بازدید 9082
۷

ماجرای تیراندازی پلیس در میدان المپیک تهران

کد خبر: ۷۱۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 July 2017
رئیس پلیس پایتخت جزئیات تیراندازی صبح امروز در میدان المپیک که به کشته شدن یک زن سابقه ‌دار منجر شد را تشریح کرد.

سردار حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ماجرای تیراندازی بامداد امروز در حوالی میدان المپیک تهران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: حدود ساعت 4:30 صبح امروز، گزارشی از بر وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام می‌شود که با حضور مأموران پلیس در محل حادثه، مالباخته با تشریح مشخصات ظاهری سارقان که یک زن و دو مرد بودند، گزارش این سرقت را در اختیار مأموران پلیس قرار می‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: پس از ثبت مشخصات ظاهری سارقان، یکی از گشتی‌های حاضر در منطقه موفق به شناسایی این سارقان می‌شود ولی اعضای این باند متوجه مأموران پلیس شده و علی‌رغم دستور مأموران برای توقف، از محل فرار می‌کنند.

وی گفت: پس از فرار اولیه سارقان از دست مأموران، یکی از گشتی‌های دیگر پلیس به تعقیب و گریز با سارقان می‌پردازد که پس از تذکرات مکرر پلیس و چندین شلیک هوایی، مأموران با رعایت قانون بکارگیری اسلحه، مجبور به تیراندازی به سمت این سارقان می‌شوند که در این میان یکی از سارقان کشته، یک نفر مجروح و یکی از آن‌ها نیز فرار می‌کند که چند دقیقه بعد این سارق متواری نیز توسط همکاران ما دستگیر می‌شود.

ساجدی‌نیا با تأکید بر سابقه‌دار بودن هر سه این سارقان گفت: همه اعضای این باند سابقه سرقت و زورگیری داشته و علاوه بر آن نیز سابقه آدم ربایی در پرونده خود داشته‌اند و این در حالی است که یکی از این زورگیران، سابقه تجاوز به عنف نیز داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۷
درود بر جان برکفان نیروی انتظامی
احسنت به نیروی انتظامی . نباید به متعرضین به امنیت مردم و جامعه مجال نفس کشیدن داد. درود بر شرف پاسداران امنیت مردم ...
رییس پلیس محترم
افرادی با این سابقه بخصوص تجاوز به عنف چرا ازاد بوده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دست مريزاد ميگوييم به پليسهاي با غيرت.
منطقه 22 جزو بهترین مناطق تهران هست . متاسفانه بخاطر بزرگراه هایی که به این منطقه وصل شده باعث شده آمار جنایت بالا بره. بخاطر فرار سریع مجرمان و مهاجرت از نقاط دیگر به این منطقه.
خوب کردن. اگه به این صورت بوده که نوشتین، دست نیروهای پلیس درد نکنه
قاطع باشید ما هم تشکر میکنیم
ولی همیشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار