بازدید 4546

قلعه نویی:بایدچندگل بیشتربه ازبکستان می زدیم

کد خبر: ۷۱۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 20 July 2017
سرمربی تیم ذوب آهن پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی ازبکستان یکی از تیمهای حاضر در مقدماتی جام جهانی و همگروه ایران، گفت: بازی بسیار خوبی بود و محک جدی در مقابل تیم ملی ازبکستان خوردیم.تیم ملی ازبکستان یکی از شانس‌های حضور در جام جهانی روسیه است و برای رسیدن به هدفی که دارد تمام تلاشش را به کار گرفته است. این تیم مقابل ما بدون لژیونرهایش ظاهر شد و بازی بسیار محکم و خوبی به نمایش گذاشت. 

به گزارش تابناک ورزشی،امیرقلعه نویی اظهار داشت: خوشبختانه بچه‌های ما نیز در این مسابقه کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند یک بازی خوب و توام با نتیجه را پشت سر بگذارند.البته ما می‌توانستیم نتیجه بهتری هم کسب کنیم. یک ضربه به دیرک دروازه ازبکستان زدیم و از کاشته های زیادی که نصیبمان شد، استفاده لازم را نبردیم.

سرمربی ذوب آهن در ارتباط با شرایط تیمش در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ برتر نیز گفت: هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده ایم و باید با شروع لیگ کیفیت واقعی تیم را ببنیم. آنچه مشخص است ما حتما به یک مهاجم نوک ششدانگ نیاز داریم و باید برای جذب آن اقدام کنیم. البته ما به صورت جدی در پی یافتن یک مهاجم هدف خوب هستیم که امیدواریم بتوانیم چنین مهاجمی را به جمع نفرات خود اضافه کنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار