بازدید 4764

اتفاق نظر مجلس و وزارت امورخارجه برای اقدام متقابل با آمریکا

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعضای کمیسیون و وزارت امور خارجه در زمینه اقدام متقابل با تحریم های آمریکا اتفاق نظر دارند.
کد خبر: ۷۱۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 29 July 2017
محمدابراهیم رضایی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به نشست ویژه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی با حضور رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام در خصوص تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: عباس عراقچی گزارش مفصلی از مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا  تمام دشمنی های این کشور با جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

نماینده مردم خمین در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه اثرات مصوبات اخیر آمریکا علیه ایران بررسی شد، ادامه داد: در این راستا اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز دیدگاه خود را در خصوص طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا عنوان کردند.

وی با بیان اینکه بین کمیسیون امنیت و وزارت امور خارجه در زمینه اقدام متقابل در برابر آمریکا اتفاق نظر وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه آمریکا شکست های مستمری در راهبردهای خود در منطقه داشته است می خواهد با اعمال تحریم های جدید علیه ایران عصبانیت و خصومت خود را نسبت به جمهوری اسلامی افزایش دهد.

رضایی تاکید کرد: به این جهت ما باید متناسب با رفتار آمریکا عکس العمل نشان دهیم و از آنجایی که طرح تحریمی آمریکا از مجلس نمایندگان آنها شکل گرفته است لازم می دانیم مجلس در این راستا تصمیمگیری متقابل و متناسبی داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کلیات طرح مقابله با رفتارهای ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در کمیسیون امنیت به تصویب رسیده است، گفت: در نشست های بعدی وارد جزییان طرح مذکور می شویم و در مواردی که لازم باشد پیشنهادهای جدیدی اضافه خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده 15 مرداد اعضای کمیسیون جزییات طرح را بررسی خواهند کرد، اظهار داشت: در صورت لزوم از مسئولان سپاه و وزارت اطلاعات برای بررسی بیشتر و دقیق تر دعوت خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار