بازدید 5913
جوابیه آژانس ثناسفر گشت به خبر «تابناک»؛

مسافران این شرکت با رضایت کامل از خدمات استفاده می کنند

کلیه افراد حاضر در جلسه همگی بر اساس فرم‌هایی که پیش از دعوت خودشان با رضایت پر کرده و در اختیار شرکت قرارداده‌اند دعوت شده‌اند و هیچ روش رندوم یا اتفاقی وجود نداشته است. بیش ازصد‌ها نمونه از خدمات ارائه شده شرکت به خریداران وجود دارد که مشتریان در ‌‌نهایت رضایت و سلامت از خدمات شرکت استفاده کرده‌اند و با هزینه‌های مناسب سفر خود را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۷۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 22 July 2017
در پی درج خبری با تیتر دام بزرگ آژانس‌های مسافرتی با سراب سفر به ۵ قاره در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ آژانس گردشگری ثناسفرگشت جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عیناً درج می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، در این جوابیه که به امضای احسان مرادی کوچی، رئیس هیئت مدیره شرکت رسیده آمده است: سایت خبری تابناک با انتشار مقاله‌ای در تاریخ ۱۶/۰۲/۱۳۹۳ به شماره مقاله ۳۹۸۴۶۲ مطالبی را علیه این شرکت منتشر نموده است، 

این مقاله به گونه‌ای طراحی شده است که پس از جستجوی نام آژانس ثناسفرگشت، در موتورهای جستجو ظاهر می‌شود و ذهن مخاطب را گمراه می‌نماید. در جهت دفاع از خدمات شرکت و رد مطالب منتشر شده به نکاتی اشاره خواهد شد تا ذهن خوانندگان محترم نسبت موارد مطروحه روشن شود. 

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ثناسفرگشت با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۲۸۴۷۴۸ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۲۱۹۲۵۵ با کسب مجوز لازم از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری فعالیت خود را از تاریخ ۱۱/۰۹/۱۳۸۵ تحت عنوان ارائه کلیه خدمات توریستی در راستای خط و مشی تعیین شده از سوی سازمان مذکور آغاز نموده است. سازمان یاد شده ناظر به عملکرد کلیه دفا‌تر خدمات مسافرتی و گردشگری است. 

کلیه افراد حاضر در جلسه همگی بر اساس فرم‌هایی که پیش از دعوت خودشان با رضایت پر کرده و در اختیار شرکت قرارداده‌اند دعوت شده‌اند و هیچ روش رندوم یا اتفاقی وجود نداشته است. 

بیش ازصد‌ها نمونه از خدمات ارائه شده شرکت به خریداران وجود دارد که مشتریان در ‌‌نهایت رضایت و سلامت از خدمات شرکت استفاده کرده‌اند و با هزینه‌های مناسب سفر خود را انجام داده‌اند. 

هزینه تمام شده در روش ارائه شده‌‌ همان طور که در مقاله ذکر شده ۱۰ تا ۴۰ درصد پایین‌تر از سایر روش‌های مسافرتی موجود در بازار می‌باشد که توسط کار‌شناسان شرکت قابل اثبات بوده و در صورت نیاز به خریداران توضیح داده می‌شود. 

در متن مقاله ذکر شده که علاوه بر هزینه قرارداد شرکت هزینه‌هایی به صورت ارزی سالانه از مسافر دریافت می‌کند در صورتیکه به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و هیچ هزینه ارزی سالانه‌ای بابت قرارداد از مسافر دریافت نمی‌شود. 

در ‌‌نهایت لازم به ذکر است شرکت ثنا سفر گشت ‌‌نهایت همکاری با شما را خواهد داشت و هرگونه دلیل و مدرک دیگر یا نیاز به حضور نماینده سایت شما را در شرکت برای اثبات دلایل فوق و کذب بودن مقاله چاپ شده را با کمال میل می‌پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار