بازدید 3345
آیت الله جنتی:

شورای نگهبان تحت تاثیر هیچ جریانی نیست

دبیر شورای نگهبان گفت: این نهاد توانسته با آبرومندی مواضع خود را در بعد حفاظت از قانون اساسی حفظ کند و تحت تاثیر هیچ خواسته و جریانی قرار نگیرد.
کد خبر: ۷۱۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶ 19 July 2017
دبیر شورای نگهبان گفت: این نهاد توانسته با آبرومندی مواضع خود را در بعد حفاظت از قانون اساسی حفظ کند و تحت تاثیر هیچ خواسته و جریانی قرار نگیرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله جنتی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به سالگرد شورای نگهبان گفت: این شورا از سال ۵۹ تاسیس شده و ۳۷ سال از عمر آن گذشته است و در این مدت همان وظایف قانونی اش را عمل کرده است.

وی افزود: این نهاد توانسته با آبرومندی مواضع خود را در بعد حفاظت از قانون اساسی حفظ کند و تحت تاثیر هیچ خواسته و جریانی قرار نگیرد. در بعد بررسی قوانین و مصوبات مجلس هم مشکلی نداشته ایم و مشکلات کمی داشتیم، البته مواردی بوده و ما می گفتیم مصلحت اندیشی وظیفه ما نیست.

جنتی افزود: ما در بعد وظیفه‌مان که نظارت بر انتخابات است، همیشه با مشکل روبرو بودیم و کم و زیاد انتظاراتی بوده است. ثبت نام های زیادی می شد که هر کسی از ما انتظار و توقع داشت و حتی بعضی مقامات بالا اصرار می کردند البته سوءنیتی نداشتند ولی نظرشان این بود که حتما رد و یا تایید شود که ما تحت تاثیر قرار نگرفتیم و ناراحتی ها و عقده ها و کدورت هایی پیدا می کردند که ما هم تحمل می کردیم ما نمی توانیم همه را راضی کنیم ولی ما مواضع خود را به قدرت خدا حفظ کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی