بازدید 2891

دولت در سایه باعث انحراف در روند کار دولت و کشور می شود

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تشکیل دولت در سایه باعث انحراف می شود.
کد خبر: ۷۱۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 25 July 2017
عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح ایده تشکیل دولت در سایه اظهار داشت: در شرایطی که دولت و سخنگوی دولت تمام مسائل را به درستی بیان می کنند و تا کنون از نوبخت کلمه ای خلاف واقعیت نشنیده ایم دلیلی برای ایجاد دولت در سایه نمی بینیم.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در سایه عملکرد منفی به دنبال خواهد داشت، گفت:دولت در سایه ایجاد ابهام، اشکال و ایراد می کند، در شرایطی که دولت تمام مسائل و موارد را صادقانه اعلام می کند، این ایده باعث چالش جدی  در کشور می شود.

وی در این باره که نقد دولت باعث رشد و توسعه در کشور می شود، اظهار داشت: راه نقد برای آحاد ملت باز است، رسانه های و شبکه های اجتماعی می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند و بر اساس آن عملکرد دولت را نقد کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین دیگر نیاز به تشکیلات اطلاعاتی و دولت در سایه جهت نقد وجود ندارد، معمولا چنین رویه هایی باعث انحراف، خشونت و چالش می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: راه برای نقد صادقانه باز است و هر کسی می تواند دراین مسیر دست به قلم ببرند اما باید دقت شود که نقد بدون حب و بغض باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل