بازدید 2369

خلیفه حفتر امروز در مسکو

رئیس گروه ارتباطات روسیه درباره لیبی اعلام کرد که فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" و نخست وزیر دولت توافق ملی این کشور برای یک دیدار احتمالی امروز (شنبه) وارد مسکو می‌شوند.
کد خبر: ۷۲۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 12 August 2017
رئیس گروه ارتباطات روسیه درباره لیبی اعلام کرد که فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" و نخست وزیر دولت توافق ملی این کشور برای یک دیدار احتمالی امروز (شنبه) وارد مسکو می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اینترفاکس روسیه، رئیس گروه ارتباطات روسیه درباره لیبی اعلام کرد که خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی و فائز السراج، نخست وزیر و رئیس شورای ریاستی دولت توافق ملی لیبی امروز وارد مسکو می‌شوند.

وی گفت که دیدار  احتمالی حفتر با السراج در دستور کار سفر حفتر قرار دارد اما به زمان این نشست و حاضران در آن اشاره‌ای نکرد.

به گفته این مقام روس طی این نشست به بررسی پرونده‌های مربوط به آشتی میان گروه‌های درگیر لیبیایی پرداخته خواهد شد.

وی تصریح کرد که بررسی پرونده مربوط به امنیت ملی و مبارزه با گروهک‌های تروریستی که قصد نفوذ به خاک این کشور را دارند و نیز پرونده مهاجران آسیایی به اروپا از طریق کشور لیبی در دستور کار این دیدار است.

رئیس ارتباطات روسیه درباره لیبی در ادامه افزود که روسیه امیدوار است مذاکراتی با تمامی طرف‌های درگیر لیبیایی برای آشتی ملی صورت گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که در سفر مقامات لیبیایی به روسیه همچنین به بررسی برخی پرونده‌های همکاری نظامی میان لیبی و روسیه پرداخته خواهد شد.

السراج و حفتر اواخر ماه ژوئیه در پاریس بر سر ۱۰ بند از توافق آتش‌بس در لیبی که شامل گروه‌های تندرو نمی‌شود و نیز برگزاری انتخابات در نزدیک‌ترین زمان ممکن توافق کردند.

از سوی دیگر منابع نزدیک به شبکه روسیا الیوم ، سفر همزمان خلیفه حفتر و فائز السراج به مسکو را رد و تاکید کردند که تنها حفتر روز شنبه وارد روسیه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار