بازدید 1843

حوزه علمیه نجف اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه را محکوم کرد

حوزه علمیه نجف با صدور بیانیه ای اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۹۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵ 25 May 2017
حوزه علمیه نجف با صدور بیانیه ای اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حوزه علمیه نجف در بیانیه ای اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: همه دنیا اکنون به این موضوع واقف هستند که اقدامات کنونی آل خلیفه نتیجه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان است.

نظامیان رژیم بحرین روز سه شنبه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز واقع در غرب منامه پایتخت بحرین یورش بردند.

شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین روز یکشنبه از سوی رژیم آل خلیفه و به اتهامات واهی به یک سال حبس و مصادره اموال به میزان ۳ میلیون دینار محکوم شد.

دادگاه آل خلیفه اعلام کرده است که اجرای این حکم (یک سال حبس) به مدت ۳ سال تعلیق شده و پس از آن، قابلیت اجرا دارد. طبق این حکم، همچنین شیخ عیسی قاسم به پرداخت هزار دینار غرامت نیز محکوم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار