بازدید 4651

ایران در برابر حوادث تروریستی مقتدر ایستاده است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مجلس با تاکید بر اینکه کشور ایران در برابر حوادث تروریستی، مقتدر ایستاده است، گفت: کشور ایران ترسو نیست و به طور قطع نقشه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
کد خبر: ۷۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 09 June 2017
حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی چهارشنبه تهران با تاکید بر اینکه کشور ایران در برابر حوادث تروریستی، مقتدر ایستاده است، گفت: ایران ترسو نیست و به طور قطع نقشه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت در همین راستا نظاره گر بودیم روز وقوع حادثه تروریستی  هیچ گونه خللی در امور مجلس وارد نشد و نمایندگان طبق معمول در صحن به فعالیت  پرداختند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حوادث تروریستی تهران مغایر با اصول انسانی بود، تصریح کرد: این اقدام تروریستی حرکتی ضد مردمی با قصد ایجاد رعب و وحشت در کشور بود که با اقدامات موثر نیروهای امنیتی ناکام ماند و در نطفه خفه شد.
 
عابدی با یادآوری اینکه ناکام گذاشتن اقدامات ددمنشانه منافقان و تروریست های کوردل در کارنامه این مرز و بوم به خوبی به ثبت رسیده است، تصریح کرد: این اقدامات تروریستی در اراده راسخ و فولادین مردم شجاع ایران هیچ خللی ایجاد نمی کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم، از تلاش نیروهای امنیتی برای مقابله با تروریست های کوردل تقدیر کرد و افزود:   نیروهای امنیتی و حفاظتی با انجام اقدامات موثر و فداکارانه جان تعدادی از هموطنان را نجات داده و باعث شدند تلفات انسانی به حداقل برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه کشور ایران در هر شرایطی از کشورهای مظلوم درگیر ترورسیم حمایت می کند، تصریح کرد: همانگونه که امرور جوانان کشور در سوریه عملیات مستشاری انجام می دهند به وظیفه خود در حمایت از مظلومان دفاع خواهیم کرد.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس تجربیات مختلف کشور در مبارزه با دشمنان قسم خورده و منافقان کوردل حوادث تروریستی روز چهارشنبه هیچ گونه تاثیری نمی تواند در امنیت داخلی ما داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار