بازدید 4513

آیت‌الله شاه آبادی در بیمارستان بستری شد

کد خبر: ۷۱۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 17 July 2017
عارف و سالک الی الله آیت الله حاج آقا روح الله شاه آبادی فرزند آیت الله العظمی حاج شیخ محمد علی شاه آبادی  و از شاگردان خاص  امام خمینی اکنون به علت بیماری حاد کلیوی در بیمارستان بستری شده اند.  
 
به گزارش تابناک، ایشان که در سلوک الی الله از نوادر روزگار هستند سالهای متمادی در حوزه های علمیه تهران، قم و نجف اشرف در محضر آیات عظام  بروجردی، سیداحمد خوانساری، سیدمحمدتقی خوانساری، علامه طباطبایی، آیت الله خویی، حجت و اراکی «رحمت الله علیهم» زانوی شاگردی بر زمین زد و سالهایی بلند نیز به تربیت طلاب علوم دینی همت گمارد و علاوه بر تدریس فقه و تفسیر شاگردان را به سیر الی الله و بهره مندی از مقام ولایت کبری رهنمون می گشتند و از برکت انفاس والایش بسیاری از مومنین متنعم می گشتند، به گونه ای که قریب به چهار دهه قائم الیل و صائم النهار بودند.  
 
معظم له در جریان نهضت اسلامی همواره همراه امام خمینی بودند و پیشینه مبارزات ایشان به قبل از سال ۴۲ و سعی بلیغ در زمینه سازی حضور امام خمینی در عراق منتهی می گردد.  
ایشان پس از اخراج از عراق توسط رژیم بعث و بازگشت به ایران در قم مستقر شده و به تربیت طلاب در حوزه علمیه قم همت گماردند و تا کنون نیز برکت دعاهایشان بسیاری از مومنان متنعم نموده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی