصوصا ،تراکم ،،هوا،، فروشی ،اشتباه ترین نوع ادارهٔ شهر است ،،،
جز تیرگی هیچ ندیدم
كسي كه ديدگاهش منفيه همه رادزد ورانت خوار مي بينه (كافر همه رابه كيش خود پندارد )توقع نكته مثبت تو كارش نميشه داشت .توي تهران اين همه بافت فرسوده دست روي دست بذارين تايه زلزله بياد .بعدش مزگرد بزارين يا ميز داراز. يااينكه يه پل صدر ديكه بسازين .وبعدش پاچه يك ديگر وبگيرن -آرزوي موفقيت وسلامتي شهر دار جديد
فروش زمينهاي متعلق به عموم به سازمانها و ارگانها / اولويت سواره به پياده / ساخت و ساز بي رويه در مناطق شمالي تهران و نابود كردن بافت ييلاقي شميران / احداث بناهاي بي ضابطه و بلند مرتبه بر خلاف علم و عقل در كوچه هاي باريك / از بين بردن درختان چنار در خيابانهاي تهران از جمله ولي عصر و شريعتي / واگذاري زمينهاي غربي تهران براي ساخت اپارتمانهاي بلند مرتبه بيش از ظرفيت تهران / عدم توجه به نفوذ فاضلاب تهران به مزارع كشاورزي / عدم توجه به الودگي هوا و فروش مجوز به اتوموبيلها براي ورود به طرح /تخريب بافت معماري شهر تهران و تبديل ان به يك هيولاي بي شاخ و دم و زشت /
قالیباف داشت عالی باف می شد اما خالی بافی نگذاشت!
زحمات دکتر قالیباف قابل تمجید است و نکته مثبت زیاد دارد از جمله توسعه مترو اتوبانها و توسعه شهری و ایجاد بانک شهر ولی نقطه منفی در عملکرد ایشون عدم جلو گیری از فساد اداری است بهر جهت در این جو سیاسی کار کردن بسیار سخته لذا خدا به ایشون اجر بده انشاالله
با سلام از نقاط ضعف می توان به زیرگذر امیر کبیر اشاره کرد بدون کارشناسی انجام گرفته ، مورد بعد هم اکنون در خیابان مولوی لوله کذاری انجام می شود و بدون نظارت شهرداری و انتشار بوی فاضلاب و راکد شدن آب بدلیل غیر مهندسی بودن ، سنگفرش کردن خیابانها مخصوصا در منطقه 12 و با توجه به نظریه شورای شهر در خصوص اختصاص بودجه چند منطقه در منطقه 12 و پولی که اسراف می شود در این منطقه .
ایشون شاید هزار کار مثبت انجام داده است ولی همین که فضای سبز تهران، درختان چنار چند ساله را هر روز بی محابا قطع کرد و برایش دلیل آورد و نهال چند ماه زد و آمار داد - آه این درختان گریبانگیر ایشون را گرفت
نجفی انگشت کوچیک که چه عرض کنم ناخن کوچیک اقای قالیباف هم نمیشه؟ یه دبیر ریاضی رو دارن میکنن شهردار . الان معنی اصلاح طلبی را فهمیدیم؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ما به نجفی کار نداریم ایشون هم مثل قالی باف ولی قالیباف ناخن گرفته شده انگشت کوچیکه یک شهردار به درد بخور هم نبود برای شهر تهران....
نکته مثبت ایشون این بود که تمام سبزواری های عزیز و حومه در شهرداری تهران شاغل شدند، نکته منفی هم اینه که تهرانی های اصیل آواره شدن.
بد ترين مسير هاي مترو را طرح و اجرا كرد و پول زيادي در اين راه هدر رفت قرار بود دستاورد مترو كاهش ترافيك باشه ولي هيچ فرقي با 12 سال پيش نكرد
معدا ایشون 14
نکته مثبت اینکه در حساب ایشون 25 میلیون پول هست فقط بعد 12 سال :)
نکات مثبت ۱. سامانه ۱۳۷ و پیگیری آن/ نکات منفی ۱. احداث طبقه دوم اتوبان صدر که هم نازیبا هم بی اثر و هم پر هزینه بود/ عدم جلوگیری از تردد خودروهای بالای بیست سال سن و دودزا/ عدم جمع آوری گدایان و متکدیان و پارکبانان/ عدم انضباط در بوستان ها بطوریکه محل بازی کودکان محل فساد و مواد فروشی نوجوانان و جوانان/ در کل تهران یک شهردار شجاع میخواهد /
با سلام از نقاط ضعف می توان به زیرگذر امیر کبیر اشاره کرد بدون کارشناسی انجام گرفته ، مورد بعد هم اکنون در خیابان مولوی لوله کذاری انجام می شود و بدون نظارت شهرداری و انتشار بوی فاضلاب و راکد شدن آب بدلیل غیر مهندسی بودن ، سنگفرش کردن خیابانها مخصوصا در منطقه 12 و با توجه به نظریه شورای شهر در خصوص اختصاص بودجه چند منطقه در منطقه 12 و پولی که اسراف می شود در این منطقه .
اصلا خوب نبود ... مثل بقیه احمدی نژاد، الویری، کرباسچی ... اگر خوب بود و بجای خلاف قانون را رعایت می کرد زود تر از 12 سال زیرآبش خورده بود ...
اگر ازمنظر انصاف نگاه کنیم قالباف درمدت مدیریش خدمات قابل قبولی ارایه نموده وشهر تهران را نگذاشته درجا بزند شهری که بیش از سی در صد مهاجران کسور را پذیرش میکندوحجم انبوهی از تولیدات وخودرو کشور را جای داده وحجم روزافزون ادارات وشرکت ها و....
واقعا مرد عمل و تلاش هستن دکتر قالیباف، چیزی که خود آقای محسن هاشمی هم بهش اشاره کردن
تهران در 4 سال آینده قدر قالیباف ار خواهد دانست
فاجعه بار ترین اقدام ایشان کوه خواری و درنوردیدن مناطق حفاظت شده و بخشیدن مناطق مرغوب به یاران و خواص خاص !!! بود . با احداث ساختمانها در اراضی مرتفع جهت تامین آب آنها رودخانه های همیشه جاری کوههای تهران به ساخنمان ها اختصاص و رودها از دائمی بودن خارج شدند و نیز سبب عدم تغذیه سفره های آب زیر زمینی و فرونشست خاک ( زلزله خاموش ) شده است .
احداث پل صدر با هزینه ای نا معلوم نیز برای ساکنین محبوب اراضی کوه نشین نیز در جهت رفاه آنان و از جیب شهروندان تهران ( عوارض نوسازی ) بسیار نا مطلوب بود.
کمک به هئیت های مذهبی در حالیکه خانه های خدا یعنی مساجد خالی هستند نیز حرکتی نا مطلوب بود که آن هم از تراکم فروشی و عوارض مردم پرداخت می شد.
بیلبوردهائیکه بدبختی های جامع امریکا را بیان می کرد نیز بسیار نامناسب و غیر لازم بود و باز هزینه آنها از جیب خلق تهران
به طور کلی ایشان بیشتر دنبال کارهای نمایشی برای ریاست جمهوری بود و از این بابت به کیفیت زندگی در تهران بسیار آسیب وارد کرد و با روحیه نظامی و انتقاد ناپذیری سبب گسترش ناکارآمدی در شهرداری گردید.
شرح کارهای نامطلوب ایشان بسیار حوصله می خواهد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
جمله آخرت رو از همه بیشتر پسندیدم ....
از نکات منفی دوران مدیریت ایشان:
- اولویت به سواره نظام(ماشین) با ساختن اتوبان وبزرگراه
- ساخت اتوان دو طبقه صدر وغیره که در دنیا منسوخ شده.
- عدم تناسب سازی فضا برای پیاده راه (پیاده روی)
- عدم اولویت به مترو
- فروش تراکم و فضاهای سبز وباغات برای اداره شهر.
- از نکان مثبت نیز به موارد ذیل می شود اشاره کرد:
- ساماندهی خیابانهای صور اسرافیل و میدان ارگ و راسته بازار و ایجاد پیاده رو و امکان تردد با ترن (نظیر ماشین دودی قدیم) و ممنوعیت تردد موتور وماشین در آن حوالی.
- ایجاد تغییر در میدان امام حسین"س" و مسقف کردن میدان و ایجاد مسیر قابل تردد به صورت پیاده.
نواحی خط مقدم شهرداری است. شهردار باید اطلاعات کافی از کم و کیف اداره نواحی را داشته باشد. تعداد حقوق بگیران نباید دو برابر تعداد افراد حاضر در اداره باشند.
اگر چنین اتفاقی در یک داره رخ دهد، حتی افراد سو استفاده کننده نیز بر علیه مدیر ارشد مجموعه تبلیغ خواهند کرد.
نکته مثبت اینکه مرد عمل بود
تهران آلوده و پر از موتورسیکلت و ساخت و سازهای بی حساب و کتاب و خراب کردن زندگی مردم و رشوه گیری های بی حستب و کتاب کارمندان شهرداری و کارچاق کنی ها و وووووو....کارنامه شهردار تهران میباشد،درضمن آقای قالیباف از جیب ملت بدبخت و پول های زورخرج کرده نه از جیب خودش.اتوبانهای پرازترافیک و پارکهای بدون امنیت اسمش را کارکردن گذاشته اند‌.نمره ایشان ۸ میباشد.
با سلام
آز گروه خبرگزاري تابناك ممنون مي شوم اگر اين پيام را قرار دهند
بله در دوران رياست آقا قاليباف يادم هست ما پايين ميدان توحيد كوچه بت شكن زندگي مي كرديم تازه قرار بود تونل توحيد ساخته شود . يك روز كاركنان شهرداري آمدن درب منزل ما و يك نامه را به ما دادن و ما را به شهرداري منطقه دو در سعادت آباد دعوت كردن و گفتن خانه شما در طرح تونل قرار گرفته جهت نصب سيستم تهويه تونل حال بگذريم كه قبل از شروع ساخت تونل دستگاههاي مته و ژنراتور شهردار از ساعت 6 صبح تا 11 شب با آن صدا ي نا هنجارهر روز يك سره كار مي كردن بابت خراب كردن يك اسكلت كه شايد با كمترين ابزار مي توانستند خراب كنند چه بسا جهت ايجاد آلودگي صوتي و كلافه كردن ما و اهالي با اين دستگاه ها كار مي كردن. در روز مقرر ما در شهرداري حاضر شديم . و نماينده شهرداري به ما گفت بايستي حتما" خانه را واگذار كنيد . ما هم نگفتم نه ولي گفتم يا يك خانه همانند آن را به ما بدهيد و يا مبلغ آن را با توجه به روز به ما بدهيد بگذريم آقايان چه جوابي به ما دادن و خانه 420 ميليوني ما را 280 ميليون بيشتر ندادن با مشكلات خاص خودش و در نهايت بجاي سيستم تهويه اگر از ميدان توحيد به سمت بلوارشهيد نواب حركت كنيد سمت راست خيابان ساختمان بلند شهرداري روبه روي خيابان فرصت شيرازي را بنا نمودن .يك حرف دارم به آقاي قاليباف دست ما به شما نرسيد آيا دست خداوند هم به شما نمي رسد.
سلام من سه سال مهمان تهران بودم به نظرم تعداد شهر بازی و پارکینگ شبانه روزی و فضای سبز خیلی کمه مثلا تهران پایتخته !
مگس های سفید و آلودگی هوا و بوی بد و کثافت بی آر تی و مترو و جوبها و موشها و ساختمانهای بلند در کوچه های تنگ ار دیگر بدیهای تهرانه و در کل شهرداری زحماتشو می کشید و زحمات زیادی انجام داد.
بهر حال کار می کرد ولی بدون در نظر گرفتن شلوغی تهران مجوز ساخت پاساژ در کوچه های تنگ از جمله در صادقیه دادن تراکم برای ساخت وجویب ها پر از موش ساخت مترو در حد کمتر از استاندارد فقط از اینکه تهران سرسبز شده خیلی خوبه سوال از ایشان آیا در منطقه مسکونی ساخت مال ها در متراژ های کم لازم بوده واقعا محله ستارخان صادقیه را میخواست بازار کنه واز همه بد تر بساط دست فروش ها در اصل مواد فروش
جناب دكتر قاليباف مرد عمل و تغيير نه حرف . ممنونم جناب شهردار . تهران 12 سال پيشو با الان نميشه مقايسه كرد.
ایشون با رندی خاص خود در یک چرخه تسلسل وار و بیهوده، مدام تراکم فروخت یعنی فضای شهر تهران را به دلالها و سوداگران مسکن فروخت، اجازه تبدیل کاربری کل یک ملک مسکونی به تجاری ، رستوران و مغازه را با اخذ پولهای میلیاردی و نجومی داد و با ایجاد این همه ناهنجاری برای مردم اصیل تهران و ساکنین قدیمی آن ، با آن پول مترو ساخت و پل و بزرگراه و چندتایی هم پارک!! و در یک چرخه تسلسل وار با ایجاد جاذبه های مخرب برای تهران باعث هر چه بیشتر شدن شتاب مهاجرت بی رویه به تهران شد. باعث گرانی نجومی ملک در تهران شد که یک جوان تهرانی نتواند به دلیل عدم بنیه مالی برای تهیه مسکن ، ازدواج کند و مجرد بگردد.
باید از ایشان و دوستداران و طرفدارانش که در کامنت های بالا برای ایشان کف زده اند پرسید ، اینهمه امکانات که به بهای آن همه ناهنجاری ایجاد شده است را چه کسانی استفاده می کنند!؟ آیا تهرانی های اصیل و ساکنین قدیمی تهران چه سهمی از این همه امکانات داشته و دارند؟ شما هی این چیزها را به آن قیمت های فاجعه بار در تهران درست کردی، هی مهاجر سرازیر شد ، خیابان کم آمد ، مترو کم آمد و ... کم آمد و هی مجبور شدی دوباره بسازی و این چرخه اگر ادامه پیدا کند نتیجه این خواهد شد که همه 80 میلیون جمعیت ایران به تهران خواهند آمد و بقیه کشور ویرانه خواهد شد.
آقای قالیباف! اگر صداقت داشتی و منظورت از این همه که انجام دادی پرش های چند باره از خیابان بهشت به خیابان پاستور نبود، یکی از دهها کار مفیدی که میتوانستی برای پایتخت انجام دهی این می بود که به عنوان یک مدعی و وکیل واقعی تهرانی ها ، از یک طرف جهت آسایش بیشتر آنها و از طرف دیگر و در یک دید کلان تر برای تسهیم بیشتر منابع، خواستار جدی انتقال حداکثری سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی که لزومی به حضور آنها در تهران نبود می بودی و این کار را با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می کردی. تا هم مردم اصیل و ساکنین قدیمی تهران بتوانند نفسی به راحتی بکشند، و هم با انتقال انبوهی از شرکت ها، نهادها و سازمانهای عمدتا دولتی از تهران به شهرهای دیگر زمینه های رونق آن شهرها هم فراهم می شد. اما افسوس که شما در پی چیزهای دیگری بودی و مردم هم فریب ظاهر کارهایی که کردی را خورده و می خورند. والسلام.
سابقه آقای قالیباف در هر پستی درخشان بوده است چه فرمانده لشکر ، فرمانده نیرو (که با یک شماره 110 پلیس در کل کشور در کمترین زمان در خدمت مردم می باشد )و چه شهرداری تهران .
همانطور که بسیاری از دوستان اظهار داشتند آقای قالیباف مثل همه مدیران نقاط مثبت و منفی در عملکرد ایشان وجود دارد .
ولی چقدر سخت است و هزاران بار سخت که ایشان با تمام وجود در خدمت مردم تهران و عمران این شهر هزار شهر بوده باشد و بعضی از عزیزان بعضا تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار گرفته و بی انصافانه می گویند مگه آقای قالیباف چه کرده است ؟
یک زمانی بر آقای کرباسچی می تاختند و همین ادعا را نسبت به ایشان داشتند ولیکن با حضور شهرداران بی کفایت بعد ایشان ، مردم قدر شناس آقای کرباسچی شدند .
در خصوص آقای دکتر قالیباف هم ، همین موضوع صادق است . امیدوارم شهردار جدید تهران حداقل بتواند به میزان خدمات آقای قالیباف به شهر تهران رسیدگی نماید .
لطفا سر فصلهای مثبت آقای قالیباف را رصد کنیم مثل :
1- تکمیل بزرگ را امام علی در کمترین زمان .
2 - توسعه مترو بیش از حد انتظار با خطوط مختلف و اتصال شمال به جنوب تهران به صورت ریلی تا فرودگاه تهران
3 - ایجاد بوستانها مختلف با کاربردهای مختلف که در نوع خودش بی نظیر است و هر جالی خالی و متروکه شهر را تبدیل به بوستان نموده است .
4 - باغ پرندگان
5 - شهر کتاب و نمایشگاه آفتاب از مهمترین فعالیتها او می باشد .
6 - اتصال جنوب و شمال تهران با بزرگ راه های مختلف .
7 - احداث مجموعه ورزشی جانبازان ایثارگران در جنوب تهران که در نوع خود بی نظیر است .چقدر آقای قالیباف مظلومانه کار نمودند در حالی که همه دولتها به بهانه ای او را تحریم نمودند .
انصاف کجا رفته ؟ آیا با این خدمات باید بگوئم آقای قالیباف شهر سوخته تحویل داده است ؟؟
اکثر کسانی که نظر مخالف با ایشان دارند سایه ای از نگرش سیاسی در آنها وجود دارد ، از شهرداری که دولت 14 هزار میلیارد بهش بدهکاره چه توقعی دارید .اگر پل صدر را اینقدر شفاف میبینید ،بزرگراه امام و صیاد و مترو تهران و ... رو هم ببینید.شهری که حدود 20 میلیون تردد در روز داره نباید ترافیک داشته باشه؟ امیدوارم با شهردار جدید همه مشکلات حل بشه و دیگر ترافیک نبینیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
اگر اولویت با مترو بود و پل صدر در درجه دوم و سوم بود بسیاری از مشکلات ترافیک امروزی را نداشتیم
یک کلام:افتضاح و فاجعه
اصلا شهردار نبود فقط در حد یک تدارکاتچی منظبت می توان از او نامبرد
که ثمره اش نابودی تهران شد
نمونه موفق کارهای برادر سردار دکتر خلبان قالیباف پل صدر است که بعد از اینهمه هزینه برای دو طبقه کردن آن طبقه زیرینش رو بروی عبور و مرور میبندن ؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
خخخخخخخخخخخخ این یکی خیلی قشنگ بود ....
تابناک گرفتن نظرات خیلی هم خوبه ولی لطفا یک نظر سنجی کلی بگذارید تا ببینیم چند درصد موافق عملکرد ایشون هستند و چند درصد مخالف
اصلا شهرداری کیه اون و تو من نشان حالا..
قالیباف یکی از مردان وسرداران تلاشگر ومخلص این مرز وبوم بوده چه در حوزه دفاع از این مملکت چه در حوزه نیروی انتظامی چه در حوزه خدمات رسانی به این شهر بزرگ یعنی به تنهایی کشور کوچک باید عملکرد ایشانرا مقایسه کرد با شهرداریهای پیشین یا شهرداریهای استانهای دیگر یا کشورهای دیگر این بد نظر یها یک نوع بغض و کینه سیاسی است اگه چشم جان و چشم بصیرت داشته باشیم به پلان شهر از بالا نگاه کنیم می بینم این شهر با این وسعت را چگونه دگرگون نموده و امد و شد را تسهیل نموده طرحهای بزرگی چون بزرگراهای بزرگ وپارکهای بزرگ ، چون پارک ولایت ، خطوط متروی بیش از انتظار ، احداث نمایشگاه شهر آفتاب ، خدمات شهری ، شهر کتاب ، باغ پرندگان و هزار خدمات دیگر ار می توان نام برد .
جسارت ، شجاعت ، پیگیری های شبانه روزی و مردانگی از خصوصیات این مرد خدا می باشد .
البته ضعف هائی در مدیریت ایشان بوده است که ما هم انکار نمی کنیم ولیکن باید به یاد داشته باشیم چگونه ایشان به دور از حواشی سیاسی به فعالیت خود ادامه می داد و هر جا لازم بود حتی به صورت حضوری مثل دیگر کارگران محترم شهرداری وارد عمل می شد .
آیا رواست اینگونه آقای قالیباف را بدرقه کنیم ؟؟
از همینجا برای ایشان آرزوی سلامت ، سعادت و سربلندی داریم .
به نظر می رسد بعضی از عزیزان که نظر منفی مطلق به ایشان داده اند ساکن شهر تهران نیستند و یا اگر هستند چشمان خود را بستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
بله قطعا شما در حال حاضر ساکن شهر تهران تشریف داریدکه احتمالا در طول 12 سال گذشته به این شهر نقل مکان کرده اید نه ما که در این شهر متولد شده ایم و شاهد چگونگی تخریب و سوء مدیریت رانتی ایشون جهت بهره رسوندن به همقطاران و همپالکی ها بود همیشه
مدیریت آقای قالیباف مدیریت فرماندهی
نقاط تاریک درامد شهرداری در دوازده سال ایشان و نقاط روشن شهر تهران دیگه جای خالی نداره
نکته مثبت ایشان هر کاری دوست داشت توی این دوازده سال کرد شورای شهر ، بازرسی ، نهادهای نظارتی تعطیل نکته منفی ایشان چرا به غیر از تهران جای دیگه خدمت نکرد در این مدت
ازعملکرد مثبت ایشان همین بس ک باوجود سرمایه هنگفت شهرداری ،اکنون این ارگان با۴۰هزارمیلبارد بدهی مواجه است.املاک نجومی هم ک مستحضرید به چه کسانی واگذارشد
اصلاح طلبان فقط عملکرد های منفی آقای قالیباف رو میبینن و اصولگرایان هم فقط کارهای مثبت ایشون!
*
*
*
*
*
*
درختهای 100 ساله ی بریده از ریشه

عجب از برجهای سر برآورده از کوچه

خون به رگهای من هنوز در جوشه

از دستفروشی ،که سیلی خورد به یک گوشه

از تراکماتی که شهرداری میفروشه

بی حساب و بی کتاب و اندیشه

از ترافیک ، کثیفی شهر ، از مدیران اتوبوسی ، و ...............

این بود حال و روز شهرم تهران

چون بود میز پاستور اندیشه
قطع درختان خیابان ولیعصر و املاکهای نجومی و...
من اصلا به کارایی که (چه مثبت چه منفی) برای تهران انجام داده کار ندارم فقط میدونم این آقا بیشتر از نود درصد دانشجویان دانشکده جغرافیا که باهاش مقاله یا کتابی مینوشتن یا استاد راهنما پایان نامه شون بود الان تو شهرداری تهران اند.
کارنامه بسیار بد ، مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند و کارائی ندارند .
واگذاری های بی مورد و.... در کل عملکرد بسیار بد و غیر قابل قبول .
سلام به دوستان عزیز
بنده در انتخابات ریاست جمهوری علاقه ای به انتخاب آقای قالیباف نداشتم و نخواهم داشت
اما ایشان در حوزه شهرداری زحمت کشیدن نمی توانیم زحمت های ایشان را نادیده بگیریم اگر ضعیف بوده یا خوب بوده
مهم این هستش ایشان در حوزه شهرداری تمام تلاش خودشان را انجام داده اند
بنده یکی از مخالفان ریاست جمهوری ایشان هستم
ولی از ایشان بابت تمام زحماتی که در شهرداری کشده اند تشکر می کنم امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند
انصاف چیز خوبی است
نکته مثبت که چه عرض کنم حتما داشتن ولی زخم فروش شهر و یا بهتر بگویم فاجعه فروش شهر توسط ایشان هیچگاه در پیگره شهر تهران التیام نخواهد یافت و نسل های زیادی از تهرانیها باید با این زخم ها بسازند و زندگی کنند که نتیجه اداره شهر توسط یک سیاست مدار غیر متخصص است. و اینهم نتیجه بی توجهی ما تهرانیها در انتخاب درست نمایندگانمان در شورای شهر بود. انشاالله خداوند و نسلهای آینده از سر تقصیرات ما بگذرند.
خوب بود وبه اندازه او عملگرا نداریم بین مدیران بعدی ودرهمه جای کشور
بيشك با سابقه اي كه نجفي دارد، نميتوان به او دل خوش كرد ، اما در مورد قاليباف بايد گفت او فقط يك شومن بود و با اينكه ١٢ سال شهردار بود اما اقدامات زيربنائي و بلند مدت را انجام نداد!؟
تراكم فروشي
رانتخواري از افزايش قيمت طلا براي پرداخت مطالبات پيمانكاران ....
ساخت بزرگراه و تونل براي عوام فريبي بدون در نظر گرفتن اصول فني و ترافيكي
حيف و ميل منابع و سرمايه شهر
نابودي باغها
عدم ارتقا مراكز و توابع شهرداري همچون آتش نشاني ، ميادين ميوه و تره بار و همه و همه
گسترش شهر بدون در نظر گرفتن اصول شهر سازي ، ترافيك
تغيير كاربري و مجوز ساخت مراكز تجاري صرفاً در جهت منافع افراد خاص بدون در نظر گرفتن مردم شهر
مشكلات زيست محيطي ، ترافيك ، آلودگي هوا ، بي نظمي ، ساخت و سازهاي غير اصولي ، عدم ايمني شهر و ارتقا آن ، و و و
همگي از نا كارآمدي ايشان بوده كه اگر در حوضه ترافيك بخواهم توضيح دهم چندين رساله ميشود
او فقط رندانه ديگر دستگاهها را مقصر جلوه داد و فقط به كارهاي تبليغي و كوتاه مدت با هزينه بالا دست زد
آقای قالیباف زحمات زیادی کشیدند و فعالیت های زیادی در تهران داشتند اما حوزه هایی هم هستند که بی توجهی و کم توجهی شده است خصوصا حوزه اجتماعی و فرهنگی و همچنین مبارزه با فساد اداری در شهرداری و ربشه کن کردن رابطه بازی و باند بازی و...
ضمنآ بنده ساکن افسریه هستم که از نظر راه های ارتباطی نسبت به سال های قبل خیلی در عذاب هستیم افسریه در یک بن بست گیر افتاده است به نحوی که شاید 25 درصد ترافیک بزرگراه بسیج مربوط به افرادی است که یا می خواهند وارد افسریه شوند یا از افسریه خارج شوند که به علت نبود زیر گذر یا روگذر بایستی اتوبان بسیج را بی خودی طی نمایند مترو خط 7 هم که افتتاح شود به خاطر اینکه شهرک های اقماری منطقه 15 در جنوب شرق تهران می خواهند از این خط استفاده کنند بر بار ترافیک اتوبان بسیج افزوده می شود و از وضع موجود هم بدتر خواهد شد. به بیان دیگر مترو برای افسریه غوز بالا غوز خواهد شد.
خلاصه 4درصدی به پایان رسید
تماما نقطه منفی و ایراد و فساد. از استخدام های فامیلی تا حقوق های بی حساب کتاب تا زمین فروشی به دوست و فامیل ، آلودگی هوا ، تهیه کنستانتره انسان در مترو، تبدیل تهران به یک پارکینگ بزرگ، پروژه های بی فایده و غیر کارشناسی با هدف خرج شدن پول ها و رسیدن عوایدش به پیمانکارهای خوش ژن... مثل پل صدر که عملن هیچ تاثیری روی ترافیک نداشت ، جمع آوری بدوی پسماند به سبک بادیه نشین ها، توهین و ترویج نفرت و خشونت از طریق بیلبوردهای فرهنگی و ...
اگر ملاک موفقیت ، حجم فیریکی و ریالی پروژه های عمرانی باشه هر کس دیگه غیر از آقای قالیباف هم میتونست این پولها رو خرج کنه و پشت سر هم پروژه کلید بزنه.
اگر دقت کرده باشید در طول دوازده سال گذشته درختان بسیاری در تهران بریده شد و حجم گسترده ای از باغات و فضای سبز تهران از دست رفت.
متاسفانه علاقه این فرد به بتن و ساخت سازه های بتنی از قبیل برج میلاد و پل طبقاتی صدر و عدم شناخت اصول شهرسازی که بر گسترش هر چه بیشتر فضای سبز تاکید دارد موجب شده که تهران زیبای گذشته به تلی از بتن و آهن تبدیل شود که دیگر ساکنانش از زندگی در آن لذت نمی برند.
شاید برای قالیبافی بتن و آهن و ساختمان جذابیت بیشتری داشته است و لی شهر نشبنان عاشق درخت و فضای سبز و باغ هستند که قالیباف از شهر تهران دریغ کرد.
قطعا ده ها سال وقت و تلاش لازم است تا وضعیت درختان در خیابانهای پایتخت به 12 سال پیش برگردد
بعد از این همه سال خدمت صادقانه، هنوز محله شماره 2 (بلوار خلیج فارس) یک سالن مطالعه که هر روز باز باشه نداره.
این کمترین کاری است که شهرداری باید انجام بدهد. این محله جمعیتش از مراکز اغلب استان ها بیشتر است ولی حتی یک کتابخانه درست حسابی ندارد و اصلا جایی به اسم سالن مطالعه هر روزه تعریف نشده.
یک سالن مطالعه بدون هیچ امکاناتی هست یک روز سالن مطالعه برای خانم هاست یک روز برای آقایان
تهران در زمان مدیریت جهادی این برادر ارزشی و انقلابی نواصولگرا نابود شد. شهر هیچ جایی برای زندگی نیست. در حال انفجاره.
شما تصمیم بگیرید که یک عصر جمعه با خانواده به یک پارک برید تا بفهمید چه بر سر تهران آمده. ساعتها باید توی ترافیک بمونید، دنبال جای پارک چند دور بچرخید و با دعوا و پرداخت رشوه به پارک بان های غیر قانونی ماشینتون رو کیلومترها دورتر پارک کنید. توی پارک جای نشستن پیدا نکنید، توپ والیبال بخوره تو ظرف غذاتون ، برای استفاده از هر امکاناتی ، حتا سرویس بهداشتی توی صف بایستید ، از شلوغی محیط سردرد بگیرید . مثلن رفته بودید پارک از آرامش هوای خوبش استفاده کنین!
به اعتقاد من آقای قالیباف فرد پر تلاشی است اما در عملکرد ایشان چهار ضعف عمده مشاهده می شود:
1- سپردن پروژها بزرگ به شرکتهای نظامی
2- استقراض بالای بانکی
3- فروش بالای تراکم
4- عدم توجه کافی به آلودگی هوا و ترافیک ( هرچند که می گوید که این مسئله با شهرداری نبوده اما باز کارهای زیادی می توانست در این زمینه انجام دهد و ساده ترین آن اولویت دادن بیشتر به مترو به نسبت اتوبان و پل ها)
تهران قابلیت در امد زایی بیشتری داشت و ذارد ولی ایشان دریغ کردند
تهران قابلیت در امد زایی بیشتری داشت و ذارد ولی ایشان دریغ کردند
مگر فقط میر سلیم با این سن و سال از قالیباف تعریف کند بعدش هم بزند زیر همه حرفهایش
با وجود اینکه نگرش سیاسی اینجانب با آقای قالیباف صد در صد متفاوته ولی به نظرم ایشان به طور کلی شهردار موفقی بودند. ایرادات مهمی هم در دوره خدمت ایشون وجود داشته که البته در سیستم مدیریتی کشور ما این چیزها متاسفانه همیشه هست.
خداوند در ان دنیا بر نظرات ما حسابرسی میکند.منطقه 22 بر اساس نقشه فرانسوی قبل از انقلاب ساخته شده است .خیلی نقشه ها از قبل کشیده شده بود که اول انقلاب زمین های ان واگذار شد واجرایی نشد .اگر خواهان دانستن هستید کمی تحقیق کنید تا صدق گفتارم مشخص شود.اما بعد اقای دکتر زمین و خانه و اپارتمان و حقوق های خیلی خوب به بعضی ها داد .استخدام در انجا اگر پارتی داشتی ساده بود.بله او کارهای زیر بنایی خوبی انجام داد ولی ....
ايشان تهران را به شهري غير قابل سكونت تبديل كرد كه به جرات مي توان گفت زشت ترين و بي روح ترين شهر ايران و جهان است. ايشان تمام قواعد شهرسازي را براي كسب درآمد فروخت و براي كسب درآمد حتي به اموات و خانواده‌هاي ايشان در بهشت زهرا رحم نكرد. باشد كه تاريخ و خداوند متعال ايشان را در جهان آخرت قضاوت كنند و حق الناسي كه از مردم تهران در زمان مسئوليت ايشان زائل شد بازپس گيرند.
سلام، به نظر من ایشون یکی از بهترین شهرداری های تهران که خیر، برای کل ایران بوده اند تا به امروز ولی یک پیشنهاد دارم و اون اینکه ایشان رو با این عملکرد بسیار عالی تبعید کنند به بد آب و هوا ترین و نا امن ترین (چون فرمانده نظامی و امنیتی هستند) شهرهای کشور تا 12 سال اون جا باشند و اون منطقه رو تبدیل کنند به بهشتی همچون تهران امروز که بسیار امن است. تا در آنجا بتوانند به همراه دوستانشان که از تهران به آنجا منتقل خواهند کرد شهری نمونه در کل دنیا بوجود بیاورند.
ممکن است که ضعم عده ایی ظاهر بین ایشان تعداد بسیار زیادی پروژه رو به نتیجه رسانده باشد...
اما تهرانی ها و ایرانی های عزیز تا کی ....؟
این پول هایی که در تهران هزینه شد توی توپ می ریختی به قول قدیمی ها می ترکید....
چند تا تهرون می شد از بغلش در آورد
اگر ایشان جرات داشت هزینه مالی پاک خودش رو در 12 سال خدمت صادقانه اش منتشر می کرد تا ببینید که جداول وسط هر خیابان چند بار کنده شد و دوباره کاشته شده و جند بار تبدیل به میله آهنی شده و دوباره جدول شده و دوباره جمع شده ....
و اینکه کدام شرکت ها و پیمانکاران در طول این 12 سال با ایشان همکاری کردند و هر کدام چه میزان درآمد داشته اند و چه تخصص هایی داشته اند و در چه پروژه هایی شرکت کرده اند.
اینطوری می شه قضاوت نکرد این اینکه بدون دانش سخن گفت و ایشون رو باد کرد و گنده کرد.
تهران از نظر حمل و نقل نسبت به شهری که توش زندگی میکنم(بندرعباس)خیلی خوبه. و سرعت تکمیل و بهره برداری از طرح ها زیاده، در زمان کوتاهی ، تغییرات زیادی قابل مشاهده است.
جمله عیبش همه گفتی هنرش نیز بگو

ساخت 200 کیلومنر مترو و خطوط بی آر تی
ساخت 400 کیلومتر اتوبان و تونل شهری
ساخت پردیس هاس سینمایی و مکانهای فرهنگی نظیر باغ کتاب و دریاچه چیتگر
ساخت نماد مدرن تهران ( برج میلاد)

اما انتقادات
1- فساد مالی گسترده در شهر داری
2-تبدیل تهران به شهر ماشین محور به جای انسان محور
3- اولویت قرار دادن ساخت معابر برای خودروی شخصی نسبت به حمل و نقل عمومی
در این دوازده سال فاصله طبقاتی مردم ایران چند برابر شد ولی شهر تهارن تنا جایی است که می شود گفت بالاشهر به پایینشهر نزدیک شد
قبل از آقای قالیباف فساد شهرداری نسبت به سازمانهای دیگر خیلی بیشتر بود ولی در طول این سالها که همه سازمانها را فساد اقتصادی برداشته شهرداری به علت الکترونیکی کردن امور فسادش به نسبت کمتر شده است
نقطه ضعفش به نظرم اعتماد به اصولگراها تو انتخابات بود
تابی جان چرا سانسور میکنی؟
منطق قالیبافی یا حق با مویه یا تو نوفهمی که حق با مویه من استاد مدیریت شهریم...
به نظر اينجانب اقاي قاليباف رزمنده خوب و قابل احترامي بود و بهتر بود كار تخصصي شهرداري را به متخصصين واگذار مي كرد ايشان تمام و كمال باغات شمال تهران را به برخي افراد خاص مجوز ساخت برج داد به گونه اي كه اب و هواي شمال تهران كه زماني ييلاق محسوب مي شد مركز الودگي شده است ،
در مناطقي كه خيابان هاي خلوت جاي زندگي و ارامش بود ترافيك و شلوغي بدون توجه به ويژگي هاي منطقه اي و بومي جاي ان را گرفته است و اين اسيب ها ديگر قابل اصلاح نيست و من براي مردمي كه به ناچار بايد اثار سو مديريت شهري ايشان رت تحمل كنند نگران هستم ،
در هر صورت ضمن انتقاد به نوع مديريت ايشان در شهر تهران و ارزوي حلاليت براي ايشان از مردم اسيب ديده به عنوان رزمنده اي كه در دوران دفاع مقدس به ارمان هاي والاي ايران اسلامي خدمت كرده اند از ايشان تشكر مي كنم و نصيحت مي كنم از اين پس مواردي كه در تخصص ايشان نيست به خاطر رضاي خدا قبول نكنند ، با احترام براي همه شهداي دفاع مقدس و رزمندگان ايثار گر
بنام خدا
بنده شکوائیه ای از ادارات وابسته به شهرداری داشته ام که با رعایت سلسله مراتب به شهرداری فرستادم و بیش 42 بار ایمیل کردم 10 ها بار زنگ زدم دریغ از یک پاسخ !!!
بدون اینکه به اهالی دوطرف اتوبان صدرکوچکترین اهمیتی بدهدهرکار دلش خواست کردودهها مشکل ریزودرشت ایجادکرد
بهترين شهردار خاورميانه !

من كه الان دارم در شهرهاي نروژ سفر ميكنم ميبينم علي رغم مشكلات چقدر كارهاي بزرگ شده !
به هر حال شهرسازي و اوربانيسم بستگي به حزب نداره !
بستگي به تخصص و مصلح بودن و كادر متخصص و تربيت كردن عموم و وزن قوانين ميباشد

با ارزوى موفقيت و تلاش تمام شهردارهاي ايران زمين
شوخی با شهردار سابق:
یک نفر از مرز نشینان از تعویض قالیباف شادمان
بود. پرسیدند تعویض شهردار تهران چه ارتباطی
به شما دارد؟ گفت:
مدتها بود وقتی کلید چراغ برق را میزدیم و یا از
وسایل برقی استفاده میکردیم بوی بدی به مشام
میرسید. در جریان مناظره های ریاست جمهوری
متوجه شدیم که آقای قالیباف از زباله های تهران
برق تولید میکند و روی شبکه برق سراسری
میفرستد.
قربان برم خدا را يك بام و دو هوارا ، شما از اصلاح طلبها و اعتداليون كابينه فقط انتقاد مَي كنيد ولي وقتي نوبت به دوستان خود مَي رسيد مَي گًوييد نقاط قوت و ضعف ايشان را بنويسيد ، يعني نجفي ، مونسان ، آخوندي ، حجتي ، بيطرف يك نكته مثبت ندارند .، به نظرم بزرگترين ضعف قالي بأف اين كه نتوانست ترافيك تهران را حل كند ، ايشان باتوجه به سابقه حضور در نيروي انتظامي مَي توانست هماهنگي كند و مشكل ترافيك تهران را براي هميشه سامان دهد ، اما نقطه قوت ؟؟؟؟؟؟
این کاره نبود چون شهر را نمی شناخت فکر می کرد شهرسازی یعنی بتون ریزی
زنده باد سردار
اینایی که امروز دکتر قالیباف رو دارن نفی میکنن همونایی هستن که چهار سال پیش خوشبینانه دم از اعتماد به آمریکا میزدن و گمان میکردن به صرف مذاکره و عقب نشینی در برابر غرب اقتصاد گل و بلبل میشه و همه چی عالی .
به زودی میفهمید تفاوت قالیباف رو با مدیران اصلاح طلب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
گرچه عده اي فكر ميكردند با برجام كلي از مشكلات مردم حل ميشود ولي در جواب بايد گفت اگر برجام نبود الان بسياري مشكل بر مشكلات قبلي افزوده ميشد با توليد كيك زرد و غني سازي و... دردي ازمشكلات مردم حل نميشد و شايد ديگر الان يك بشكه نفت هم نميتوانستيم صادر كنيمو اوضاع فلاكت بار تر بود
هر جایی باشه قراضه ، میسازوم اونجره با صدتا موغازه !!!
او تحت تاثير اطرافيان بود نه خدمت به تهرانیها این جور ادما بیشتر به دنبال تعریف توصیف اند و تلاششان پایه علمی منطقی ندارذ.
lمن ادم مسن وخانه نشین هستم اخیرا چند بار به خاطر کاری از خانه خارج شدم دیدم تهران با جنگل هیچ فرقی ندارد در بالای شهر که زیباترین محله های تهران بود حالا تبدیل به بدترین وشلوغ ترین مکان ها گردیده در خیابان های تنگ ظعفرانیه برج های بلند وبی ظابطه ساخته شده که همه مشرف بر هم حساب کنید در هر برج چند ماشین وجود دارد منطقه را کلا بهم ریخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
ما نفهمیدیم ظعفرانیه درسته یا زعفرانیه
مدیریت قالیباف تبدیل کردن شهر تهران به یک پاساژ
نه جای برای نفس کشیدن هست
نه جای برای پارک ماشین
نه جای برای زندگی
فقط فقط ماشین و پاساژ البته با خیلی نکات نهفته که یواش یواش علنی می شود
تلاش ستودنی همت بلند زحمت بسیار کشیدن البته قدرنشناسان در آینده متوجه خواهند شد اهل کوفه هستن
همش از غیر تخصصی بودن صحبت شد ، خدا وکیلی تو اینا چند تا متخصص و کارشناس بود
انوبوسهایی که در ایام محرم از تهران برای کربلا میداد مقدمه تبلیغات ریاست جمهوری بود .
نقطه مثبت نشان دادن چهره واقعی خود در مناظره ها .
نکات مثبت :
ایجاد و گسترش فضای سبز خوب بود.
گسترش مترو
نکات منفی :
ایجاد ساختمانهای بلند درکوچه و خیابانهای باریک و تنگ که هیچ فضای تنفسی برای مردم نمی گزارد .
وضعیت بد اتوبوسها به خصوص کهنگی ،کثیف بودن ،نداشتن کولر .
دادن مجوز برای ساخت برج های باند مرتبه در غرب تهران که مانعی در مقابل حرکت باد غرب به شرق می باشد.
برقرار بودن آلودگی تهران به خصوص آلودگی هواو........
حضور آقای قالیباف در مسند شهرداری تهران و مدت زیاد مدیریت فامیل گرا و دوست محور( نه تخصص محور) ایشان در شهرداری تهران مصداق کامل عدم کفایت يک مدیر در مديريت شهری بوده است. ایشان در مساله کارآفرينی، بهبود وضعيت شهری، مدیریت شهری، فساد اداری شهرداری، طراحی شهری، فامیل بازی در سازمانها، مناطق و ... بی قانونی در برخورد با مردم و ...بوده است. فاجعه منطقه 19 شهرداری و ساخت و ساز بی رویه برجها در این منطقه و عدم توجه به تکميل پوشش فضای سبز و هزاران نکته منفی نه تنها نکاتی هستند که در تاریخ مردم تهران خواهد بود بلکه در آن دنیا نیز پاسخگو خواهند بود. در خصوص طرح های بزرگ ايشان هم که می توان نقد کارشناسی وارد کرد. البته قبلی هام بهتر نبودند.
از الطاف ايشان ساخت برج ادارى ٣٠ طبقه با فاصله ٥ متر روبرو حياط منزل ما در شهرك غرب. قانون پرهيز از مشرف بودن ساختمانها هم كه مزاحى بيش نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
میخواسته ژن شهرک غربی ها رو شناسایی کنه
شاید فقدان مشاوران سیاسی و فرهنگی قوی تر، از نقایص ایشان بود اما به نظر من ایشان رتبه اول در مدیریت های کلان ملی را دارد.
یعنی راهبردی فکر کردن و عملیاتی عمل کردن، چه در نیروی انتظامی و چه در شهرداری بسیار مشخص بود.
به نظر من از نظر امتیاز، رتبه های بعدی تفاوت فاحشی با ایشان دارند.
قطع درختان، فروش فضا و هوا، خفه کردن ابدی یک شهر، فساد گسترده، همه چیز برای پول
اگر چند کار هم انجام داده باید بررسی شود با چه هزینه ای نصف این پول را دست یک ادم بیسواد هم بدهند چند برابر این هم کار میکند بعضیها توقع داشتن همین چند کیلومتر خیابان یا مترو هم ساخته نمشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
خدا رو شکر
شهردار عزیز ممنون از زحماتی که کشیدی خدا پشت و پناهت.
اقای قالیباف از مدیران لایق ومومن ومخلص کشوراست وهر مدیری در کشورما نقاط مثبت و منفیی دارد از عملکردش باید تقدیر کرد ونقاط ضعفش را مدیران بعدی باید جبران کنند اینقدر بفکر تخریب بچه های کشورمان نباشید بقول ایه ا... مجتهدی مرحوم مگس نباشید زنبور عسل باشیدو در روی گلها بنشینید.
نظرات دوستان عزیز با رعایت بی طرفی کامل و به دور از هرگونه خط و خط بازیست انصافا اصلا بخونید یه دونه نظر اگه پیدا کردید تحت تاثیر چپ و راست باشه؟
تهران شهر نیست جای زندگی نیست،یک محل اعصاب خورد کن و دیوانه کننده و شهر وحشت و نا امن بدلیل مهاجرت های بی رویه با دیوارهای بلند و آلوده.روزی به یکی از ادارات شهرداری رفتم و دیدم در یک اتاق اداری کوچک هشت میز بیکاران نشسته اند و شلنگ تخته میاندازند و اینهم ازکار کردن بعضی از کارمندانش.
خروجی 12 ساله

گرانی خدمات شهری و ترافیک پیچیده و برج سازیهای بی حساب وکتاب....
خیلی هم زحمت کشیده و کلا از مدیران بسیار موفق جمهوری اسلامی هست.

حالا خواهید دید که شهردارهای بعدی به گرد قالیباف هم نمیرسن و تا کشی نباشه مردم قدرش رو نمیدونن
بطور کلی عمل کرد خوبی داشته اند بزرکترین شاخص ان مترو .خطوط بی ار تی .روان کردن ترافیک با ایجاد پلها و.....کار های خوب اجتماعی.....من در مورد فروش تراتکم موافق نیستم.از ایشان. تشکر میکنم .هر جا هستند خداوند حافظشان باشد.
قالیباف بد است ، نجفی خوب است!!! هه هه هه چه حرفااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!
همانطور که ملاحظه می فرمایید بسیاری از ملت عزیز ایران بسیار قدرنشناسانه، احساسی و غیرمنطقی با مسائل برخورد دارند
مطمین باشید آقای نجفی یک دهم دکتر قالیباف توان اجرایی و مدیریتی ندارد . سرعت ساخت متروی تهران در دنیا کم نظیر بود . ساخت اتوبان امام علی ع واقعا در ایران بی نظیر بود
همه کشور از دستت قالیباف ناراحتند چرا برای تهران کار کردی . اگر این قدر امکانات کشور صرف یک شهر نمی شد هم تهران خلوت بود هم کشور آباد بود.
یک اتوبان از سمنان به قم زده شد کل کشور از رفت و آمد اجباری به تهران راحت شدند البته اینهم سیاست ضد سرمایه داری در تهران بود (خدا خیرت بده احمدی نژاد)
املاک نجومی - بدهی های نجومی - استخدام های نجومی - پلاسکو - قطع درختان - ترافیک و آلودگی - گورخواب ها -
زیر گرفتن کارتن خواب ها - کتک زدن دستفروشان - ...
فهماندن خدمات جناب اقای قالیباف به اصلاح طلبان و منتقدان ایشان که منافعشان در نفهمیدن خدمات ایشان است ای کاش وصل بودن به جریان سیاسی ملاکی برای نمره منفی به کارنامه مسئولان نباشد او بی شک یکی از بهترین مدیران ایران است
نکات مثبت مانند مکانیزه کردن جمع آوری زباله ها و بازیافت آنها، احداث تونل ها و پل ها و بزرگراه ها، افزایش خطوط مترو و وسایل حمل و نقل عمومی و ..

نکات منفی مانند دو طبقه کردن بزرگراه صدر، فروش تراکم و جواز ساخت ساختمان های بسیار بزرگ و بلند مرتبه مسکونی و تجاری، افزایش مساحت شهر تهران و دادن مجوزهای ساخت و ساز نابجا و شلوغ کردن شهر و...
قالیباف زحمت کشید مثل شهردار ها ی قبلی ولی کار تهران بیخ داره حالا حالا هم حل نمیشه ... نجفی هم معجزه نمی تونه بکنه ...
تا وقتی در مدیریت شهری بجای افراد متخصص وکارآمد در امور شهری وشهرسازی وآبادانی واحیای بافتهای فرسوده شهری وترافیک ومحیط زیست وایمنی و اماکن وووووووو از افرادنظامی وجناحی استفاده شود آخر وعاقبت کار معلوم است
عملکرد افتضاح : احداث زیرگذرهای بیخود و بیشتر شدن حجم ترافیک. فروش طرح ترافیک
سرداردکترخلبان جوان انقلابی کاردان سالم دلسوزهامی محرومان بانی ساخت پلهاتونلهابزرگراهاپارکهافضای سبزبرجهای بلندسامان دادن منطقه بازار جنوب تهران وساخت خطوط زیادمترووو
سلام.
ايستگاه مترو تهرانسر چي شد؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی