بازدید 3953

عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم کاشمری و خانواده وی دستگیر شد

کد خبر: ۶۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 24 May 2017
فرمانده انتظامی کاشمر گفت: با تلاش پلیس فتا در این شهرستان، عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم و خانواده وى در فضاى سایبرى شناسایى و دستگیر شد. 

به گزارش مردم سالاری، فردى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان کاشمر مراجعه و بیان داشت: یک ناشناس در فضاى سایبرى اقدام به انتشار تصاویر شخصى و محرمانه از همسر و خانواده‌ام کرده که این امر موجب هتک حرمت و خلل در روند زندگى‌ام به ویژه در میان همکارانم شده‌است.

با توجه به مستندات شاکى، بررسى‌هاى فنى و پلیسى آغاز که به لحاظ اهمیت موضوع و جلوگیرى از ایراد لطمه روحى و روانى بیشتر به شاکى وخانواده وی، مراتب شناسایى و دستگیرى متهم با جدیت کامل در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفته و با انجام اقدامات فنى واطلاعات، متهم شناسایى شده پس از هماهنگى‌هاى قضایى به مکان پلیس فتا شهرستان منتقل شد.

متهم که پسر بچه ۱۵ ساله و دانش آموز خود شاکى بود پس از رویارویى با ادله غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد :طى آشنایى قبلى که خاله‌ام با خانواده همسر شاکى داشته جز فالوورهاى همسر معلمم بوده و توانایى دست‌یابى به تصاویر همسر وى را داشتم و پس از مشاجره‌اى که بین یکى از دوستانم با معلممان (شاکی) رخ داد تصمیم گرفتم به نوعى از وى انتقام بگیریم 

بدین جهت با فریب خاله‌ام عکس‌‌ها را از گوشى وى برداشته و در شبکه‌هاى اجتماعى با عناوین زشت و ناروایى پخش کردم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی