بازدید 5972
گزارش

یک افتضاح جدید با اجبار اسپانسر؟/دربی نمایشی بجای سوپرجام ایران!

برنامه‌ریزی خودسرانه اسپانسر و مسئولان باشگاه بعد از مدت‌ها بی‌برنامگی و هرج و مرج؛ و البته از دست دادن زمان مناسب برای برگزاری این دیدار بی معنی، واکنش‌های تندی از طرف سازمان لیگ داشته. یک بازی دوستانه بجای سوپر جام فوتبال یک مملکت80میلیونی!!
کد خبر: ۷۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 13 July 2017
هرچه که می‌گذرد آش بی‌نمک آشفته بازار صلاحیت مسئولان سازمان لیگ و فوتبال، درایت مدیران باشگاه‌های سرخابی پایتخت؛ و کفایت افرادی که به اصطلاح سردمدار غول‌های اقتصادی کشور هستند و اسپانسرینگ بزرگترین و پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال ایران را به عهده دارند بدطعم‌تر می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از کشمکش‌های فراوان درباره برگزاری دربی سرخابی‌ها در کشور آلمان خبر رسیده که طرفین ماجرا تصمیم گرفته‌اند بازی‌ای که قرار بود 25 تیر ماه در بیله‌فلد برگزار شود را به 31 موکول کنند. یعنی یک روز بعد از سوپرجام بین پرسپولیس و نفت تهران در آزادی! 

یک افتضاح جدید با اجبار اسپانسر؟/دربی نمایشی بجای سوپرجام ایران!

حالا گویا قرار است به زودی هماهنگی‌ها انجام شود تا درباره آن دیدار کذایی و بی معنی تصمیم تازه‌ای گرفته شود. آن هم در حالی که 6 روز بعد از سوپرجام شروع لیگ هفدهم خواهد بود و برگزاری هفته اول بازی‌ها.

برنامه‌ریزی خودسرانه اسپانسر و مسئولان باشگاه بعد از مدت‌ها بی‌برنامگی و هرج و مرج؛ و البته از دست دادن زمان مناسب برای برگزاری این دیدار واکنش‌های تندی از طرف سازمان لیگ داشته است. دیداری که قرار بود سنت‌شکن برگزاری دربی در خارج از کشور و سودآوری باشگاه‌های ایرانی از دیدارهای دوستانه باشد اما حالا به بحران بین مدیران فدراسیون، باشگاه‌ها و اسپانسرها بدل شده است. سازمان لیگ اعلام کرده هیچ‌گونه تغییری را در برنامه فشرده ماه‌های پیش رو نمی‌پذیرد.

این بحران دلایل زیادی دارد که هر کدام به جای خود نیاز به توضیحاتی مفصل داشته و می‌تواند کاخ پرطمطراق ادعای مدیران حاضر در فوتبال را به کسری از ثانیه فرو بریزد اما شاید مهمترین نکته در آن، زمان‌سنجی و برنامه‌ریزی دقیق بوده که بی‌توجه‌ای به آن، روال برگزاری یک دیدار ساده را به امروز و این قسمت کشانده است که یک سو سازمان لیگ روی برگزاری سوپرجام پافشاری کند و از سوی دیگر باشگاه‌ها و اسپانسرشان اصرار به برگزاری دربی یک هفته پیش از شروع فصل داشته باشند و خواستار لغو دیدار سوپرجام هم شوند.

در این بین سردرگمی مردمی که قرار بود برنامه خود را با حضور در این دیدار تنظیم کنند و مایه اصلی سودآوری باشگاه‌ها باشند را فراموش کنید. اینجا گویا قبل از خوان اول همه چیز در سیاه‌چاله افتاده و از مهار و مدیریت خارج شده. وگرنه تا این اندازه بی‌خیالی و بی‌اعتنایی به انجام وظایف در موعد مقرر نوبر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار