بازدید 4340
غیب پرور:

مسئولان به صنعت هسته‌ای بی تفاوت نباشند

کد خبر: ۶۹۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 31 May 2017
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مقاومت مردم ایران همواره سد راهی مقابل دشمنان است و نمی‌گذارد آن‌ها به اهداف شوم خود دست یابند.

به گزارش «تابناک»، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده شهید احمدی روشن-دانشمند هسته‌یی- با اشاره به تلاش های مجاهدانه دانشمندان هسته ای در پیشرفت های به دست آمده، اظهار کرد: همه دانشمندان این عرصه برای پیشرفت‌های هسته‌یی شبانه روز تلاش کردند، اما دانشمندان شهید به الگویی ماندگار در این عرصه تبدیل شدند.

وی با تاکید بر اینکه صبر و استقامت خانواده‌های دانشمندان شهید برای همه درس آموز است، تاکید کرد: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که با ملتی مقاوم و مستحکم رو به رو هستند که همواره مدافع انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های کشور خود می‌باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «حفظ دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور یک مطالبه عمومی مردم است»، خاطر نشان کرد: هر پیشرفتی در کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوان دانشمندان و عالمان عرصه‌های مختلف است، اما پیشرفت‌های هسته‌یی صلح آمیز کشور علاوه بر مجاهدت‌های صورت گرفته، مرهون خون شهدایی همچون مصطفی احمدی روشن و سایر شهدای عزیز این عرصه می‌باشد.

غیب پرور همچنین با اشاره به خیانت‌های دشمنان ایران اسلامی علیه ملت، گفت: مقاومت مردم ایران که الگوی آن در خانواده‌های شهدا به خوبی تجسم یافته است، همواره سد راهی مقابل دشمنان ماست که نمی‌گذارد به اهداف شوم خود دست یابند.

در این دیدار رحیم احمدی روشن پدر احمدی روشن نیز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به آسانی به دست نیامده است، خاطر نشان کرد:  مسئولان دستگاه‌های مختلف باید با تمام وجود و امکانات خود از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن حفاظت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم ایران با پیشرفت‌های هسته‌یی احساس غرور می‌کنند و مسئولان صنعت هسته‌یی کشور نباید نسبت به این غرور ملی کشور بی تفاوت باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی