بازدید 28074

قاتل: دو روز در فکر شکار آتنا بودم

قاتل «آتنا» 7 ساله از دو روز پیش از جنایت هولناک برای شکار دختر کوچولوی پارس آبادی نقشه کشیده بود و به دنبال فرصتی برای به دام انداختن طعمه‌اش بود.
کد خبر: ۷۱۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 22 July 2017
قاتل «آتنا» 7 ساله از دو روز پیش از جنایت هولناک برای شکار دختر کوچولوی پارس آبادی نقشه کشیده بود و به دنبال فرصتی برای به دام انداختن طعمه‌اش بود.

به گزارش روزنامه ایران، روز 28 خرداد «آتنا» مانند هر روز از ساعت 10 صبح، کنار وانت پدر ایستاده بود و سعی می‌کرد به او کمک کند. هر کسی که عبورمی کرد با شیرین زبانی به او سلام می‌کرد. رفت و آمدها زیاد بود. اواسط روز بود که از آن سوی کوچه، رنگرز 42 ساله با شیشه ترشی به سمت بساط پدر آتنا آمد. دخترک از او خوشش نمی‌آمد و اصرار داشت که پدر از او ترشی را نگیرد.

اما مرد دستفروش آنقدر سرش شلوغ بود که سرسری و با تشکر و لبخندی سطحی ترشی را گرفت و روی صندلی خودرویش گذاشت. پدر مشغول کار شد اما در آن لحظات نگاه شیطانی رنگرز به دخترش را ندید. ساعتی بعد آتنا راهی خانه شد. از جلوی مغازه اسباب بازی فروشی گذشت اما هرگز از ورودی کوچک کارگاه رنگرزی نتوانست دورتر شود چون شکارچی شیطان صفت درکمین‌اش بود و او را به قربانگاه کشاند.

«اسماعیل»، رنگرز پارس آبادی که پس از طلاق همسر اول، دوباره ازدواج کرده و سه فرزند داشت، در حالی که از همان 28 خرداد که «آتنا» را در اتاق پشتی کارگاهش به قتل رسانده بود برای پیدا کردن دخترک، دلسوزی می‌کرد. تا اینکه در پنجمین روز ناپدید شدن «آتنا» به‌عنوان یکی از مظنونان دستگیر شد.

اما قاتل حیله گر که بخوبی حساب همه چیز را کرده بود و شک نداشت که ردی از او وجود ندارد چند روزی از موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد. پلیس خانه و کارگاه او را جست‌و‌جو کرده بود و دوربین‌ها نیز ساعت 11 شب خروج او از کارگاه را نشان داده بودند بنابراین مدرکی برای گناهکار بودن او وجود نداشت. خانواده‌اش در حال تهیه سند برای آزادی‌اش بودند که تلفن خانه اسماعیل به صدا درآمد. رنگرز قاتل آن سوی خط بود. با صدای آرام از همسرش خواست به پارکینگ پشت خانه اجاره‌ای برود و کیسه‌ای که پر از مواد بود را پیش از اینکه پلیس پیدا کند از آنجا بیرون ببرد. زن جوان که از آبروی خود و فرزندانش می‌ترسید، به سرعت به پارکینگ رفت اما به محض ورود، بوی تعفن او را در جا میخکوب کرد. به سرعت برادر شوهرش که تازه یک روز از پدرشدنش گذشته بود را صدا کرد. بعد با هم سراغ بشکه‌ای که اسماعیل گفته بود رفتند.

اما با بازشدن در بشکه آبی رنگ، جسد آتنای گمشده را یافتند. دقایقی بعد برادر بزرگتر اسماعیل با تماس‌شان به آنجا آمد و آنها با اینکه می‌دانستند گناه «اسماعیل» پای همه آنها نوشته می‌شود اما نتوانستند از حق بگذرند و با پلیس تماس گرفتند. با پیدا شدن جسد، خانواده اسماعیل هر کدام به نقطه‌ای نامعلوم نقل مکان کردند و تنها پدر و مادر او و برادر و زن برادر جوانش در خانه پدری ماندند و از ترس مردم و حرف هایشان حتی برای خرید هم از خانه خارج نمی‌شوند.
 
دو روز کمین شیطانی برای شکار «آتنا»
 
وقتی جسد پیدا شد، دیگر «اسماعیل» رنگرز چاره‌ای جز اعتراف نداشت. او به مأموران گفت: «دو روز بود که در فکر شکار آتنا بودم. وقتی برای آب خوردن آمد او را گرفتم. با یک دست دهانش را گرفته بودم و فشار می‌دادم که صدایش درنیاید. با دست دیگرم کشان کشان او را به اتاق پشتی کارگاه بردم. آنجا خفه‌اش کردم. می‌دانم کاری که کردم و آتنا را کشتم حکمش فقط اعدام است.»

رنگرز قاتل ساعت 2 نیمه شب روز گمشدن آتنا، در خلوت خیابان به کارگاه بازگشته بود و با قرار دادن پیکر نحیف و بی‌جان دخترک درون یک ساک دستی، جسد را از کارگاه به پارکینگ مخوفش انتقال داده بود. او برای اینکه بوی تعفن جسد، راز جنایت هولناکش را فاش نکند، ساک را درون کیسه پلاستیکی پر از سرکه کرده و آن را درون یک گونی گذاشته و در بشکه آبی رنگ قرار داد و روی آن را پر از شن کرد. تصاویر دوربین‌های مداربسته نیز ساک کوچک را در دست «اسماعیل» تأیید کردند.

در آن روزها هیچ کس متوجه نشد که «اسماعیل» حتی یک بار هم خودرویش را از پارکینگ خارج نکرد. او بعدها در اعترافاتی دیگر به قتل یک زن جوان وانداختن جسدش به چاهی اطراف پارس آباد اعتراف کرد که هنوز جسد پیدا نشده است. «اسماعیل» که با یک هوس شیطانی، خانواده آتنا و خانواده خودش را نیز سوزاند در حال بازجویی است و حالا نه تنها خانواده قربانی خردسالش و نه فقط مردم پارس آباد که کل ایران در انتظار اجرای حکم اعدام او هستند.

اعدام در ملأعام

مردم پارس آباد مثل خانواده آتنا آرام و قرار ندارند. همه می‌خواهند مجازات قاتل را هرچه زودتر ببینند. پدر آتنا اشد مجازات را برای قاتل دخترش می‌خواهد و می‌گوید: «می خواهم هر چه سریعتر حکم اجرا شود.» برخی از مردم نیز می‌گویند باید «اسماعیل» رنگرز را در ملأعام اعدام کنند تا عبرت سایرین شود. برخی هم معتقدند با اعدام اسماعیل گرچه داغ آتنا سبک نمی‌شود اما آرامش از دست رفته شهر باز می‌گردد.

قاضی طباطبایی، دادستان پارس آباد نیز گفت: « خواهشی که از رئیس کل دادگستری استان اردبیل داشتیم این بود که حکم در ملأعام و در پارس آباد اجرا شود.»به گفته دادستان اردبیل نیز پرونده قتل آتنا اصلانی به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت برای رسیدگی و صدور حکم در دست بررسی قرار دارد. ‎
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷۶
پدر آتنا اشد مجازات را برای قاتل دخترش می خواهد. کلمه قاتل جا افتاده است.
خدا لعنتش کنه
ای احمقه هوس بازو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
خدابرای هیچ کس چنین امتحانی رادرمقابل کیدشیطان قرارندهد.الهی لاتکلنی الی نفسی طرفه عینا ابدا
بنام خدا
این فرد منحوس را نباید اعدام کرد بلکه باید 20 سال زندان انفرادی باشد بعد اعدام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
20 سال هم آب و نون مجانی بهش داد
نتیجه کشتن قاتل در ملاعام برای کودکان .زنان .نوجوانان بسیا مخرب وجامعه را به خشونت وجدم سوق میدهد.ضمنا قاتل قاتل را هم اعدام کنید
پاسخ ها
آیدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
شما چقدر احمق هستید. یعنی میگید این شیطان نباید اعدام شود. تنها راه ی که خانواده آتنا می توانند این قضیه رو تا حدی فراموش کنند اعدام این شخص است. وگرنه باید بروند یکی از بچه های این کثافت رو بکشند بجاش. چون آتنا هم بی گناه بود
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
اشتباه منفی دادم!
تا حالا منفورترين مرد تاريخ تو ذهنم ابن مجلم بود
اما اين ناخلف ركورد شكست!
با سلام
قضات عالی رتبه دادگستری لطفا این شرور را به اعدام در محل زندان ونه ملا عام محکوم و در حین بالابردن طناب دار و دست و پا زدن همزمان توسط درجه داران نیروی انتظامی به رگبار مسلسل نیز بسته و در واقع همزمان با اعدام با طناب دار تیرباران هم شود تاسایر اشرار بدانند که دادگستری با هیچ شروری تعارف ندارد.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
فیلم هندی زیاد میبینی...وقتی اعدام با طناب به باز تیراندازی چیه
چند ماه پیش در شهرستان سنقر استان کرمانشاه جنایتی مشابه روی داد و دختر 5 ساله ای قربانی شد به همین شکل در ملا عام اعدامش کردند اگر نتیجه میداد ستایش و آتنا الان پیش ما بودند ....... اینگونه موارد باید بسیار عمیق و ریشه ای بررسی شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
بسیار عمیق و ریشه ای مثلا یعنی چطوری؟؟؟
به خدا هر خبری رو تو این رابطه می خونم قلبم درد می گیره.
قاتل رذل بزودی یه سزای جنایاتت خواهی رسید.
تابناک جان باور کن ما خیلی خیلی بیماری های روانی داریم . با این اخبار اونها هم تحریک میشن که کارهای مشابه را کنن.... کسی که عقل و خرد نداشته باشه از مرگ نمیترسه....
درضمن تجربه نشون داده اعدام در ملا عام اون قبح و ترس را بین مردم از بین میبره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
پذیرایی در زندان ها تا آخر عمر بهتره نه؟! قبح و ترس رو از بین نمیبره؟؟؟
پس ستایش چی؟
این پلیس های ما هم خیلی زرنگ هستن ها
تو این بیست روز که فیلم رو بررسی میکردن ساک رو دست قاتل ندیدن
نکته جالب اینکه اگر پلیس به این شخص مظنون بود چرا با حکم قضایی تلفن خانه نامبرده شنود نمی شد اگر خانوداه قاتل همانند وی فکر فرار از مجازات بودند باید پلیس تا سالها دنبال قاتل بگردد
تا چندوقت دیگه پدرومادرآتنا ازغصه دق می کنند.حالا یه عده حرف مفت زن تیریپ روشنفکری برمی دارندکه اعدام فایده نداره و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
بله متاسفانه دنبال ریشه و عمق ماجرا هستند!!
سلام اعدام این کثافت نجات اوست مثل امریکا مدت نامحدود در انفرادی نگهدارید تا عذاب وجدان داغونش بکنه اعدام بهترین هدیه ست
اعدام برای این جانور عروسی است ، باید بعد از مثله کردنش ، به چاه فاضلاب انداخته شود
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
من که حاضر نیستم توالتم به اون چاه بریزه
آیا فقط اعدام برای این به اصطلاح آدم کافی است ؟
فقط اعدام در ملا عام
تمامی مجرمان منافی عفت به بچه هارو با طریقه ی زجر بکشن وگرنه اعدام راحت میشن اما زجر کشی نه بعدشم اوندنیا با عذاب الهی
با ایشون باید طوری برخورد بشه که کسی حتی جرات فکر کردن به خلاف رو نداشته باشه. هر چند ممکنه که این فرد تحت فشار و آزار شدیدی قرار بگیره. اما به هر حال باید دیگران درس عبرت بگیرند از انجام این کارها و این فرد هم به شدت مجازات شود.
اگر حكم خدا رو در قرآن اجرا كنيد از گسترشش جلوگيري ميشه. قصاص والسلام.
بهتر است زنده زنده بسوزانید
20 سال شکنجه مستمر و پخش مستقیم هر شب از همه شبکه های تلویزیون و بعد از بیست سال اگه خودش خواست ؛ اعدام بشه ...
اگه قصاص نباشه از این هم بیشتر میشه. چی میگید شماها.
فتبارک الله احسن الخالقین
اخه یه بچه بیگناه چی داشته که دو روز تو فکرش بودی.....ان شااله که اون دنیا خداوند خودش اشد مجازات رو در حقت روا داره....اعدام که چیزی نیست در مقابل جنایتت....همه تو رو به خدا واگذار میکنن
این همه در مورد این موضوع نوشتند و خواندیم ولی مطلبی در مورد انگیزه قتل ننشوتند
اینکه چرا اینکارو کرده؟ قصدش چی بوده؟ دزدیدن طلاهاش؟ تجاوز؟ دشمنی با پدر آتنا یا حس انتقام ؟؟
بهتر نیست بجای اعدام سریع و پاک کردن صورت مساله این آدم رو یک هفته بسپارن دست دو تا روانشناس و پزشک کار بلد تا بیوگرافی کودکی و نوجوانیشو مطالعه کنن ببینن چه عاملی باعث شده این آدم قاتل بار بیاد؟ چه حادثه ای در چه دوره ای از زندگیش اتفاق افتاده که از این آدم یک قاتل ساخته؟ و بیان اون مشکل رو از جامعه ریشه کن کنند تا مشابهش بوجود نیاد
و الا قاتل پیدا شد اعدام کن تا آرامش به شهر برگرده پرونده هم بسته بشه مردم هم از قوه قضاییه راضی باشن که چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
زیاد فیلم امریکایی می بینی فکر کردی اینجا امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
باشه شما اگه کسی از نزدیکانت به این طریق کشته شد رضایت بده بذار بیان روش تحقیق و بررسی کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
واقعا اونهایی که پیشنهاد زندانی کردن چنین مجرمانی رو میدن نمی فهمن یا خودشون رو به نادانی می زنن؟؟ چطور اعدام شدن ترس نداره اما زندانی شدن یا حبس ابد بازدارندگی و ترس داره و باعث جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی توسط دیگران میشه؟؟ آخه کسی که از اعدام نمی ترسه از زندان میترسه؟؟ مگه ترسی بالاتر از مرگ هم برای چنین جانورانی وجود داره؟ واقعا متوجه موضوع نمیشید یا هدفتون از بیان این حرفها چیز دیگه ایه؟!
میدونم نظرم چاپ نمیشه ولی حرفمو میگم. واقعا متاسفم برای ملت احساسی ایران .این قتل ریشه های عمیق اجتماعی داره. ما ملتی لاپوشان محافظه کار هستیم. فکر کردید با یه اعدام باشکوه چی میشه. تراژدی پلاسکو و معدن چورت چی شد یه ماهه فراموش شد اینم فراموش میشه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
چطور اعدام شدن ترس نداره اما زندانی شدن یا حبس ابد بازدارندگی و ترس داره و باعث جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی توسط دیگران میشه؟
نحوه اجرای حکم در زندان ویا در ملا عام دار بزنند تصمیم دادستان است نه رییس دادگستری!!!
نباید اعدام میکردن باید تا آخرعمرش زندان مینداختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
و از پول مالیاتی که من و شما پرداخت میکنیم بهش غذای مجانی بدن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
واقعا اونهایی که پیشنهاد زندانی کردن چنین مجرمانی رو میدن نمی فهمن یا خودشون رو به نادانی می زنن؟
نباید اعدام میکردن باید تا آخرعمرش زندان مینداختن
انعکاس جزئیات اعمال دد منشانه و شیطانی این بزمجه ، به غیر از جریحه دار شدن افکار عمومی باعث ترس و وحشت
بی حد و حصر کودکان و نوجوانان خواهد شد ، بهتر است اینگونه مطالب غیر انسانی را با اشاره و کنایه منعکس کنید
بنده هم با مجازات این شخص موافقم و از طرفی هم ریشه یابی عمیق که چرا این چنین افرادی ،این چنین جرم هایی انجام می دهند ؟!
اما نکته جالب در این کامنت ها،خشونت طلبی هایی مثل سوزاندن،مثله کردن،و......بعضی از افراد است که اگر فرصتی بیابند ،و یا دارای مقام و منصب بودند با رفتار خودشان خشونت را در جامعه چند برابر می کردند!!!!
بنده هم با مجازات این شخص موافقم و از طرفی هم ریشه یابی عمیق که چرا این چنین افرادی ،این چنین جرم هایی انجام می دهند ؟!
اما نکته جالب در این کامنت ها،خشونت طلبی هایی مثل سوزاندن،مثله کردن،و......بعضی از افراد است که اگر فرصتی بیابند ،و یا دارای مقام و منصب بودند با رفتار خودشان خشونت را در جامعه چند برابر می کردند!!!!
باید دختر خود قاتل را هم جلوی چشمهای پدر قاتلش مثل آتنا قصاص کنند.بعد قاتل را چند روز با جسد دخترش در یک اطاق قرار دهند تا زجری که به این خانواده وارد شده را درک کند .بعد از چند روز او را برای اعدام ببرند وقتی طناب دار را به گردنش انداختند و کشیدند .دوباره رها کنند و او را به سلول ببرند.همین کار را چند دفعه دیگه اجرا کنند تا زجر کش شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
شما هم دست کمی از قاتل ندارید... بچه بیچاره چه گناهی کرده مگه شریک جرم پدرش بوده؟... بعضیا میان چشمش رو درست کنن میزنن ابروش رو هم داغون میکنن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
تو هم یکی هستی مثل این قاتل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
لطفا از روی آدرس آی پی این آدم روانی رو زودتر پیدا و با ارجاع به مراکز ذی ربط دستگیر کنین . به دلیل اینکه قطعا یکی از قاتلین آینده همین شخص روان پریش خواهد بود
پلیس باید همان ساعت اول گزارش مفقودی کودک، فبلم دوربینهای محدوده جایگاه مفقود شدن را وارسی و تردد کودک را پیجویی می کرد.
چرا که علت وجودی دوربینهای مدار بسته برای همین کارها است و چرا این موضوع ساده و بدیهی را پلیس نمی دانسته و برابر گزارشهای خبری پس از پنج روز، پلیس اقدام به بررسی این دوربینها نموده، این خیلی عجیب و حیرت آور است.
همینطور عدم تشخص همه املاک و مکانهای تحت اختیار قاتل، بطور مشخص پارکینک اختصاصی قاتل و بشکه ی حاوی پیکر کودک معصوم.
روسای پلیس باید بدانند که نقصان سرعت عمل و عکس العمل و آموزش بویژه آموزش و افزایش تخصص، انتقال تجربیات، افزایش تبحر و کاردانی نیروهای پلیس در این پرونده تأسفبار و دو پرونده قتل کم و بیش مرتبط با قاتل هویدا شده است؛ اعمال این مسائل با کیفیت و کمیت مناسب جزیی از وظایف ذاتی پلیس بخصوص رواسای آن است.
امیدوارم ساختار و عمکرد پلیس در سراسر کشور با خلق یک سامانه پویا مورد پژوهش، بازنگری و در صورت اشکال مورد تجدید نظر سازنده قرار بگیرد.
در ابتدا باید بگم نظری که میخوام بزارم به معنی مخالفت با اشد مجازات قاتل نیست. چون درد شدید ناشی از این جنایت کل جامعه رو فراگرفته و در مورد والدین اتنا قطعا اوضاع اسفناک هست. از این جهت خودمو در حدی نمیدونم که در خصوص اعدام یا عدم اجرای اون حتی نظر بدم. اما مساله ای که میخوام اشاره کنم این هست که حذف فیزیکی قاتل راه حل این مشکل نیست. باید با یک سری تحقیقات وسیع دقیق و موشکافانه خانواده قاتل و خود قاتل از دوران کودکی و اتفاقاتی که از اون زمان براش افتاده و اون سیر فکری و روانی که باعث شده در جامعه ما از یک انسان یک قاتل بسازه رو مشخص کرد تا تازه صورت مساله مشخص بشه فقط در این صورت هست که امید برای پیدا کردن راه حلهای احتمالی به وجود میاد. اینکه سختمون بیاد فکر کنیم و سعی در پاک کردن صورت مساله با از حذف فیزیکی شخص داشته باشیم قطعا مشکل رو حل نمیکنه. عامل بازدارندگی این اقدام هم در حدی نیست که مانع از بروز این جنایات در آینده بشه.
این کار تقریبا میشه گفت یه جورایی شبیه تحقیقات در مورد سقوط یک هواپیما توسط شرکتهای هواپیما سازی هست فاجعه که اتفاق میافته در عین حال غنیمتی هست برای پیدا کردن مشکلات احتمالی در طراحی و ساخت هواپیما. حالا در این مورد این شخص کلید اسرار یک مشکل در بطن اجتماع یا خانواده هاست میشه احساسی وانتقام جویانه نظر داد و یک کلمه گفت اعدام و بس و میشه فرصت رو غنیمت شمرد و استفاده مفید از این تراژدی داشت.
اعدام برای این جرثومه شیطانی یک هدیه شیرین و خواستنیه.... چون اون کثافط فاضلابی میدونه خلاصی از محازات و دست عدالت نداره از طرفی هنه شناختنش هیچ فراری هم نداره از طرف خانواده خودشم طرد شده پس خودش هزار بار ارزوی مرگش رو میکنه و قوه قضاییه این هدیه رو بهش میده!!!!! به نظر من باید 10 سال شکنجه و انفرادی نگهش دارن و بعد اعدامش کنن . یا اینکه در ملا عام سنگسار فقط همین میتونه ذره ای از آلام پدر مادر ش و مردم شریف و غیرتمند که احساساتشون جریحه دار شده کم کنه. مردم هم کم از خانواده اتنا داغدار نیستن ... هممون تو شوکیم... سنگ اول سنگسارشم پدر مادر اتنا کوچولو بزنن فقط همین
به نظرم قبل اعدام دست و پای ای ملعون قطع بشه و بعد مدتی اعدام در ملاء عام صورت بگیره ! درضمن در جواب یک سری روشعن فکر بگم که اگه این گونه اعدام ها نبود هم خانواده مقتول دق میکرد و هم درصدد انتقام برمیومد و اینکه ایا خود شما دخترتون رو به این شکل بکشند از مجازات قاتل میگذرید؟؟ پس تریپ روشعن فکری برندارید بابا که معلومه خودتونم خلاف کارید که از قاتل جانی دفاع میکنید !!! درضمن اینگونه اعدام های درست باعث کم شدن این گونه جنایات شده وگرنه هروز باید مثل غرب شاهد قتل بودیم . تابناک منتشرکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
چقدر شما مطالعه و اطلاعات آماری وسیعی در مورد این جا و غرب دارین!!!!!
وقتی خودم رو جای خانواده آتنا میذارم دق میکنم وخوشحالم که در کشوری زندگی میکنم که قانون این گونه مجرمان قاتل رو قصاص میکنه و باعث آرامش پدرمادر و اتنا و مردم میشه ! فرض کن مثل امریکا اعدامش نمیکردند و بعد چندسال زندان راست راست دراینده تو خیابان میگشت و دوباره شروع به قتل میکرد!!! تنها اعدام باعث تری مجرمان و کاهش امار قتل میشه ! وگرنه اگه فقط مثل امریکا زندانی میشد هرقاتلی میگفت انقدر آدم میکشم فوقش گیرافتادم فقط زندانی میشم با اب و غذای رایگان!! درضمن این آدم دوبار قتل کرده حداقل و باید دوبار اعدام بشه و اعدام نهایی هم سوزاندن و ی مثله مثله کردن باشه بهتره
فقط اعدام
سلام و تسلیت . اتنا دختر همه ما بود این جنایت چیزی نیست که بشه فرا موش کرد واقعا همه مردم درداغدارن خدا به خانواده اش صبر بده .
سوال من اینه ایا اعدام این قاتل چی را میخاد برا خانواده اصلانی عوض بشه. ایا اتنا زنده میشه
اقا چرا اعدامش كنن
خوب تا اخر عمر بندازنش زندان
لعنت خدا بر قاتل بی صفت که اینطور ناجوانمردانه دخترک نازنینا پرپر کرد
کاش به جای اعدام در اختیار مردم بگذارند
فقط اعدام!
یعنی پلیس تا خانواده خود قاتل لو نداده اند پارکینگ خونه اش را نگشتن؟
اگه بعد از قتل اول که انجام داد .دستگیر و اعدام می شد الان دو نفر دیگر زندگیشان نابود نمی شد.
اعدام بشه ولی جلوی بزهکاران و خلافکاران شرور
من که واقعا درک نمیکنم چرا بعضی ها که خیلی هم ادعای روشنفکری دارن میگن اعدام یه همچین کثافتی تاثیر بد تو جامعه داره!
بعضیا نظر دادن باید دخترشا جلو چشمش بکشن و......... این چه معنی داره
اگر قتل زن قبلی که قاتل اتنا اورا گشته جدی گرفته میشد و قاتل اعدام میشد کار به اینجا نمیکشید
لطفا قبل از اعدام اجازه بدهید دستهایش را قطع کرده و جای غذا بخوردش بدهند.
دوستای خوبم من هر پیامی میدم اصلا نمیبینم کسی پیامو میبنه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی