بازدید 2239

دلیل توسعه 50 درصدی مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر

کد خبر: ۷۱۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 22 July 2017
مدیرکل توسعه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال‌های اخیر و اجرای برنامه‌های مختلف، آگاهی‌های شخصی، انگیزه و اعتماد مردم نسبت به برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر افزایش و مشارکت مردم توسعه یافته است.

به گزارش فارس، محمد بیرجندی درباره توسعه و افزایش مشارکت‌های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر، گفت: دلیل اصلی این موضوع، توجه بیشتر به سیاست مبارزه با مواد مخدر در دوره اخیر مدیریت کشور است به طوری که برنامه جامعی در این زمینه، تدوین و منجر به حساسیت بیشتر مردم و در نهایت گسترش مشارکت‌های مردمی شده است. 

وی افزود: در اجرای برنامه‌های مختلف، آگاهی‌های شخصی، انگیزه و اعتماد مردم نسبت به برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر در کشور افزایش یافته است، به همین دلیل شاهد حضور و استقبال بیشتر مردم در امر مبارزه با مواد مخدر و در نهایت پیشرفت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر شده است. 

مدیرکل توسعه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: سهم زیادی از فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها در حوزه پیشگیری از مواد مخدر بر دوش تشکل‌های مردمی است، به طوری که هم اکنون شاهد افزایش بیش از 50 درصدی در این زمینه هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: حضور تشکل‌های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر به ویژه در محیط‌های کاری منجر به جذب منابع بیشتر، اطلاع‌رسانی فراگیرتر و گسترده‌تر در عمق لایه‌های اجتماعی شده است، ضمن اینکه اینکه موضوع روز به روز در حال توسعه و ترویج است. 

بیرجندی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم حساسیت شیوع اعتیاد را در جامعه بالا ببریم، در نهایت باید اقدامات ما منجر به دخالت بیشتر مردم برای مبارزه گسترده‌تر با مواد مخدر شود، تا دستاوردها در این زمینه افزایش یابد. 

مدیرکل توسعه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید ضمن کنترل شاخص‌های مواد مخدر بتوانیم در مهار و شیوع اعتیاد در جامعه پیشرفت‌هایی را داشته باشیم که این مهم جز با مردمی‌تر شدن مبارزه با مواد مخدر محقق نخواهد شد.

بیرجندی تصریح کرد: دانش عمومی و آگاهی مردم در سال‌های اخیر نسبت به آسیب‌ها و تبعات کوتاه مدت، میان‌مدت و درازمدت به اعتیاد و تهدید نسل آینده خانواده و سلامت آنها منجر به مشارکت بیشتر مردم در امر مبارزه با مواد مخدر شده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سال‌های اخیر، نظرات، گفتارها و کردارهای مردم و مسئولان منجر به تولید گفتمان جدیدی در امر مبارزه با مواد مخدر و اجتماعی شدن آن شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار