بازدید 5341

عضویت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی در شورای عالی ورزش

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دستورکار این کمیسیون گفت: مقرر شد تمام درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان‌ها در همان شهرستان صرف شود.
کد خبر: ۶۹۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 28 May 2017
سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور جلسه امروز(یکشنبه، 7 خردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه اشاره ای به تحولات اخیر منطقه کرد و بحث جدی نیز بر موضوع حج و شرایط آن صورت گرفت که جلسه سه شنبه کمیسیون اختصاص یافته به بررسی موضوع حج و نوع توافقی که صورت گرفته با حضور نماینده ولی فقیه در حج و مسئولین ذی ربط وزارت امور خارجه و دستگاه های امنیتی تشکیل خواهد شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که کمیسیون بیانیه ای در ارتباط با سفر ترامپ به عربستان و مسائل پیرامون آن صادر کند.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان در مورد استفاده مشترک از دروازه مرزی نوردوز- مغری که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود به تصویب رسید همچنین لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع مقامات مالیاتی کشورهای اسلامی که به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود نیز تصویب شد.

نقوی حسینی همچنین تصریح کرد: در این جلسه لایحه اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که به کمیسیون ارجاع شده بود و کلیات آن به تصویب رسیده بود، با این اصلاح به تصویب رسید که کلیه درآمدهای اماکن ورزشی شهرستان ها به همان شهرستان ها اختصاص یابد و در همان شهرستان هزینه شود، همچنین پیشنهاد داده شد که عضوی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، به عنوان عضو ناظر به عضویت شورای عالی ورزش درآید که این موضوع علاوه بر عضویت کمیسیون فرهنگی در شورا و عضویت وزارت امور خارجه است که در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از موضوعات مطرح در جلسه امروز، موارد اصلاحی لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری که قبلا به تصویب رسیده بود مطرح شد که به علت حجم زیاد موضوعات به جلسات بعد موکول شد ضمن اینکه در این جلسه کمیسیون، کمیته ها جلسات خود را تشکیل دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی