بازدید 5469
واکنش

منصوریان:صبح‌هادربی است وشب‌هاکنسل!/اسپانسر پول ندهد،بدضربه می خوریم

اردوی ارمنستان‌مان را هم دو روز زودتر تعطیل کردیم و 25 تیر ماه به تهران برگشتیم. به خود ما گفتند که بازی دربی صد در صد برگزار می‌شود. در حال حاضر هم 7200 بلیط برای این دیدار فروخته شده
کد خبر: ۷۱۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 18 July 2017
سرمربی تیم استقلال اعلام کرد که این تیم آمادگی دارد تا در دربی بازی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم استقلال درباره وضعیت برگزاری یا عدم برگزاری دربی پایتخت در آلمان، گفت: در 48 ساعت گذشته که با اسپانسر دو تیم در ارتباط بودم تا آخرین لحظه برنامه خودم را هم به آنها اعلام کردم، ما حتی برنامه خودمان از جمله این که چه روزی تمرین می‌کنیم و یا کجا اقامت خواهیم کرد، به آنها اعلام کرده بودیم. 

منصوریان:صبح‌ها می‌گویند دربی و شب‌ها می گویندکنسل!

سرمربی استقلال ادامه داد: ما همه خواسته‌های مان را با اسپانسر در میان گذاشتیم و حتی اردوی ارمنستان‌مان را هم دو روز زودتر تعطیل کردیم و 25 تیر ماه به تهران برگشتیم. به خود ما گفتند که بازی دربی صد در صد برگزار می‌شود. در حال حاضر هم 7200 بلیط برای این دیدار فروخته شده است، به نظر من باید بازی دربی در آلمان برگزار شود تا به هموطنان‌مان که آنجا زندگی می‌کنند احترام بگذاریم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: من نمی‌دانم که اسپانسر با چه کسی برای برگزاری این دیدار قرارداد بسته؟ شاید با فدراسیون فوتبال آلمان و شاید هم با ورزشگاه بیله‌فیلد قرارداد بسته‌اند. اگر این بازی برگزار نشود شما ببینید که چه آسیب بزرگی در انتظار ما خواهد بود. در صورت برگزار نشدن بازی حداقل یک میلیارد تومان اسپانسر دو باشگاه ضرر خواهد کرد. 

وی گفت: نمی‌دانم در کشور ما چرا این بازی‌ها را سخت می‌گیرند.نمی‌دانم چرا این موضوعات در کشور ما همه ورود می‌کنند و نظر می‌دهند، همانطور که گفتم من برنامه‌ریزی ام را براساس برگزاری این بازی انجام دادم. اگر می‌دانستیم این بازی کنسل می‌شود 3-4 روز بیشتر در ارمنستان می‌ماندیم و از امکانات کمپ ایروان استفاده می‌کردیم. ما به اسپانسر اعلام کردیم که آماده برگزاری این بازی هستیم، اما این که یک روز می‌گویند برگزار می‌شود و فردایش می‌گویند برگزار نمی‌شود ما را آزار می‌دهد. ما هم مثل شما 2-3 روز است که نمی‌دانیم بازی دربی برگزار می‌شود یا نه. معمولاً صبح‌ها می‌گویند که بازی برگزاری می‌شود و شب‌ها دربی را کنسل می‌کنند.

وی در مورد اینکه در صورت لغو دربی و عدم درآمدزایی، باشگاه استقلال برای پرداخت 30 درصد مطالبات بازیکنان به مشکل می‌خورد، گفت: من با اسپانسر باشگاه تماس گرفته و به او گفتم که آمادگی خودمان را برای حضور در دربی اعلام می‌کنیم. ما در نقل و انتقالات چندین ستاره را جذب کرده و اسکلت فصل گذشته تیم را حفظ کردیم. آسیب ما زمانی آغاز می‌شود که بازیکنان نتوانند پول بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در نیم فصل دوم سال گذشته به دلیل همین مشکلات چند بازیکن را از لیست خارج کرده تا 4،5 میلیارد عقب نشینی کنیم. ما نیاز داریم که 30 درصد اولیه قراردادمان را بگیریم. به همین دلیل، آمادگی خودمان را برای حضور در دربی اعلام کرده‌ایم. فضای احساسی فوتبال یک طرف، اما فضای منطقی چیز دیگری می‌گوید. اگر پول نرسد، آسیب می‌بینیم.

منصوریان در خصوص لیست خروج تیمش خاطرنشان کرد: تا 72 ساعت آینده لیست‌ نفرات خروجی را اعلام می‌کنیم تا نام مجتبی جباری و سرور جپاروف به لیست اضافه شود. برگ‌های گذرنامه جپاروف به پایان رسیده و او طبق قوانین ازبکستان مجبور بود به کشورش بازگردد. ما برنامه تمرینی را به او داده و آنلاین در ارتباط هستیم. اعتقاد دارم حضور جباری و جپاروف وزن و پرستیژ تیم را بالا برده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم