بازدید 72409

غوغای پس از شهادت محسن حججی در ایران

این تصاویر که نشان می‌داد در چهره این شهید از لحظه اسارت تا زمان شهادت استقامت و ایستادگی برآمده از غیرت و شجاعت ایرانی موج می‌زد، بیش از پیش مردم و نخبگان را متأثر ساخت و واکنش‌های بسیار گسترده‌ای را در فضای عمومی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت و هزاران پست در شبکه‌های اجتماعی در همدردی و همچنین همراهی با مسیری که این شهید در آن گام نهاد، منتشر شده است.
کد خبر: ۷۲۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 11 August 2017
غوغای پس از شهادت محسن حججی در ایرانشهادت محسن حججی به دست عناصر تروریست داعش با قطع سر که یادآور شهادت امام حسین (ع) است، موجی بزرگ از برانگیختگی را در ایران در پی داشته و سینه ستبر این دلاور مرد در هنگام بردن به قتلگاه یادآوری کرد، هنوز غیرتمدانی هستند که جان را با شجاعت در راه حق تقدیم کنند و دشمن را از عظمت روحشان به وحشت آورند.
 
 به گزارش «تابناک»؛ چندی پیش، محسن حججی در عملیاتی که نزدیک مرز سوریه با عراق صورت گرفت، به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و داعش دو روز بعد، تصاویری را از به شهادت رساندن این رزمنده دلاور ایرانی منتشر کرد؛ تصاویری که نشان می‌داد این جوان همچون مولایش، حسین بن علی (ع) با سر بریده دیدار حق را لبیک گفته است. این شهید مدافع حرم، اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود.
 
این تصاویر که نشان می‌داد در چهره این شهید از لحظه اسارت تا زمان شهادت استقامت و ایستادگی برآمده از غیرت و شجاعت ایرانی موج می‌زد، بیش از پیش مردم و نخبگان را متأثر ساخت و واکنش‌های بسیار گسترده‌ای را در فضای عمومی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت و هزاران پست در شبکه‌های اجتماعی در همدردی و همچنین همراهی با مسیری که این شهید در آن گام نهاد، منتشر شده است
غوغای پس از شهادت محسن حججی در ایران 
بسیاری از واکنش‌های کاربران به نحوه شهادت شهید حججی و انتشار عکس پیکر بدون سرش از ارادت این مدافع حرم به امام حسین (ع) و خاندان ایشان اشاره داشت، عده ای با انتشار پست‌های گوناگون نوشتند: «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است» و در این میان، تصویرسازی به چشم می‌خورد که نشان می‌‌دهد، حضرت اباعبدالله در زمان شهادت به استقبال این شهید آمده است.
 
پس از این واقعه، همسر شهید محسن حججی چنین پیامی منتشر کرد: «همسرم رفت که بگوید امام خامنه‌ای تنها نیست... رفت که بگوید هنوز هم مردان خدایی هستند... اگه کسی خواست اشکی برای همسرم بریزد به اشکش هدف بدهد. برای حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) گریه کند... همه زیر لب فقط بگوئید امان از دل زینب(س)... راهش را ادامه بدهید... دعا کنید خدا به من هم صبر بدهد... التماس دعا.»
 
در همین رابطه، سردار سرلشکر محسن رضایی با انتشار تصاویری از شهید مدافع حرم محسن حججی و نکوداشت یادش اعلام کرد بزودی انتقام این شهید را از داعش خواهیم گرفت:

«به شهيد محسن حججي...
 
با سر بریدن انسان هاي آزاده و بزرگ، اندیشه، پيام، نام و اعتبار آنان ازبین نمی رود، بلکه تأثير آنان بر جامعه بشری بیشتر و قله  جلال و جاودانگي شان  رفيع تر می شود.

محسن حججی، از «سر» گذشت؛ اما سرگذشت پرافتخار او در دل آزادگان جهان حك شد. انتقام او را به زودي خواهیم گرفت.

بلندا سر ما كه گر غرق خونش
ببيني، نبيني تو هرگز زبونش
تناور درختي كه هر چه ش ببري
فزونتر شود شاخ و برگ فزونش...»
 
سردار قاسم سلیمانی نیز در یادداشتی مفصل نوشت: «پس از شکست های پی در پی گروه های تکفیری ـ وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان سلام در جبهه های مختلف، گروه ترویستی داعش مرتکبی جنایتی فجیع و غیرانسانی شد، در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی گنجد.

مردم دلاور و امت حزب الله خصوصا خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.
 

این نوع جنایات که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته، تنها نتیجه ای که خواهد داشت، اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان مصمم تر و قدرتمندتر خواهد نمود.

به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست. ما از ابتدا مصمم و به دور از تردید در این راه گام برداشتیم؛ اما ارتکاب این جنایت ها عزم و اراده ما را جزم تر و جدی تر نمود تا جای جای اراضی اسلامی را از وجود بی وجود پلیدشان تطهیر نماییم.

اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند مقاوم این شهید بزرگوار که فرزندشان مانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و با همان شیوه ظالمانه به شهادت رسید تبریک عرض می کنم زیرا نام خانواده شهید پرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین شد و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است.

ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای مقرر فرماید.

هنیئا لک و لکم و عظم الله اجورنا و اجورکم»
 
چهره‌های چون اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، دکتر ظریف وزیر امور خارجه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و بسیاری از سیاستمداران و هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های مشابهی را همراه با ابراز همدری د وعده انتقام خون این شهید والامقام را منتشر کردند.
 
مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی که پس از دو روز اسارت، به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید روز یکشنبه، ٢٢ مردادماه ٩٦ از ساعت ٩:٣٠تا ١١:٣٠ در مسجد جامع شهرستان نجف‌آباد توسط لشکر ٨ نجف اشرف، خانواده شهید و بنیاد شهید نجف‌آباد برگزار می شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۳
انتشار یافته: ۱۵۵
روحش شاد
پاسخ ها
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
کمی به عکس اسارتش نگاه کنید، تصویری از کربلادر پس از14 قرن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
کاش میشد اینهایی که منفی میدن شناسایی بشن جون طرفداری از یک مشت تروریست بی سر و پا ی وحشی تایید انهاست
پیکی نژاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
این احمقها چرا منفی دادند حتما داعشی هستند
سلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
اینایی که منفی دادن کیا هستند؟ اونایی که میرن سفارت فرانسه شمع روشن میکنن یا هم فکرای سریاس داعشی که به مجلس حمله کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
اين منفي ها چه كساني هستند. قطعا هر ايراني و انساني فارغ از دين و گرايش سياسي سر بريدن يك اسير جنگي رو محكوم مي كند . اين هايي كه منفي داده اند واقعا كي هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
منفی دهندگان به بیمارستان روان مراجعه کنند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
خدا لعنت کنه اون داعشی هایی که دارن منفی میدن
آهای بدبخت ترسو اگر مردی بیا بیرون بگو من منفی دادن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
آیابه کسانی که منفی دادندمی شودگفت انسان؟بعیدمی دانم احتمالا منافقین هستندکه ازجرگه انسانیت خارجند
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
شكرتو روح آنهايي كه بر عليه شهيد نظر منفي مي دهند.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
در این عکس بنده شیطان و بنده خدا کاملاً مشهودند
ژن خوب
روحش شاد
روحش شاد یادش گرامی
خدا بیامرزدش ....انهایی که عکس سلفی می گیرند وماهیانه هر کدام قریب ۲۰۰میلیون تومان هزینه دارند به خود بیایند اینجا ایران است ومحسن فرزند ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
بله شما درست میگی محسن فرزند ایرانه
همشهری عزیز
شهادت مبارک
دوباره گل بوته های سرخ لاله ها در کوچه های شهر ستان ما نجف آباد بوی شهادت می دهد.
من مانده ام و غم تنهایی پسر دو ساله ات
من مانده ام جماعت خیابان های شهر های کشور ما که از یاد برده اند هیچ پدری پدر پسرش را با هیچ مطاع مادی عوض نمی کند و تنهایی به پسرش ارمغان نمی آورد. من مانده ام جواب تاریخ که آی آدم ها که بر کاخ عاج نشسته اید مدافعان حرم را جز حرم پاداشی نیست.
من مانده ام و تاریخ که پاسخ دهد آیا کوتاهی امت را در عصر ایمه نسبت به ایمه ، خانواده های شهدای حرم با دفاع از حریم و حرم شان جبران کرده ایم.
من مانده ام و پاسخ خانواده های شهدای غیر حرم که آیا اینان پا بر جای سرخ پای شهیدان شما گذاشتند.
من مانده ام و دل ولی زمان که آقا اگر دل تان می شکند غیر ، ولی فدایی یانت بر سر راهت سر می نهند نه نه بلکه جان می نهند نه نه بلکه کودک دو ساله و....
احمد از یزدانشهر اصفهان
درود بيکران بر روح آن شهيد . غيرت ايراني و عزم و ايمان در چهره اش نمايان است . آفرين به او و خانواده بزرگش.
لعنت بر داعش و حاميان منطقه اي آن . درود بر ايران وايراني .
روحش شاد .
اللهم صل علی محمد و آل محمد. الله اکبر
انشالله اون بزدلی که ترس تو چشماشه و شهید عزیزمون رو اسیر کرده زنده به دست سربازان گمنام اسیر بشه تا از ترس و وحشت هلاک بشه بره به گور
افتخار حسین وزینب به اینهاست....
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
لعنت به ذات منفی دهندگان
عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است .
تن بی سر نه عجب ،داشتن سر عجب است.
کل یوم عاشورا، کل عرض کربلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
ارض
شهدا حلالمان کنید دعایمان کنید
مرد تویی بقیه فقط اداتو در میارن شهدا بخاطر خیلی چیزها شرمنده ایم
روحش شاد
روحت شاد شهيد با غيرت هرگز دلاوري مرداني از جنس تو را از ياد نخواهيم برد.
حیف و صد حیف که این شرافتمندان جان عزیزرا دادند ومفت خوران ناجوان مرددارند نان حرام از قبل اینها میخورند
روحش شاد
روزی "اندوه" به روستای ما آمد
"گفتیم رهگذر است
اما ماند

گفتیم مسافر است و خستگی در می کند و می رود
باز هم ماند و نشست و شروع کرد به بلعیدن ذخیره امیدمان
گفتیم:مهمان بد قدمیست
دو سه روز دیگر می رود
و باز هم ماند و ماند و ماند و تبدیل شد به یکی از اعضای ده مان

اکنون اندوه کدخدا شده و تمام کوچه ها بوی "آه" می دهد .
تمام امیدها را بلعید و به جایش "حسرت" در دلها انبار کرد

پیران ده هنوز به یاد دارند :
روزی که اندوه آمد
"جهل" نگهبان دروازه روستا بود
آیا کسی بود که حاضر باشد با وی عکس سلفی بگیرد؟
به این قضیه ی سلاخی هزاره ها در افغانستان که در یک روستا اتفاق افتاده هم باید توجه کنیم تا ارزش خون این شهیدان رو بهتر درک کنیم چون این ها اگر نباشن دواعش میان سر وقت شهر های ایران همینطور که مردم اون روستا رو سلاخی کردن و دخترها رو به اسیری بردن بنابراین مدافع حرم اهل بیت تنها نیستن اینها مدافع ناموس و امنیت شهروندان ایران هم هستن
در انتقام خون این شهید و همه ی شهدای مدافع حرم سزوار است که غرش مجدد موشک های ایرانی سکوت داعشیان را بشکند
چی باید گفت .لعنت به هرچه آدم متعصب کوردل
فرق مرد و نامرد اینجاها معاوم میشود نه خالکوبی داشت نه هیکل فیزیک نه 6 پک نه پورشه.از مال دنیا هم سهمش خنجر داعش بود .دهه هفتادی هم بود. ولی دل جگر شیر داشت . من واقعا شرمنده ات هستم .
اینایی ک منفی میدن فازشون چیه بگن تا ما هم بفهمیم
اونیکه اسلحه دستشه بیشتر ترسیده.
شهید بزرگوار روحت شاد خدابه خانواده ی این شهید صبر وشکیبایی عنایت بفرماید
همون داعشي جنايتكار در عكس را بايد بگيريم
اونهایی که منفی دادندایرانی نیستند ایرانی باغیرت نسبت به کشته شدن هموطنش بی تفاوت نمیمونه
خوش بسوز از غمش ای شمع که امشب من نیز به همین کار کمر بسته و بر خاسته ام

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
در باغ شهادت را نبندید به ما بیچارگان زان سو نخندید
سخن مولوی پس از هزار سال همچنان آواز گوش دل است که گفت:
کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی
کجایید ای سبک روحان عاشق پرنده تر از مرغان هوایی
بگذشتند از گذر و خود گذرگه اسرار شدند...
چقد امروز وفردا میکنیم نکند دیرشود وما جامانده ی قافله شهدای مدافع حرم شویم.... انقدر غرق روزمرگی های این زندگی شده ایم که سوختن لحظه های ناب را حس نمیکنیم اری ما سرگرم وام وامرار معاش و...هستیم وشهدا سرگرم عشق بازی با خدا..... می ترسم که خیلی د دیرشود...
آقا محسن شرمندتم
فرزند دلير ايران زمين.

كوروش تو بخواب زيرا كه فرزندانت بيدارند
سلام برارباب وسرور شهیدان عالم
برادر عزیزم شهادت گوارای وجودت
با شهادت خود ندای حضرت ارباب را لبیک گفتی خوشا به حالت
همیشه دریاد خاطر مان خواهید بوداماحرف آخرم با اآقای مهدوی کیاست؛بهتر است همه ما بدانیم که خواسته ونا خواسته همیشه مدیون شهدائیم وحال با حرف بی ربط نمک بر زخم خانواده های این عزیزان نباشیم که خداوند بزرگ شنوا وبیناست
یک موشک بندازید توداعشیها
روحش شاد و یادش زنده باد
اللهم صل علی محمدوال محمد.روحش شاد.لعنت خدابروهابیت ملعون
خوشا به سعادتت ای شهید. تو در ملکوت اعلی هستی و با سالار شهیدان مونس.
سپاه و نیروهای مسلح باید هرچه سریعتر انتقام خون این شهید مظلوم را از داعش بگیرن.
تبریک به پدر و مادر بزرگوارش برای تربیت همچین فرزندی
شهداه شرمنده ایم
تعداد زیاد منفی ها برای این کامنت ها نشان میدهد که بازدید کننده غیر ایرانی و غیر مسلمان و ضد انقلاب زیاد دارد
تابناک جان دقت کن عزیزم ، نظر سنجی ها ت و نظراتی که منتشر میکنی به نظام اسلامی که هر روز برای باقی ماندنش خون داده شد ، زره ای ضرر نرسانی که در دنیا و اخرت مدیونی
و من الله توفیق
در مکتب تشیع سرببازیم و رخ نگردانیم
واقعا به این شهید بزرگوار باید افتخار کرد.
ولی جاداره که 6 تا دیگه موشک براشون بفرستیم تا بدونند با کی طرفند.
منتظریم.
بزنین با موشک بترکونینشون برای همیشه از بین ببرینشون
روحش شاد کیاوش گرامی باد
مظلوم در عین صلابت.قفس دنیا جایش نبود.
شما از حسن روحانی پیامی در این خصوص شنیده اید؟
ما را ز سر بریده می ترسانی?
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
در خصوص نحوه شهادت ایشان مطلبی پخش شده که ظاهرا قبل از حمله داعش هواپیماهای امریکایی ان منطقه را بمباران شدید کردند و بعد از داعش به مواضع بی دفاع حمله نموده و شهید حججی را اسیر کردند .
ای کاش خبرنگاران در این باره تحقیقات مفصلی انجام دهند و در صورت صحت موضوع بازتاب جهانی یابد
درود بر این شهید بزرگوار باید مسئولین به جای سلفی گرفتن از این شهید بزرگوار درس ایستادگی ومقاومت را بیا موزند.
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا
سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت
شرمندگي درمقابل غیرت وایستادگی ات ای شهید وطن. گریه وسکوت پاسخگوی وجدانم نیست به مولا
تو فکر رفتم که اینای که منفی میدن ایرانی هستن، اصلا ادم هستن، نون این مملکترو میخورن برای اون اشغالا سینه میزنن.
درود بر قلب مطمئنت
روحت شاد مرد شجاع
سلام آنهایی که اشتباهی دستشون به متفی می خوره کاری ندارم ولی انهایی که از روی جاهلیت منفی می زنند با همون شمر زمانه فرقی ندارند وقت میخوام بگم دلم به حالشون میسوزه وقابل تاسف هست
لعن و نفرين به كساني كه منفي مي دهند. عمال داعش و منافقين كور دل
روحش شاد
منفی دادن یعنی چی
و نفسی و امی و ابی و اهلی و مالی انت یا ابا عبد الله الحسین علیک الصلوه و السلام
دوستان من بیایید جدا از سیاسی بازی عکس پروفایل تلگرام خود را برای چند روز ب این شهید اختصاص دهیم
روح این شهید بزرگ شاد باشد
به چهره ی این شهید دلاور و ان داعشی که وی را به اسارت گرفته دقت کنیم تفاوت انسانیت و وحشی گری کاملا مشهود است !ترس همراه با وحشی گری و نامردی در چهره ی داعشی ملعون موج می زند
با سلام ۰ انشاءالله به آبروی حضرت زینب (س) خداوند به خانواده ایشان صبر عنایت کند و ایشان همنشین اولیاء خداوند باشد
لعنت خدا بر آلسعود و اردوعان و آمریکای جنایتکار و نوچه های آنها که بی بهره از ابتدایی ترین فرهنگ انسانی هستند.
درود خدا بر این شهید بزرگ که در کلاس مولای خود اباعبدالله الحسین ع درس آزادگی و شهامت و غرور را با نمره عالی فراگرفته بود.
روحت شاد بزرگ مرد هیچ وقت فراموشت نمیکنیم. چه بگویم که دلتنگتم پروردگار تبارک و تعالی بهترین جایگاهشو به تو بده. خبر مرگ قاتلتو فرشتها تو گوشت میگن. زنده باد غیرتو شجاعت
چرا مثبت و منفی ها کار نمیکنه؟؟؟؟؟!!!!!
روحت شاد ای تمام غیرت شیعه
خیلی مردی
سلام و درود خدا بر شما شهیدان
شهید عزیز شهادتت مبارک
شما را به سربریده امام حسین (ع) قسم میدهم برای من دعا کنید که خدا فیض شهادت را نصیبم کند آنهنم در راه خود و اهل بیت پیامبر(ص)
به پسر عارف بگین

این ژن برتره
از تن بی سر چه ترسانی مرا
من قلندر زاده ام داد از فراغ
روحت شاد بزرگ مرد
اونایی که این نظرات منفی رو حداقل در مورد کامنت روحش شاد میدن میشه لطف کنند و بگن برای چی نظرشون منفی است ؟ اگر مخالف نظام هم باشید دیگه انسان که هستید ؟ سر یک انسان رو با اون بچه کوچیکش بریدن ها ای انسانها !!
شاید ما هم به نکته ای توجه نکردیم که شما دیدید!
عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است .
تن بی سر نه عجب ،داشتن سر عجب است
ضمن تبریک و تسلیت به خانواده محترم شهید
خواهرم جمله ی بسیار زیبائی برای بدرقه شهید نوشتی
ملتی پشت سرت ایستاده ای عزیز ما
امیدوارم مردم عزیز ایران معنی واقعی عشق بازی با خدا را بفهمند این سرها به خاطر عشق به خدا جدا میشوند. سردار منتظر انتقام از دشمنان خدا هستیم. بسم الله
خون درون رگهایمان به خروش آمده و منتظر اذن رهبریم تا انتقام شهدا را از شجره خبیثه ملعونه بگیریم.
کجاست اون آقایی که در ایام انتخابات تو اصفهان پیشنهاد مذاکره با داعشی ها رو کرد؟ چقدر کوته فکری و عقب افتادگی؟ بیا و به احترام این خون با خیل عظیم شهدا با ملت هماهنگ باش و استغفار کن و از محضر این خانواده های بزرگ و از محضر فرزندان این مردان آسمانی که سال های سال باید فقط نظاره گر تصویر پدرشون باشند معذرت خواهی کن و.........
اونهایی که به نظرات حمایتی از شهید و خانواده اش نظر منفی داده اند ، همسفره و از کیش و قماش خود داعش و
ملعونین زمانند .

اللهم العن کل ظالم ظلم حق محمد و ال محمد
روحش شاد
وصف ایشان در یک کلمه نمی گنجد
اللهم عجل لوليك الفرج احسنت به غيرت همين شير مردايي كه جونشون رو پاي مكتب وناموس ميدن
این منفی ها برای چیه! خدای آدمیم ما! شرم بر ما باد
شهید حرم
شهید حراست از خاک ایران
روحش شاد باد
روحش شاد و خداوند به خانواده اش صبر جزيل عنايت فرمايد.
نماد غیرت ایرانی ، درود بر شرف و مردانگی ات .
مسئولین به خود بیائید وببینیدشهید محسن حججی اینگونه فداکاری می کند وباتن بی سر به ملاقات خداوحضرت اباعبدالله الحسین (ع) می رود وازان طرف هم بابازیکنان وفوتبالیست ها (این مفت خورها) قراردادهای میلیاردی بسته می شود وازطرفی یک جوان بیکار به خاطر یک میلیون تومان وام ضامن نمی تواند پیداکند وازخیر وام می گذردفردای قیامت چه جوابی خواهید داشت
چقدر این کلام امام خمینی با تصویر این شهید بزرگوار مطابقت داره

با قلبی آرام و ضمیری امیدوار به فضل خدا .........
شهادت مبارکت باشه تو سعادتمند شدی .ما همه شرمنده شماییم شهدا برایمان دعا کنید.
روحش شاد ، نوحه با صدای کیه؟
سلام خدا بر شهیدان راه وطن.
جه زیباست که تو این دنیای الوده و پرزرق و برق مرگی به این زیباییی داشت. با دیدن ارامش چهره این شهید ایمان آوردم که هنوز هم میشه به این دنیا امید داشت. خداوند وقتی عاشق کسی شود شهیدش می کند. به امید نایل شدن به این افتخار عظیم و یا حداق در مسیر این بزرگان بودن....
به حلقوم بریده همچون حلقوم علی اکبرت قسم یک لحظه از آرمان وهدف شما غافل نخواهیم شد...
اهکاری از شاعر و مداح اهل بیت حاج محمد رضا جوان:

داعش،چه ز"ماو کربلا "میدانی؟
ما را ز سر بریده می ترسانی؟
ما گر ز سر بریده می ترسیدیم
در مستی مرگمان نمی رقصیدیم
ما شیفته ی راه شهادت هستیم
سرباز و فدایی ولایت هستیم
صد بار اگر کشته به راهش گردیم
با جان دگر دوباره بر می گردیم
شاگرد کلاس اول عباسیم
پس روی حسین و زینبش حساسیم
تا باز بفهمی که چه بی پرواییم
با سر به سِتیزِ خنجرت می آییم
کودک نشوی،گول خودت را نخوری
باخنجر خود دست خودت را نَبُری
پا را ز گلیم خود فرا تر نَبَری
این لقمه بزرگ است،دهان را نَدَری
با پا به سر بخت سیاهت نزنی
با دست خودت گور خودت را نَکَنی
پایت به حریم کربلا وا بشود
صد کرببلای تازه برپا بشود ...
خداوند به خانواده اش صبر دهد انشالله.............و خوشا به سعادتش انشالله که در جوار حصرت حق و ابا عبدالله حسین محشور شود .....برای شادی روحش صلوات فراموش نشود....
برای چی منفی می زنید لا اقل به خاطر مرام وانسانیت اگر هم مشکلی هست در این مواقع به خاطر احترام به خانواده آن طرف منفی نزنید.
دعایمان کن تا اصلاح شویم.شهدا شرمنده ایم.جهت شادی روح پاکش صلوات.
حرام زاده های داعشی! ترسوهای مزدور از سگ هار کمتر...
سلام . ما بسیجیان و رزمندگان ادامه دهنده شهدایی همچون شهید عزیز مان حججی هستیم ضمن تسلیت به همسر و تنها فرزند کوچک ایشان، تا آخرین نفر از نابودی این وحشیهای تکفیری دست از سرشان برنخواهیم داشت .
درود بر رزمندگانی (کرد و فارس )که در مقابل جهل تروریست های افراطی و جنایتکار میجنگند و جان خود را فدای انسانیت و عدالت میکنند.
عکسی تاریخی. جسارت، غرور، شجاعت، عشق، صلابت، ایمان. به تو افتخار می کنیم. همیشم. ما را دعا کن.
آتش به کام و زلف پریشان و سرخ روی این آفتاب از افق دیگر آمده
منفی ها از سوی داعشی هاست؟ آرزو میکنم عاقبتشان هم مانند داعشی ها باشد.
جانم فدایت مطمعنم که روحت در آرامش و قرین رحمت الهی هست فروپاشی دژ استکبار و وهابیت نزدیک است و جسم و روح دشمنانت تا ابدیت در عذاب الهی خواهند بود.
ما گر ز سر بریده می‌ترسیدیم
در مجلس عاشقان نمی‌رقصیدیم ...
السلام علیک یا شهدای اسلام از عاشورای کربلا تا حضور غیرتمندانه مدافعین ایران در سراسر نقاط جهان
همچنان که در نماز سلام به شهدای بزرگوار اسلام در کربلا میکنی حتما یادی از شهدای اسلام به ویژه اندسته مظلومانی که به دست حیوانات داعشی و امثالهم رخ داده و مایع ننگ بشریت هستند داشته باشید ،
خداوند متعال جایگاه شهدای ما رفیع است رافعتر گرداند .
و صبر بی پایان به خانواده محترم شهید والا مقدار و مقام محسن حججی بدهد .

این سر که نشان سرپرستی است امروز رها ز قید هستی است
با دیدهٔ عبرتش ببینید کاین عاقبت وطن‌پرستی است
شماشهیدان افتخارمایید
.
ما در دنيای عاشقانه ی خود

آیا می توانيم مانند او

عاشق بشويم

بی شك ما هم اگر بشويم

پس می توانيم

مانند او نام مرد بودن را

بر خود بگذاريم

نامش گرامی و یادش زنده باد
شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند. امام خمینی ره.
غرور نگاهت ای مرد ،خود درسی ست به عظمت کل تاریخ .تو خود تفسیر و تعبیر عشق و غروری.تصویر لحظه ی وصالت همچون تابلویی گرانبها بر پیکره ی هستی نقش خواهد بست تا وحشت دشمنان دین و ملت و میهنت را در مقابل غرورت به رخ جهانیان بکشد.و یقینا آرامشت ،هرچه آرام و قرار است از دین فروشان و گمراهان وغفلت زدگان زمانت خواهد گرفت.
وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.
نماینده با اقتدار ملت من تویی
سرنوشت سِرِ سَرِ محسن را، بی سَر نوشت چونکه او پیمان خود ، با خون نوشت

سرنوشت سِرِ سَر سردار را از سر نوشت کربلا ،کرب و بلا و بوی آن به ز بهشت

روحت شاد سردار بس سر
مولایمان حسین است یا حسین
وای وای وای اگر سید علی حکم جهادم دهد وای....
اینایی که منفی دادن فازشون چیه؟ مگه داریم و هستند کسانی که به هیچی پایبند نیستن؟
شهیدبزرگوارفقط میتوانم بگویم شرمنده ات هستیم
السلام عیلک یا اباعبدالله
خدا ایشان را با سالار شهیدان محشور نماید.
او غیرت مسلمان شیعه را نمایش گذاشت , او به دست شقی ترین مردم روزگار همچون مولایمان امام حسین به شهادت رسید.
روحت شاد. روحت شاد. روحت شاد .
خدا به همسرت صبر عطا کند انشا..
حججی هم حجت امروز ما هستی و هم تجسم شجاعت شیر مردان سپاه حسین (ع)در کربلا
سراغت راازقاصدک که می گیرم تابی خورده و دردل ابرها گم می شود.غصه ام می گیرد می دانم شرم دارد ازاینکه خبردهد ، رفتنت همیشگی بود .
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است ،وقتی که به تو نگاه می کنم .
محسن جان به حالت غبطه می خورم
خداوند به خانوائه ایشان صبر عنایت فرماید.
با امام حسین ع محشور گردد .
مسئولین قدر این فداکاری ها را بدانند .
درود بر شهیدان و ایثارگران آنان که از جان خود گذشتند
به امید نابودی داعش و اربابانشان انشاالله
دمش گرم و روحش شاد
لقمه حرام را میشه تو کسایی که منفی دادند حدس زد .شهید مظلوم سرشو بریدن بقیه میگن خدا رحمتش کنه تو چرا منفی میدی یعنی تو داعشی هستی؟ ؟؟؟
برای یاد بود و بزرگداشت این قهرمان هر کاری انجام شود کم است
بهترین سلام ودرود تقدیم به روح بزرگوارش.....................................................
روحش شاد یادش گرامی
سلام هرچقدر فکر میکنم منفی دادن به بیشتر کامنت های بالا رو درک نمی کنم. کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟
بعد از مدت ها گریم دراومد. روحش شاد راهش ادامه دار...
روحش شاد و یادش گرامی باد
به قول سردار دلها این شجره ملعونه به هیچ کس مخصوصا ایرانیها رحم نمیکند.حججی جان خودرادادتامابفهمیم با چه جرسومه هایی طرفیم
سلام و درود بر یاران مهدی ادخلو فی جنه
سلام . چقدر زیبا بود نگاه تو .
نگاهت مرا هم هدایت کرد و هم مصمم برای خدمت و دفاع .
به رهبر مهربانم شهادمحسن حججى راتسلىت عرص مکنم دلم خىلى گرفته جگرم سوختباى اهنگرا نوحه سراى بکند
بسمه تعالی
بهترین وپاک ترین سلام ها وصلوات فرشتگان الهی وانبیاءواولیاءوصالحین وشهدابر این شهید والامقام که تجلی وحماسه غیرت وجوانمردی بود وبا گام های استوار وچشمان نفافذش دشمنان جاهل خوارجی مسلک را زبون کرده وبا چهره ای گلگون وبا سری بریده به ملاقات سالارشهیدان حضرت ابا عبد الله الحسن ع رفت او بی گمان یکی از بزرگ پرچمداران سر وقامت شهادت در عصر حاضر است طوبی له ،حسنت مستقرا ومقاما
به ارزویت و وصال به سرورت اقا امام حسین رسیدی.
روحش شاد
خدا رحمت ش کنه
اشکم در آمد
مرز میان حق و باطل فاصله ای است از تار مو تا کهکشانها .
خدا رحمت کند این شهید راه حق را
جوانی که در عنفوان جوانی کارنامه قبولی گرفت و در عارفانه ترین شکل بدست شقی ترین موجودات فعلی روی زمین نزد سرور وسالار خود حضرت ثارالله شتافت روحش شاد و راه ومنش او مستدام باد-یکی از بجای مانده از غافله شهادت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی