بازدید 3162

بررسی مرگ مشکوک ملوان ایرانی در دادسرای جنایی

کد خبر: ۶۹۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 28 May 2017
 مرگ مشکوک ملوان ایرانی که حدود چهار ماه قبل در آب‌های چین سقوط کرد و جان باخت، در دادسرای امور جنایی تهران بررسی می‌شود.
 
به گزارش شرق، ساعت ٨:٤٠ صبح ١٧ ژانویه ٢٠١٧ میلادی (٢٨ دی‌ سال ٩٥) کشتی آرزو متعلق به شرکت کشتی‌رانی اقیانوس خروشان کیش در آب‌های چین در حال حرکت بود که خبر سقوط ملوان درجه دو ایرانی به نام محمدحسین در ٣٠ مایلی آب‌های چین اعلام شد. 

با اعلام این خبر، کشتی به‌سرعت به سمت راست هدایت و عملیات نجات آغاز شد؛ اما هیچ ردی از محمدحسین به دست نیامد.

  پس از این حادثه، تحقیقات درباره علت سقوط محمدحسین از روی کشتی آغاز شد و افسر اوکراینی کشتی که ظاهرا با محمدحسین درگیر شده بود، در اظهاراتش به پلیس گفت: محمدحسین دقایقی قبل از سقوط از یکی از اتاق‌های کشتی خارج شد که من به او گفتم آنجا چه می‌کند، محمدحسین گفت قصد دارد به سرویس بهداشتی برود؛ اما من به محمدحسین گفتم باید قبل از شروع کار، امور شخصی را انجام می‌داد. 

 وی ادامه داد: سر همین موضوع با محمدحسین جروبحثم شد و او ناگهان خودش را از عرشه به دریا پرتاب کرد. 

 پس از این حادثه، خانواده محمدحسین با حضور در دادسرای بندرعباس شکایتی ثبت کردند و هم‌زمان با بازداشت افسر اوکراینی، تحقیقات درباره این پرونده ادامه یافت؛ اما به دلیل اینکه این حادثه خارج از مرزهای کشور به وقوع پیوسته و متهم نیز از اتباع کشور دیگری است، با توجه به قانون موجود، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی، برای بررسی به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. 

 به‌این‌ترتیب قاضی ایلخانی، بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال متهم به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران را صادر کرد و به‌زودی متهم برای انجام بازپرسی در دادسرا حاضر می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار