بازدید 4581
پیش بازی

پرسپولیس اولین بازی به سد فولادی رسید

هواداران از بازی سرخپوشان مقابل فولادی که متحول شده، استقبال می کنند، فولادی که پس از پایان فصل گذشته و کنار رفتن نعیم سعداوی، حالا هدایتش به عهده سیداکبر پورموسوی است
کد خبر: ۷۱۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 27 July 2017
هفته اول هفدهمین دوره لیگ برتر با برگزاری دیدارهایی آغاز خواهد شد که هرکدام از آنها جذابیت‌های خاص خود را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، داغ داغ است. هم هوای این روزهای ایران و هم هوای فوتبال کشورمان، فوتبالی که فصل گذشته‌اش حسابی داغ بود و با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و در پایان یک فصل داغ، تیم ملی هم به جام جهانی 2018 روسیه رسید. حالا با این شور و هیجانی که در فوتبال ایران به وجود آمده و پس از برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و نفت که با قهرمانی سرخپوشان به پایان رسید، لیگ هفدهم آغاز می‌شود.

پرسپولیس - فولاد خوزستان
فصل گذشته تیمی جلودار پرسپولیس نبود و این تیم توانست سه هفته پیش از پایان مسابقات لیگ، قهرمان شود. حالا برانکو ایوانکوویچ به جز سروش رفیعی و چند بازیکن جوان و نیمکت‌نشینی که از دست داده، توانسته سایر مهره‌های اصلی خود را حفظ کند.

ضمن اینکه با جذب بازیکنانی چون شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، گادوین منشا و همچنین بازگشت احمد نوراللهی تیم خود را قوی‌تر از فصل گذشته کرده است. با اینکه از پرسپولیس فصل جدید در بازی مقابل نفت رونمایی شد، اما حالا خیلی‌ها از جمله هواداران این تیم منتظر رونمایی از پرسپولیس جدید در لیگ برتر هستند.

برگزاری اولین بازی این تیم در خانه و انجام آن در یکی از روزهای پایانی هفته شاید باعث شود هواداران از بازی سرخپوشان مقابل فولادی که متحول شده، استقبال کنند، فولادی که پس از پایان فصل گذشته و کنار رفتن نعیم سعداوی، حالا هدایتش به عهده سیداکبر پورموسوی است. این مربی نیز با بازیکنانی جدید که عموماً از استقلال خوزستان همراه با خودش به این تیم آمده‌اند، به دنبال تغییر رویه در فولاد است تا بلکه مدیران این باشگاه رضایتی از نتایج این تیم که سابقه دو قهرمانی در فوتبال ایران را دارد، داشته باشند.

برانکو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش به هواداران یک قول داده و آن هم این است که «می‌خواهیم این فصل بیشترین قهرمانی را داشته باشیم». پورموسوی هم در نشست خبری اعلام کرده که تیمش به دنبال بازی زیبا مقابل پرسپولیس است. باید دید این دو مربی با این دیدگاه‌ها آیا می‌توانند یک بازی زیبا را در هفته اول به نمایش بگذارند یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی