بازدید 3564

حمله هواداران مجازی با اشاره ستاره های فوتبال!

کد خبر: ۷۱۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 25 July 2017
برخی مصاحبه ها و نوشته های مربیان و بازیکنان و مسئولان در راستای ساماندهی حمله هوادارانشان در فضای مجازی است که لازم است کمیته اخلاق به آن رسیدگی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو اتفاق مشابه داریم در دو تیم مختلف و دلخوری بازیکنان از نگرفتن حقوقشان از تیم های خود. آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی در حالی گلایه به کنفدراسیون آسیا برده اند که هر دو جزو بهترین بازیکنان استقلال بودند. آنها برخلاف گفته مسئولان باشگاه که مدعی بودند بدهی برجا نگذاشته اند، از باشگاه طلب کارند.

طارمی هم شرایط مشابهی دارد. او هم طلب دارد، حتی سعی کرد از پرسپولیس برود تا آینده اش را بهتر بسازد و هم رشد فنی کند و هم رشد مالی. او هم دیگر جوان بیست ساله نیست و باید زندگی اش را جمع و جور کند. تیموریان بابت پولی که نگرفته مالیات داده تا ممنوع الخروج نباشد، کاوه هم مطابق قراردادش پول نگرفته است.

نمونه این بازیکنان را بسیار زیاد داریم، در استقلال صادقی ها، مظلومی ها، بیک زاده ها، فخرالدینی ها، پورحیدری ها و ... هستند. در پرسپولیس ۱۱ پرونده بین المللی وجود دارد و کلی پرونده داخلی. نکته بد ماجرا اینجاست که مسئولان پرسپولیس و استقلال به جای حل این مشکلات راه استفاده از ارتش سایبری را در پیش گرفته اند. در استقلال یک جور و در پرسپولیس جور دیگر.

استفاده از احساسات هواداران
اینکه آیا بازیکنان کار درستی می کنند محل بحث است، به هر حال آنها از استقلال و پرسپولیس اعتبار می گیرند اما حقوقشان را هم لازم دارند و روی آن حساب کرده اند. با این وجود اتفاق بد این است که استقلال و پرسپولیس با حرف های مسئولانشان یا بوقچی هایشان نباید از احساسات هواداران برای حل موضوعات قانونی استفاده کنند.

این باشگاه ها فرهنگی هستند؟ 
رو در رو کردن مردم با بازیکنان خودی و توهین برخی از هواداران به بازیکنانشان اصلا با واژه فرهنگی باشگاه ها جور در نمی آید. گفتن حرف هایی مثل این: «آندو تیموریان و کاوه رضایی می خواهند استقلال را منحل کنند» بسیار زشت است و استفاده از افکار عمومی که بعضا سیلی زشت به راه می اندازد. یا گفتن چنین حرفهایی: «هنوز صابون هواداران ما به تن فلانی نخورده است! ».
این حرف ها موج هایی به راه می اندازد که جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد. فوتبال بازتاب زیادی در رسانه ها چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد که متاسفانه این کار جامعه را فحاش و زشت و بی سواد نشان می دهد و علت آن حرف های اشتباه برخی از مسئولان این باشگاه ها است.
خیلی ها دوست دارند جلوی این مسائل را بگیرند، همانها باید بدانند این آب از سرچشمه گل آلود است. نشست و برخاست برخی مربیان با قلدرها، مصاحبه های تنش برانگیز و ... همه باید در کمیته اخلاق بررسی شوند. این کمیته حتما موج های زشت در فضای مجازی را می بیند و می تواند با مولد های آنها برخورد جدی کند.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار